Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får vel et par fra Loake for rundt 2000.

 

Edit: Eller gjør man kanskje ikke det? Jeg har aldri kjøpt Loake i Norge.. Mulig du må litt høyere.

 

 

Man må vel ut med ~¨2500kr for 1880 serien, men utvalget i Oslo er rimlig begrenset.

Hvis ikke Dagestad har tatt inn Loake nå, slik han nevnte for meg i desember.

 

 

 

Forresten, noen som vet hvordan Clarks rangeres ifht Loake, kvalitetmessig? Loake er vel bedre vil jeg tro..

Endret av kynne
Lenke til kommentar

Hva må man ut med for et par gode sko på Dagestad, da?

 

Det kommer jo an på hva du mener med gode. Loake er jo f.eks. helt overlegent det man finner i normale skobutikker i Norge, men det er jo ikke særlig gode sko i forhold til det man får i enda høyere prisklasser.

 

 

 

De har en del Loake hos Lacrosse også, bare for å ha nevnt det.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Angående skotrær i boots: Er jeg den eneste som synes det er noe kronglete å bruke? Har ikke skikkelige skotrær til mine Loake Mitchum i svart men har prøvd å bruke disse.

 

Jeg synes det rett og slett er knot å få de ut av skoene når jeg skal bruke de men er det kun jeg som blir irritert av dette? Er også noe knot å få ut de samme skotrærene (?) av mine Arlingtons.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Angående skotrær i boots: Er jeg den eneste som synes det er noe kronglete å bruke? Har ikke skikkelige skotrær til mine Loake Mitchum i svart men har prøvd å bruke disse.

 

Jeg synes det rett og slett er knot å få de ut av skoene når jeg skal bruke de men er det kun jeg som blir irritert av dette? Er også noe knot å få ut de samme skotrærene (?) av mine Arlingtons.

Hadde et lignende problem da jeg var innom Dagestad i forrige uke for å skaffe skotrær til chelsea bootsene mine. Han testet ut flere størrelser, men skoene er så smale at han måtte bruke makt for å presse ned skotrærne, noe som ikke er helt gunstig. Endte med at han tilbød seg å slipe ned kantene så de skulle gli ned lettere, kan det være en idé å forsøke seg på det selv, kanskje? :)

Lenke til kommentar

Når vi først er inne på skotrær... hvis du trenger billige skotrær i sedetre anbefaler jeg Bexley Cedar Shoe Trees, veldig lav pris og god kvalitet.

Jeg prøvde å kontakte disse ang å skrive ned verdien, men fikk aldri noe svar.

Syns det er litt sært :(

 

 

Sære? De er franske... laugh.gif

Du kan jo ringe inn til kundeservice, men de satt ikke ned prisen når jeg bestilte, tviler på at de som jobber på lageret kan engelsk. Skriv at de skal sette ned varen på fransk så har du kanskje en sjanse.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Overrasket over at jeg fant Carmina i Norge. ohmy.gif

 

Ut i fra det jeg har lest skal kvaliteten være på samme nivå som C&J, men Carmina er spesielt gode på shell cordovan sko. De har store butikker i både Madrid og Paris og har en nettbutikk som desverre ikke har et veldig stort utvalg ennå.

 

Carmina Shoe P0rn

 

EDIT: The Armoury selger mange forskjellige Carmina modeller.

post-136616-0-18546800-1329153506_thumb.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...