dymoletratag Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det første jeg tenker er Etnies. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 http://www.shoes.com/Checkout/Cart.aspx?items=EC1002746 Ben Sherman Men's Wireless Puma Black Station Men's My-39 Noen som vet om en side hvor jeg kan få disse og tilsendt hit til Norge? Btw, noen som vet hvor jeg kan få tak i PUMA FIRST ROUND, helt hvite? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Linken din funker ikke. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Linken din funker ikke. http://www.asos.com/Ben-Sherman/Ben-Sherma...herman&sh=0 Den funker.. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 btw, noen som har en god online-butikk for Sneaky Steve sko? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Revolve. Takker, men har desverre vært der før, og de har ikke størrelsen min! Er noen 3-4 par jeg leter etter fra Sneaky Steve, men FINNER IKKE STØRRELSEN!! Og når jeg først finner størrelsen, sender ikke siden til Norge! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Vans Rowley XL3? bump... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kom hjem fra Polen idag. Når jeg var i Polen så jeg at de gamle skoa var blitt litt slitt. Derfor slo jeg på tromma, og kjøote meg et par sko. Tror jeg ga cirka 370 zloty (ca 900 NOK). Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Revolve. Takker, men har desverre vært der før, og de har ikke størrelsen min! Er noen 3-4 par jeg leter etter fra Sneaky Steve, men FINNER IKKE STØRRELSEN!! Og når jeg først finner størrelsen, sender ikke siden til Norge! BUMP!! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Som mange vet er det forskjell på størrelser, selv om det er samme størrelse, bare forskjellig merke. F.eks i Puma bruker man størrelse 45, mens i Lacoste bruker man plutselig 46. Noen som har/vet om et sted som viser om merkene er små eller store i størrelsene? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Noen som vet hvor jeg kan skaffe disse?: Er på formatshop men den er i rød.... En nettbutikk som selger disse ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Var ikke dette fjorårets modell? Et tips, finn noe som er litt mindre mainstream Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kom hjem fra Polen idag. Når jeg var i Polen så jeg at de gamle skoa var blitt litt slitt. Derfor slo jeg på tromma, og kjøote meg et par sko. Tror jeg ga cirka 370 zloty (ca 900 NOK). Noen som har peiling på hvor mye disse koster i Norge? Hadde vært kult å vite. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Var ikke dette fjorårets modell? Et tips, finn noe som er litt mindre mainstream Finn noen som ligner litt da ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Formen på de var litt ekkel. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 De så rett og slett ukomfortable ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå