fkm Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg vil gå så langt som å kalle dem forferdelige. Som sagt en gang eller ti rankiz, ikke gå for det første og beste du kommer over. Vent til du finner noe du faktisk liker. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Indeed, derfor jeg spurte. . Endret 29. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hvor kan jeg få kjøpt tassel loafers eller et par med monks i Stavanger? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg er villig til å vedde en del på at svaret er "ingen steder". Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det er internett i Stavanger óg! : D Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har ikke så lyst til å gamble. Jeg har veldig tynne bein slik som Lokeland, så det er ikke så enkelt å få diverse sko til å sitte bra alle plasser på foten. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Fant noen fine sko her, men tviler på kvaliteten, ser det grei ut? Endret 29. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Holder det ikke med et par tassle loafers? Kvaliteten ser ikke særlig god ut uansett... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Det gjør det... de hadde andre modeller som jeg likte, men sålen ser veldig tynn ut... Endret 29. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har ikke så lyst til å gamble. Jeg har veldig tynne bein slik som Lokeland, så det er ikke så enkelt å få diverse sko til å sitte bra alle plasser på foten. Jeg har tynne ben selv, Loake sin 'Capital Last' passer meg. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Sliter med å finne sko som passer å bruke til slim-fit jeans, noen tips? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Noen som vet om det går an å få tak i Bata Mickey Mouse Boots i Norge? Mest geniale bootsa som noen gang er laget. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg vurdete å kjøpe et par sånne å bruke på hytta, de skal visst være grisevarme. Men så fant jeg ut at de ikke var helt idèelle allikevel, jeg svetter en del på føttene, bootsa puster ikke, og det er vanskelig å få dem tørre når de først er våte. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg vurdete å kjøpe et par sånne å bruke på hytta, de skal visst være grisevarme. Men så fant jeg ut at de ikke var helt idèelle allikevel, jeg svetter en del på føttene, bootsa puster ikke, og det er vanskelig å få dem tørre når de først er våte. Tenkte de kunne vært geniale til alt mulig egentlig. Men det blir ugunstig å bruke på fjellturer hvis de ikke puster. Likevel kult at det er en blære inni som kan blåses opp, slik at man får ekstra støtte for leggen, og ekstra isolasjon. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hva synes dere om disse skoene? Det er Sanders. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Likte ikke sålen, den ødela hele skoen etter min mening. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå