Dockside Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Typiske sko enn finner hos Ola Nordmann. Gjerne sammen med en dress fra Dressmann. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Hvor formelle er wingtips? Kan de brukes i et helt normalt dagligdags antrekk? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Er de virkelig så stygge? Dette kommer helt an på. Personlig synes jeg de er mindre pene, ja, men nå er det en svært liten gruppe med mennesker som ville lagt merke til dem. Hold dem rene og bruk dem som fyllasko. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Hvor formelle er wingtips? Kan de brukes i et helt normalt dagligdags antrekk? Avhengig av hva du mener med et dagligdags antrekk. Jeg bruker wingtips med en mørk jeans eller chinos med skjorte og genser. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Ja, det er vel igrunn noe slikt jeg tenker meg når jeg sier dagligdags. Holder på med en liten garderobeoppgradering og vurderer å prøve ut et par wingtips. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Wingtips er standardvalget for sko for min del. Bruker det til alt fra mer formelle antrekk ned til casual antrekk med jeans. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Er de virkelig så stygge? Jepp, grisestygge. Sorry. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Ja, det er vel igrunn noe slikt jeg tenker meg når jeg sier dagligdags. Holder på med en liten garderobeoppgradering og vurderer å prøve ut et par wingtips. Hvis du er redd for at de skal se for formelle ut, kan du jo prøve et par semskede wingtips. Selv vurderer jeg disse. Edit: Eller så kan du jo se på noe sånt. Endret 15. januar 2012 av -drugiS- Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Hvis du er redd for at de skal se for formelle ut, kan du jo prøve et par semskede wingtips. Selv vurderer jeg disse. Edit: Eller så kan du jo se på noe sånt. Likte godt Loake-skoene. Er det noen butikker i Oslo som selger Loake, evt, bare for å få prøvd størrelser? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Lacrosse har noe Loake. Aner ikke om de har den modellen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Grændsen Skotøimagasin har også Loake. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Skal jeg bare kaste skoene da eller? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 For å si det sånn; har du råd og lyst på nye sko, vil jeg anbefale det. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg syntes at de er fine nok men jeg har selvfølgelig råd til noen nye hvis alle mener at de er stygge... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Hvis du synes skoene er fine, så bruk dem. Er jo helt subjektivt. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg syntes at de er fine, men hvis alle som møter meg syntes at jeg er en merkelig fyr som går med så stygge sko så er det jo ingen vits i og bruke de mener jeg... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg vil ikke si det er merkelig, jeg kjenner flere som har like dårlig smak Jeg ville ikke vist meg med de, men det ville sikkert 2 av mine nærmere venner (dessverre). Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Har absolutt sett styggere sko, BirgerCaC. Men kommer du med et budsjett, og en ide om hva slags type sko du kunne tenke deg, er det mange her som kan hjelpe deg. Men som sagt - Det er subjektivt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Budsjettet er maks 1500 kr. Jeg kan tenke meg noen slags lignende sko som vist her men noen penere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå