cbfn Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Først gjettet jeg på Allen Edmonds Strand, men det ser mer ut som Herring Hampstead. Meget pene sko! Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Det er ikke herring, men Barker Wallace. Er svært fornøyd med dem. Eneste minuset er at det er lærsåle og jeg bor i Bergen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 De har ikke samme mønster som Hampstead fremme på tåen Men pene sko var det, gratulerer.Buksen derimot var litt vel tights for min del, hehe. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 De har ikke samme mønster som Hampstead fremme på tåen Men pene sko var det, gratulerer.Buksen derimot var litt vel tights for min del, hehe. Kommer definitivt ikke til å bruke den buksen til disse skoene, hehe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Det er ikke herring, men Barker Wallace. Er svært fornøyd med dem. Eneste minuset er at det er lærsåle og jeg bor i Bergen Et ord: Kalosjer. Er ikke det noe bergensere vokser opp med på føttene? Tenkte jeg skulle kjøpe et par Swims med et gavekort jeg har liggende. Like greit, selv om det litt sent i forhold til værsituasjonen. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Det er ikke herring, men Barker Wallace. Er svært fornøyd med dem. Eneste minuset er at det er lærsåle og jeg bor i Bergen Et ord: Kalosjer. Er ikke det noe bergensere vokser opp med på føttene? Tenkte jeg skulle kjøpe et par Swims med et gavekort jeg har liggende. Like greit, selv om det litt sent i forhold til værsituasjonen. Men kalosjer er så forbanna stygt typisk sånn norsk "pratisk" stil. Som foreksempel boblejakke og dress, ser mye sånt på bybanen. Brekker meg hver gang Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Det er ikke herring, men Barker Wallace. Er svært fornøyd med dem. Eneste minuset er at det er lærsåle og jeg bor i Bergen Et ord: Kalosjer. Er ikke det noe bergensere vokser opp med på føttene? Tenkte jeg skulle kjøpe et par Swims med et gavekort jeg har liggende. Like greit, selv om det litt sent i forhold til værsituasjonen. Men kalosjer er så forbanna stygt typisk sånn norsk "pratisk" stil. Som foreksempel boblejakke og dress, ser mye sånt på bybanen. Brekker meg hver gang Prakteksempelet på at nordmenn elsker den praktiske stilen er at allværsjakker fremdeles er dritpopulært. Helledussen. Boblejakke og dress er ikke pent, men jeg skjønner det hvis man vil slippe å fryse til og fra destinasjonen. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg velger faktisk å ha på meg kalosjer og se litt korny ut fremfor å ødelegge skoene mine.. 1 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Det er ikke herring, men Barker Wallace. Er svært fornøyd med dem. Eneste minuset er at det er lærsåle og jeg bor i Bergen Et ord: Kalosjer. Er ikke det noe bergensere vokser opp med på føttene? Tenkte jeg skulle kjøpe et par Swims med et gavekort jeg har liggende. Like greit, selv om det litt sent i forhold til værsituasjonen. Men kalosjer er så forbanna stygt typisk sånn norsk "pratisk" stil. Som foreksempel boblejakke og dress, ser mye sånt på bybanen. Brekker meg hver gang Det er fordi "penklær" som peacoats og lignende ikke er brukandes her på Vestlandet. Her er det faktisk vær. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Peacoats ble jo utviklet av den britiske marinen, nettopp for å tåle kulde og vått vær. Bruker peacoat all day erry day Endret 13. januar 2012 av Hårek Unødig sitering Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Men hvor mange pecoats har hette? Endret 13. januar 2012 av Hårek Unødig sitering Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Det har man dufflecoats til Endret 13. januar 2012 av Hårek Unødig sitering Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Men hvor mange pecoats har hette? Ingen, da er det ikke losjakke lenger. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Har lest noen sider av denne tråden, og føler meg ikke helt hjemme. Likevel må jeg by på litt fra "den andre siden" og innrømme at jeg gjerne handler sko fra Nike ID. Jeg foretrekker joggesko over alt annet (praktiske årsaker, avhengig av demping pga skade), og aller helst i litt heftige farger. Et godt eksempel finnes her: http://www.ebay.com/itm/NIKE-AIR-MAX-2010-SZ-12-VOLT-DJ-CLARK-KENT-DS-MAG-TRAINER-1-90-87-NEON-RARE-KOBE-/270815696225?pt=US_Men_s_Shoes&hash=item3f0ddf9561#ht_4098wt_1163 (Disse ble bare produsert for en kort periode og er ekstremt overpriset i akkurat denne auksjonen.) Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Hvis du er avhengig av joggesko kan du vel kjøre en hipsterstil med Reebok eller lignende. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Virkelig, grønne Air Max? Sneakers og lignende kan jo faktisk være stilig, men basketsko er seriøst noe av det styggeste som finnes. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Hva er forskjellen på den og den? Blir skoene mye større og romsligere av Expanding tree? Trenger skotre til mine Herring Coltham, og hvilke av dem er best? evt. noen andre som er mye bedre. Endret 14. januar 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
kynne Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Hva er forskjellen på den og den? Blir skoene mye større og romsligere av Expanding tree? Trenger skotre til mine Herring Coltham, og hvilke av dem er best? evt. noen andre som er mye bedre. Skal du bestille skoene nå, eller har du de fra før av? Hvis du skal kjøpe de nå så mener jeg at koden HSAB gir deg gratis skotrær. (Kun på Herring skoene, ikke loake ovs) Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 ... har kjøpt de, fikk de forrige uke. Faen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Det er ikke herring, men Barker Wallace. Er svært fornøyd med dem. Eneste minuset er at det er lærsåle og jeg bor i Bergen Et ord: Kalosjer. Er ikke det noe bergensere vokser opp med på føttene? Tenkte jeg skulle kjøpe et par Swims med et gavekort jeg har liggende. Like greit, selv om det litt sent i forhold til værsituasjonen. Men kalosjer er så forbanna stygt typisk sånn norsk "pratisk" stil. Som foreksempel boblejakke og dress, ser mye sånt på bybanen. Brekker meg hver gang Om man først investerer flere tusen kroner i et par sko er for dumt å ødelegge de fordi man er redd for "praktisk" stil. Er generelt enig med deg, men kalosjer er nærmest en nødvendighet for sko med skinnsåler i Norge imo. Swims har jo for øvrig gjort kalosjer mindre stygt. Det eneste jeg ikke liker er prisen, men den er verdt det om alternativet er å ødelegge et par flotte sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå