Phelge Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Semskede derbys med loaferssåle i Vansstil? Not my thing, 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Så dem på AFPOS. Synes de er kul, bare ser ikke hvordan jeg skal pulle dem off. Tror derimot at hvis man puller dem off kan de se ganske så bra ut i et antrekk. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Ja, det er nettopp det. Jeg aner ikke hva slags antrekk de der passer til. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Har vanskelig for å se hvordan noen kan syns det der er kult. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Kjører dem lett til min hvite lindress, rosa skjorte, hvite hatt og solide eikestokk med gullbelegg. Og en pelsstola over skuldrene. Seff. 5 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Kjører dem lett til min hvite lindress, rosa skjorte, hvite hatt og solide eikestokk med gullbelegg. Og en pelsstola over skuldrene. Seff. Kult. Hva skal horene dine ha på seg? 3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Ikke bestemt meg helt enda. Glittertanga, netting-BH og en kort, halvåpen kåpe, eller trangt lærskjørt og mikrokort trang topp. Mulig noe i neon, spørs litt hvem av dem og hvor de skal stå. De jeg skal ha meg med kler seg selvfølgelig i en überphet helt ekte bling-kjole fra eteller annet motehus. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Gleder meg til sommeren ja 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Gleder meg til sommeren ja Er ikke slike sko jeg gleder med til å bruke... For min del vil det gå i noe ala dette: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Det nederste paret var virkelig ikke pent... 9 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Det nederste paret var virkelig ikke pent... Synes de er finere i semska: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Helt klart, men røde loafers er ikke akkurat pent det heller... 1 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Syns ikke noen av de siste var spessielt pene jeg da, men heldigvis er det hver sin smak 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Kjøpte noen brukte Allen Edmonds tassel loafers på ebay, tycks? Endret 6. mars 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Liker tassle-loafers bedre når de er i vanlig brunfarge..Det der blir litt vel gammel-mann for min del. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Enig med Hvorre. Ikke ta dette ille opp, men hvor mange tassel loafers trenger du? Og hva med å heller kjøpe et par av skikkelig kvalitet i stedet for flere middelmådige? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Du som vgs-elev, kommer ALDRI til å dra det der i land. ALDRI. Hvor mange par med tassle loafers skal du ha egentlig? Husk på at du har mange år som ung fremover, det kan være greit å ha noe som ser litt ungdommelig ut også. 5 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Tassle loafers på en tenårings føtter er noe av det "tryhardest" som finnes. Tror ikke Rankiz er en vgs-elev. Endret 6. mars 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Enig med Hvorre. Ikke ta dette ille opp, men hvor mange tassel loafers trenger du? Og hva med å heller kjøpe et par av skikkelig kvalitet i stedet for flere middelmådige? De var nesten gratis, ebay auksjon, og når de koster rundt 2 lapper nye så hvorfor ikke. Har null tassel loafers atm, de andre ble sent tilbake pga ulimt innersåle... Endret 6. mars 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå