Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så etter de chelseabootsene med rem og spenne da jeg var i Barca. Fant dessverre hverken dem eller noen andre hos Carmina som falt i smak. Fattern fikk seg dog et par sorte chelseaboots, og jeg kjøpte noen brune fra Barrats 1890.

 

Angrer nå i ettertid som faen på at jeg ikke kjøpte noen rålekre par jeg fant hos Mayol. Noen som vet om Mayol har en nettside? Det virker håpløst å finne en eneste nettbutikk som har dem.

Lenke til kommentar

Så etter de chelseabootsene med rem og spenne da jeg var i Barca. Fant dessverre hverken dem eller noen andre hos Carmina som falt i smak. Fattern fikk seg dog et par sorte chelseaboots, og jeg kjøpte noen brune fra Barrats 1890.

 

Angrer nå i ettertid som faen på at jeg ikke kjøpte noen rålekre par jeg fant hos Mayol. Noen som vet om Mayol har en nettside? Det virker håpløst å finne en eneste nettbutikk som har dem.

 

Jodphur boots

Lenke til kommentar

Så etter de chelseabootsene med rem og spenne da jeg var i Barca. Fant dessverre hverken dem eller noen andre hos Carmina som falt i smak. Fattern fikk seg dog et par sorte chelseaboots, og jeg kjøpte noen brune fra Barrats 1890.

 

Angrer nå i ettertid som faen på at jeg ikke kjøpte noen rålekre par jeg fant hos Mayol. Noen som vet om Mayol har en nettside? Det virker håpløst å finne en eneste nettbutikk som har dem.

 

Jodphur boots

Jodhpur boots.

 

success-kid.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg trenger noen stoffsko når jeg skal til bl. annet Cape Town, Tokyo, Sydney og LA om et par uker. Det er ikke kjempelett å få tak i sånt i Oslo i februar, så jeg må finne noe på nettet. Har funnet noen par, men er ikke helt fornøyd:

 

 

http://seavees.com/shop/products/mens/09_61._volunteer_plimsoll

http://www.superga.co.uk/item/Brand_Superga1705Cotu_367_0_209_1.html

 

Edit: Vurderer noen Espadrilles også.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...