Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor man kan få kjøpt Converse superhelt skoene som journeys selger?

Tenker da spesielt på noe allá:

16476_0.jpg

1514222-superman_converse_super.jpg

Batman_Converse_by_immerseyoursoul_x.jpg

Er ikke helt sold over de, men hadde jo vært fett å ha til festival sommeren :) Noe en smule mindre Tacky hadde jo vært ennå bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hvordan kan man holde hvite sko hvite? Jeg tenker og kjøpe meg noen hvite sko, men hvordan holder man skoene hvite, vet at hvite sko blir skitten bare du går ut døra...

Lenke til kommentar

Det er jeg ikke enig i, ΣΙΝΔΡΕ. Hvite tøysko er jo flott til litt uformelle greier på sommeren og sånn! Hvite á la det jeg poster under(hva heter det? : p) ser heller ikke dumt ut, spør du meg.

tumblr_lu5pyk5gK11qdjijro1_500.jpg

Jeg pleier ikke å stresse så mye det å holde de hvite. Liker at hvitfargen er litt dusre og ikke så skarp, så jeg slenger de(tøysko) i vaskemaskinen hvis de har blitt skikkelig møkkete av en stor gjørmeflekk elns.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Og det har du kommet frem til ut ifra..?

Jeg er venstrehendt og har klokken på venstre armen. Det har alle venstrehendte jeg kjenner også. Men jeg kjenner flere høyrehendte som har klokken på høyre armen.

Hvis det var klokken du tenkte på, ofc.

Forresten er hvite sko i "Adidas-skinn" (aner ikke hvilket skinn som er på sånne sneakers) lett å holde rene. Det eneste du trenger er litt tannkrem og vann og en klut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...