fkm Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Hvorfor skal du fjerne den gamle voksen? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Den er for lys. Eller mener du at det er like greit å bare ta på ny voks? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Bare ta den nye over den.. Uansett, hva mener du med for lys? Lysere enn skoene? I så fall må du ha tatt på en ekstrem mengde voks for at man i det hele tatt skal se forskjell på skoene. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Lysere enn skokremen i hvert fall. Men det er godt mulig jeg har brukt for mye voks og. Takk for svar. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Edit: Altså, det er ikke ekstremt stor forskjell, men det synes i godt lys. Editedit: Gikke visst litt fort her, var ikke meningen å poste to ganger. Endret 1. februar 2012 av Haawy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Du gir ikke spesielt mye mening.. Hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg ville fjerne den gamle voksen som jeg syntes var for lys. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Det er praktisk talt umulig å få sko til å bli lysere ved bruk av voks, så du må ha gjort noe ganske merkelig Personlig ville jeg bare brukt en mørkere voks, men hvis du absolutt vil fjerne det kan du prøve saphir renomat. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg veit ikke hva jeg har gjort, jeg. Gir det et nytt forsøk nå med et lag mørkere voks over. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Det er ikke helt godt å skjønne seg på. Mange anbefaler jo å bruke en voks lysere enn skoen hvis du ikke vil farge skoen mørkere. Jeg tror ikke det er selve voksen som er problemet her. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg har en følelse av at du har badet skoene i voks. Bruk retningar og start på nytt, ta heller svært små mengder og flere lag. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Det er en stund siden jeg gjorde det, så det er godt mulig. Tok flere tynne lag nå og det ble ikke alt for ille. Men jeg håper fortsatt jeg blir flinkere med mer øvelse. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Av ren nysgjerrighet, er Doc Martens av ekte skinn eller av plastikk? Isåfall ser det ut som plastikk. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Skinn, type ekte. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Plast, mener du? Doc Martens er skinn. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Det er polert skinn. Noe jeg aldri ville kjøpt et skopar i. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Er det meningen at det skal se ut som plast eller falsk skinn? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Loake Buckingham. Wingtips har imo sitt ess ved at en kan kle de opp og samtidig bruke de med casual antrekk. Har selv Buckingham i mørk brun, men ser at Herring ikke har de inne i andre farger enn sort og tan for tiden. Hvordan er det med frakt fra Loake? Er det så vrient at Herring er eneste utvei? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Pediwear og A Fine Pair of Shoes f. eks. har også en del Loake. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Er det meningen at det skal se ut som plast eller falsk skinn? Det er meningen at du skal slippe å pusse dem for å holde dem blanke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå