Okapi Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hvor mye mener dere man trenger å bruke for å få et par anstendige sko, type kjøpt i Norge? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Du får vel et par fra Loake for rundt 2000. Edit: Eller gjør man kanskje ikke det? Jeg har aldri kjøpt Loake i Norge.. Mulig du må litt høyere. Endret 11. februar 2012 av fkm Lenke til kommentar
kynne Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Du får vel et par fra Loake for rundt 2000. Edit: Eller gjør man kanskje ikke det? Jeg har aldri kjøpt Loake i Norge.. Mulig du må litt høyere. Man må vel ut med ~¨2500kr for 1880 serien, men utvalget i Oslo er rimlig begrenset. Hvis ikke Dagestad har tatt inn Loake nå, slik han nevnte for meg i desember. Forresten, noen som vet hvordan Clarks rangeres ifht Loake, kvalitetmessig? Loake er vel bedre vil jeg tro.. Endret 11. februar 2012 av kynne Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hva må man ut med for et par gode sko på Dagestad, da? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Du får vel et par fra Loake for rundt 2000. Edit: Eller gjør man kanskje ikke det? Jeg har aldri kjøpt Loake i Norge.. Mulig du må litt høyere. Buckingham fra 1880-serien koster ca 2300,- Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Hva må man ut med for et par gode sko på Dagestad, da? Det kommer jo an på hva du mener med gode. Loake er jo f.eks. helt overlegent det man finner i normale skobutikker i Norge, men det er jo ikke særlig gode sko i forhold til det man får i enda høyere prisklasser. De har en del Loake hos Lacrosse også, bare for å ha nevnt det. Endret 11. februar 2012 av fkm Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Angående skotrær i boots: Er jeg den eneste som synes det er noe kronglete å bruke? Har ikke skikkelige skotrær til mine Loake Mitchum i svart men har prøvd å bruke disse. Jeg synes det rett og slett er knot å få de ut av skoene når jeg skal bruke de men er det kun jeg som blir irritert av dette? Er også noe knot å få ut de samme skotrærene (?) av mine Arlingtons. Endret 11. februar 2012 av Xtra Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har akkurat de samme skotrærne til nøyaktig samme sko(bortsett fra at mine er i brunt semsket) og har aldri hatt noe som helst problem.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Når vi først er inne på skotrær... hvis du trenger billige skotrær i sedetre anbefaler jeg Bexley Cedar Shoe Trees, veldig lav pris og god kvalitet. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Eller Cedarvillestore. Til tross for at det er delte meninger om dem her på forumet Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Angående skotrær i boots: Er jeg den eneste som synes det er noe kronglete å bruke? Har ikke skikkelige skotrær til mine Loake Mitchum i svart men har prøvd å bruke disse. Jeg synes det rett og slett er knot å få de ut av skoene når jeg skal bruke de men er det kun jeg som blir irritert av dette? Er også noe knot å få ut de samme skotrærene (?) av mine Arlingtons. Hadde et lignende problem da jeg var innom Dagestad i forrige uke for å skaffe skotrær til chelsea bootsene mine. Han testet ut flere størrelser, men skoene er så smale at han måtte bruke makt for å presse ned skotrærne, noe som ikke er helt gunstig. Endte med at han tilbød seg å slipe ned kantene så de skulle gli ned lettere, kan det være en idé å forsøke seg på det selv, kanskje? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Når vi først er inne på skotrær... hvis du trenger billige skotrær i sedetre anbefaler jeg Bexley Cedar Shoe Trees, veldig lav pris og god kvalitet. Jeg prøvde å kontakte disse ang å skrive ned verdien, men fikk aldri noe svar. Syns det er litt sært Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Når vi først er inne på skotrær... hvis du trenger billige skotrær i sedetre anbefaler jeg Bexley Cedar Shoe Trees, veldig lav pris og god kvalitet. Jeg prøvde å kontakte disse ang å skrive ned verdien, men fikk aldri noe svar. Syns det er litt sært Sære? De er franske... Du kan jo ringe inn til kundeservice, men de satt ikke ned prisen når jeg bestilte, tviler på at de som jobber på lageret kan engelsk. Skriv at de skal sette ned varen på fransk så har du kanskje en sjanse. Endret 13. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Når vi først er inne på skotrær... hvis du trenger billige skotrær i sedetre anbefaler jeg Bexley Cedar Shoe Trees, veldig lav pris og god kvalitet. Jeg prøvde å kontakte disse ang å skrive ned verdien, men fikk aldri noe svar. Syns det er litt sært Er et sært at de ikke besvarer en henvendelse som handler om å forfalske fraktdokumenter? 4 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Nja, det er jo bare å svare at sånt driver ikke vi med eller noe i den duren. Er jo bedre det enn å overse en potensiell kunde. 3 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Overrasket over at jeg fant Carmina i Norge. Ut i fra det jeg har lest skal kvaliteten være på samme nivå som C&J, men Carmina er spesielt gode på shell cordovan sko. De har store butikker i både Madrid og Paris og har en nettbutikk som desverre ikke har et veldig stort utvalg ennå. Carmina Shoe P0rn EDIT: The Armoury selger mange forskjellige Carmina modeller. Endret 13. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Så på SF at du fant et sted med halv pris. Hvor var det? Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Loake Blackfriars i brun på salg til de med litt større føtter enn meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 De har vel Carmina på Lacrosse? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ja, i Vika. Utvalget er dog noe tynt, men det kan vel ha endret seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå