marvol Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Dersom man må velge - Chelseaboots eller desertboots? Sikler litt på et par desertboots fra Herring, men usikker på bruksområder kontra chelsea? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kjøp de du har mest lyst på. Har mer eller mindre samme bruksområde. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ait! Da blir det et par wingtips/full brogues og et par desert boots! *gleder meg allerede!* Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Noen som vet hvor man kan få kjøpt Converse superhelt skoene som journeys selger? Tenker da spesielt på noe allá: Er ikke helt sold over de, men hadde jo vært fett å ha til festival sommeren Noe en smule mindre Tacky hadde jo vært ennå bedre. Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 shit da har jeg sett det også, gutter som diskuterer voksing av sko? visste ikke at det fantes shoe wax engang Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hva er galt med det? Har man sko til flere tusen kroner er man en idiot om man ikke tar vare på dem. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Fanboi: 1987 eller 1997? Har en følelse på at du har hatt en skrivefeil ved registrering. 3 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 shit da har jeg sett det også, gutter som diskuterer voksing av sko? visste ikke at det fantes shoe wax engang Come again? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hvordan kan man holde hvite sko hvite? Jeg tenker og kjøpe meg noen hvite sko, men hvordan holder man skoene hvite, vet at hvite sko blir skitten bare du går ut døra... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Ikke kjøp hvite sko, problem solved. I 9 av 10 tilfeller er hvite sko grisseharry uansett. Endret 3. februar 2012 av ΣΙΝΔΡΕ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ok, men hvordan vedlikeholder man vanlige sko da? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ikke kjøp hvite sko, problem solved. I 9 av 10 tilfeller er hvite sko grisseharry uansett. Hvite converse og? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det er jeg ikke enig i, ΣΙΝΔΡΕ. Hvite tøysko er jo flott til litt uformelle greier på sommeren og sånn! Hvite á la det jeg poster under(hva heter det? : p) ser heller ikke dumt ut, spør du meg. Jeg pleier ikke å stresse så mye det å holde de hvite. Liker at hvitfargen er litt dusre og ikke så skarp, så jeg slenger de(tøysko) i vaskemaskinen hvis de har blitt skikkelig møkkete av en stor gjørmeflekk elns. 4 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 OT: Han er venstrehendt. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Og det har du kommet frem til ut ifra..? Jeg er venstrehendt og har klokken på venstre armen. Det har alle venstrehendte jeg kjenner også. Men jeg kjenner flere høyrehendte som har klokken på høyre armen. Hvis det var klokken du tenkte på, ofc. Forresten er hvite sko i "Adidas-skinn" (aner ikke hvilket skinn som er på sånne sneakers) lett å holde rene. Det eneste du trenger er litt tannkrem og vann og en klut. 1 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 OT: Han er venstrehendt. Og hipster. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg går ofte i lave hvite Converse. Når de blir skitne, kaster jeg de bare og kjøper nye. Koster kun 600kr. 2 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Tips: å slenge dem i vaskemaskinen er billigere. 3 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ikke kjøp hvite sko, problem solved. I 9 av 10 tilfeller er hvite sko grisseharry uansett. Hvite converse og? Converse er vel nesten per definisjon litt teit. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jepp, de er teite for menn og kvinner som er midt oppi 40-årskrisen, men for unge går det greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå