Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Hvordan er størrelser på Loake kontra Herring? Vil det være omtrent det samme? Står på jobb, og det er begrenset hva maskinen her klarer av flash-sider..

Har så fryktelig lyst på et par brune brogues, og et par brune dobbel monks. Anbefalinger?

For min del er både Herring og Loake litt store i størrelsen, med dette i bakhodet har jeg aldri bommet på størrelse når jeg har kjøpt fra Herring/Loake.

Er selv veldig fornøyd med C&J Lowndes, dobbel monks. Kjøpte også noen brune brouges fra Herring som var på salg.

post-136616-0-91437200-1327946774_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er størrelser på Loake kontra Herring? Vil det være omtrent det samme? Står på jobb, og det er begrenset hva maskinen her klarer av flash-sider..

Har så fryktelig lyst på et par brune brogues, og et par brune dobbel monks. Anbefalinger?

Det kommer helt an på. Herring produser ikke sko selv, så det varierer fra produsent til produsent. I tillegg er det forskjell på lestene.

En kollega klarte nå å søle olje på sine semskede sko.

Noen som har tips til å fjerne det?

50/50 blanding med vann og epleeddik?

Hvorfor epleeddik? Bruk helt vanlig eddik...

Lenke til kommentar

Skjønner, da er det bare å ta frem målebåndet ;)

Kjøpte et bare enkle monks fra Loake for litt siden, og har nå valgt å prioritere sko-delen av garderoben, da jeg ikke stiller så sterkt på den fronten. Det jeg leter etter er sko som kan passe både til jeans/chinos og evt. dress.

Og siden sort ikke er å anbefale til blå dress, står brune pensko øverst på listen :)

Lenke til kommentar

Skjønner, da er det bare å ta frem målebåndet ;)

Kjøpte et bare enkle monks fra Loake for litt siden, og har nå valgt å prioritere sko-delen av garderoben, da jeg ikke stiller så sterkt på den fronten. Det jeg leter etter er sko som kan passe både til jeans/chinos og evt. dress.

Og siden sort ikke er å anbefale til blå dress, står brune pensko øverst på listen :)

Når du sa jeans/chinos tenkte jeg automatisk på chelsea boots. Bruker chelsea boots både på høsten, vinteren og våren.

Herring-Herring%20Coltham-Brown%20Waxy%20Calf-3044-435-1.jpg

Lenke til kommentar

De var pene, merke/pris? :)

Trenger noen sko som kan brukes på jobb i kombinasjon med jeans/chinos og skjorte, brogues. Også et par til min blå dress, dobbel monks.

Tror det er disse på bildet over: http://www.herringsh...selectedFitid=0

Hvordan type brouges er du ute etter? Er egentlig bare å finne noen du liker på herring sine sider egentlig. Selv har jeg disse: http://www.herringsh...selectedFitid=0

Og hvis du velger noen av skoene fra Herring (altså de med Herring logoen trykket inne i skoen) så kan du bruke rabattkoden HSAB så får du gratis skotrær :)

Endret av kynne
Lenke til kommentar

En kollega klarte nå å søle olje på sine semskede sko.

Noen som har tips til å fjerne det?

50/50 blanding med vann og epleeddik?

Hvorfor epleeddik? Bruk helt vanlig eddik...

Er ikke elpeeddik vanlig klar eddik?

Har brukt det tidligere på andre ting og har funket fint.

Med 'helt vanlig eddik' tenker jeg meg eddik til å ha i salaten :p

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å fjerne voks (medaille d'or) fra sko? Fikk en farge som va rfor lys, så jeg skal prøev på nytt nå. Leste noe om at jeg bare kan bruke den nye og da vil den gamle gå av, eller løses opp så jeg an tørke det av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...