Mladic Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Prisene på skoene er femsifret Endret 13. februar 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 Ja, i Vika. Utvalget er dog noe tynt, men det kan vel ha endret seg. Snakket med dem forrige uke, de venter på å motta flere modeller. Tror de faser ut AE for å øke utvalget av Carmina. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 Ikke dumt. Synd prisene blir litt stive i Norge. :/ Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 De var ikke alt for ille, var litt over 3.000,- hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Prisene på skoene er femsifret Det er Hong Kong Dollar, gang beløpet med 0,74 så får du norsk pris. Endret 13. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 Oja, da har de ikke så høye priser. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 Så etter de chelseabootsene med rem og spenne da jeg var i Barca. Fant dessverre hverken dem eller noen andre hos Carmina som falt i smak. Fattern fikk seg dog et par sorte chelseaboots, og jeg kjøpte noen brune fra Barrats 1890. Angrer nå i ettertid som faen på at jeg ikke kjøpte noen rålekre par jeg fant hos Mayol. Noen som vet om Mayol har en nettside? Det virker håpløst å finne en eneste nettbutikk som har dem. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 Så etter de chelseabootsene med rem og spenne da jeg var i Barca. Fant dessverre hverken dem eller noen andre hos Carmina som falt i smak. Fattern fikk seg dog et par sorte chelseaboots, og jeg kjøpte noen brune fra Barrats 1890. Angrer nå i ettertid som faen på at jeg ikke kjøpte noen rålekre par jeg fant hos Mayol. Noen som vet om Mayol har en nettside? Det virker håpløst å finne en eneste nettbutikk som har dem. Jodphur boots Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 Så etter de chelseabootsene med rem og spenne da jeg var i Barca. Fant dessverre hverken dem eller noen andre hos Carmina som falt i smak. Fattern fikk seg dog et par sorte chelseaboots, og jeg kjøpte noen brune fra Barrats 1890. Angrer nå i ettertid som faen på at jeg ikke kjøpte noen rålekre par jeg fant hos Mayol. Noen som vet om Mayol har en nettside? Det virker håpløst å finne en eneste nettbutikk som har dem. Jodphur boots Jodhpur boots. 2 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Jeg trenger noen stoffsko når jeg skal til bl. annet Cape Town, Tokyo, Sydney og LA om et par uker. Det er ikke kjempelett å få tak i sånt i Oslo i februar, så jeg må finne noe på nettet. Har funnet noen par, men er ikke helt fornøyd: http://seavees.com/shop/products/mens/09_61._volunteer_plimsoll http://www.superga.co.uk/item/Brand_Superga1705Cotu_367_0_209_1.html Edit: Vurderer noen Espadrilles også. Endret 15. februar 2012 av -drugiS- Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Espadriller er latterlig deilig å gå i. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Ugg er latterlig deilig å gå i Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Ja, men hverken "bootsene" eller mokkasinene fra Ugg er noe å anbefale som substitutt for tøysko eller espadriller. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Sålen på uggs sklir jo ut til siden etter hvert. Ser ikke noe deilig ut i det hele tatt. Espadriller er sikkert enkle å pakke med seg også, så jeg ender nok opp med å bestile noen. Fant en annen side her også som selger det. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Pass på at sålene til de du linket til tåler ekstremt lite vann. Så fort de blir litt våte blir de stive når de har tørket og vonde å gå med. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg ville gått for superga uten tvil. Du kan bruke dem stort sett over alt, i motsetning til espadriller. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2012 http://seavees.com/s...unteer_plimsoll http://www.superga.c...67_0_209_1.html Superga som førstevalg. Plimsoll som andrevalg. Mer anvendelig enn de mest minimale. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 For lilla? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Nei, men de kunne spart seg for den hvite sømmen.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå