AnewZ Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Og om du ikke har gode kontakter i advokat-miljøet så kan et kjøp hos cedarvillestore bli dyrt. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Haha, hvorfor det? Fordi det koster like mye sende skotrærne tilbake til Cedarvillestore som å bestille nye. Derfor jeg anbefaler å kjøpe sedetre skotrær fra Bexley. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Lololdobbeltlol. Bare fordi du ikke klarer å bestille riktig størrelse er det da ingen grunn til å ikke anbefale dem. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det er uansett billigere å sende tilbake skotrær hvis firmaet befinner seg i Europa kontra USA, hvis du finner ut at de ikke passer. En av grunnene til at jeg ikke anbefaler dem er dårlig support. Cedarvillestore har allerede fått inn 19 klagesaker av andre kunder... Jeg bestilte riktig størrelse ut i fra Cedarvillestore sine tabeller, hadde jeg bestilt en annen størrelse hadde jeg bestilt en størrelse jeg aldri har brukt før. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Wow, NITTEN klagesaker sier du? For et enormt antall 2 Lenke til kommentar
reid91 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Heisann! Noen som kan fortelle meg hvilket merke disse skoene er: Min lenke Takker for svar! Jeg fant det: Mentor Model M0650 Endret 20. januar 2012 av reid91 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Vet ikke eksakt merke, men google desert boots. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Står i kommentarfeltet et bittelite hakk under.. "Skoene: Mentor Model M0650" Her: http://heppo.no/herresko/stovler-boots/model-m0650-103311-0080 Endret 20. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
reid91 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Står i kommentarfeltet et bittelite hakk under.. "Skoene: Mentor Model M0650" Her: http://heppo.no/herresko/stovler-boots/model-m0650-103311-0080 Ja, er jeg som har skrevet det, ettersom flere lurte på det. Redigerte også innlegget ovenfor med infoen. Men takk, allikevel Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Finnes det noen måte å finne ut hva som er den riktige fotbredden på Barkersko? Har tenkt å bestille Whitney fra Herring. Fikk prøvd Arnold i dag. Samme sko, bare at Arnold har polert skinn (og det er det vel rimelig obvious at jeg ikke vil ha). Det jeg dessverre ikke fant ut er hvilken bredde det er på skoen jeg prøvde (damen i butikken aner ikke hva oxfords er en gang, det vet forøvrig INGEN butikkansatte i Bergen). Jeg har skjønt såpass at man skal måle rundt fotens bredeste punkt, men hvor finner man en tabell mot Herring sine breddestørrelser? Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 b0nn3, er flere av de ansatte på Vincci som vet hva oxfords er, men det hjelper jo lite når de har så lite med sko. Er det noen gode skobutikker her i Bergen? Har tilgode å se noen fine sko andre steder enn hos Vincci og T Micheals. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har ikke funnet noen bra skobutikker i Bergen. Både Vincci og T Michael er akkurat som alle andre butikker i bergen for tiden: har kun italienske sko, med form deretter. Å få tak i et par skikkelige britiske sko er en lidelse i denne byen. 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Tips til skobutikker i Trondheim som har fete sko til overkommerlig pris? Er student og ønsker ikke å betale mer enn 700 for et par sko. Kan strekke meg om det er sko som varer en stund (trendmessig og at de ikke faller fra hverandre). Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hva er fete sko for deg? Brogues eller sneakers? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Sneakers. Da kjøper du rett og slett Converse. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Eller spør i streetweartråden... Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har ikke funnet noen bra skobutikker i Bergen. Både Vincci og T Michael er akkurat som alle andre butikker i bergen for tiden: har kun italienske sko, med form deretter. Å få tak i et par skikkelige britiske sko er en lidelse i denne byen. De fører Barker på Skotøyhuset, er vell gjerne der du har vært også? I alle fall ligger butikken i 2.etg på galleriet. De har bestilt inn flere sko av Barker. Dagens mann fører Barker, men jeg vet ikke hvor det har blitt av den butikken. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har ikke funnet noen bra skobutikker i Bergen. Både Vincci og T Michael er akkurat som alle andre butikker i bergen for tiden: har kun italienske sko, med form deretter. Å få tak i et par skikkelige britiske sko er en lidelse i denne byen. Enig, Vincci har ikke noe særlig. Har du vært innom Scabal Kløverhuset/Lagunen? Jeg har ikke vært innom den på Lagunen på lenge men de har noe OK på den i Kløverhuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå