Holyashell Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Virkelig, grønne Air Max? Sneakers og lignende kan jo faktisk være stilig, men basketsko er seriøst noe av det styggeste som finnes. Jo, den Volt fargen er virkelig skrikende. Jeg bruker skoene aktivt så de blir jo skitne, men mange har lagt merke til de (vanskelig å overse de egentlig). Basketsko blir fort 80-talls sjuskestil. Ikke nødvendigvis negativt, men ikke alle modeller som ser bra ut. Liker noen, men igjen det må være behagelig å gå med de. Prøvde Bianco en sommer, det gikk ikke helt bra. For min del fryktelig ubehagelig, selv om jeg ikke stakk meg like mye ut som jeg gjør med disse gule. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Nokon som kan anbefale meg nokre pene sko som kan passe til dress eller liknande? Litt meir formelt enn brouges. Gjerne brune. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Cap-toes? Uansett, prisklasse? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Ja. Tenkte nok cap-toes. Prisklasse: 1500-2500 ca. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Åpen for å kjøpe via internett? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Må nesten være det med den prisklassen. Sjekk Herring. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg er nesten nødt til å påpeke at cap toes ikke er en egen type sko. Mener du cap toe oxfords? Derbys? Monks? At et par sko har cap toes betyr heller ikke at de ikke er brogues. Jeg regner jo med at det menes cap toe oxfords, men det er jo umulig å vite... Personlig er det det hvertfall det jeg ville gått for, og da gjerne da et par helt plaine i brunt, med mindre det er tiltenkt en spesiell anledning som krever sorte sko. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Du har heilt rett fkm, var cap toe oxfords eg tenkte på. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Loake Aldwych (1880-serien) er pene i brunt, og ligger innenfor prisklassen din. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Stor forskjell på den og Herring Knightsbridge kvalitetsmessig? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Kan disse skoene brukes til omtrent alle slags antrekk til hverdags? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Jepp, selv om jeg ikke ville brukt de til noen antrekk selv. Arch: Jeg aner ikke. Men har selv Aldwych, og er godt fornøyd med de. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Hvorfor ville du ikke hatt brukt de selv? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Fordi jeg ikke syns de var noe pene. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Takker AnewZ. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Fordi jeg synes de var jævlige. FTFAOU (Fixed that for all of us). 3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Jeg er nesten nødt til å påpeke at cap toes ikke er en egen type sko. Mener du cap toe oxfords? Derbys? Monks? At et par sko har cap toes betyr heller ikke at de ikke er brogues. Jeg regner jo med at det menes cap toe oxfords, men det er jo umulig å vite... Personlig er det det hvertfall det jeg ville gått for, og da gjerne da et par helt plaine i brunt, med mindre det er tiltenkt en spesiell anledning som krever sorte sko. Regnet med at han skjønte jeg mente oxfords. Har en tendens til å gå ut i fra slikt. Endret 15. januar 2012 av lokeland Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Kan disse skoene brukes til omtrent alle slags antrekk til hverdags? Kan ikke brukes til noenting, gi de bort til frelsesarmeen. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Er de virkelig så stygge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå