Phelge Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Hva med disse De ser grei ut de. Etter hva jeg har hørt skal Palladium være bang for the buck også. Det er vel ikke SÅ utrolig nøye hvordan de ser ut. Hvem i Sudan bryr seg? Tror ærlig talt de har større problemer der enn skoene dine. Det er jo grenser for hvor forfengelig man skal være på den typen sko. Hvis du er skikkelig kul går du for spectators. http://www.cam111.com/photo/2011/03/01/81015_9.html Personen på bildet du linket til har ikke på seg spectators Hvis du er skikkelig kul går du for spectators. http://www.cam111.com/photo/2011/03/01/81015_9.html Dette er spectators: Ah, linket til feil bilde. Det er en i samme serien som går med det. http://www.cam111.com/photo/2011/03/01/81015_3.html Endret 5. januar 2012 av b0nn3 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Noen andre alternativer for Herring Coltham? Finner ikke så mange gode Chelsea boots i brunt semsket skinn for en pris cirka like mye som Coltham. Ja, anbefaler RM Williams. Bra service osv, de betaler for reperasjon hvis det skulle oppstå problemer. Har disse selv: RM Williams Comfort Craftsman (med gummibelegg), vanlig Craftsman er uten gummibelegg. Endret 5. januar 2012 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Noen som vet om nettsider som selger Mayol? Angrer som pokker på at jeg ikke kjøpte noe derfra da jeg var i Barcelona. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 eller ? To spenner er for kyllinger. Klin heller til med trippel: Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fett å våkne opp dagen derpå for å finne ut at man har runda eBay som nach. Skummelt mye bra i watch-listen, derimot. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fett å våkne opp dagen derpå for å finne ut at man har runda eBay som nach. Skummelt mye bra i watch-listen, derimot. Been there. Bare at jeg våkna til en mail om at det jeg tydeligvis hadde kjøpt var shipped.. Er en slim XS, hadde kjøpt en skjorte fra PRL i medium. Og de er ikke akkurat små i størrelsen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Noen her som har både et par med Docksides og et par Sperry seilersko som kan fortelle hvordan de er i størrelsen i forhold til hverandre? Endret 8. januar 2012 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Er det noen som husker han eBay-selgeren som solgte Converse og hadde gratis frakt? Han har sluttet nå, men er det noen som vet om andre selgere med gratis frakt? Det er rett og slett noe som ikke frister helt med 40 dollar i frakt når skoen koster 35 dollar. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 ^ Her er det et stort utvalg med gratis frakt. Har nettopp fått meg semsket Chelsea boots, og noen tips for hvordan man behandler skoene? Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hadde jeg fått 1 krone for hver gang det spørsmålet dukket opp her, ville jeg vært søkkrik. Impregner skoene med vannavstøtende middel(sprayboks f.eks) som fåes kjøpt overalt. Kjøp gjerne en børste for semsket skinn, og puss skoene avogtil. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Og til skittflekker og "blanke" flekker kan du bruke en "pussestein" for semsket skinn. Når fargen har falmet (noe som vil skje over tid) kjøper du bare en fargespray for semsket skinn for å friske de opp. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Tror dere disse rådene som denne siden nevner er brukbare, eller bare kjerringråd? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Du kan jo investere i noen produkter fra Saphir? Har du flere semskede sko er det nok verdt det. De setter også ned prisen så du slipper mva o.l, og i tillegg trekkes det i fra 20% grunnet at vi er utenfor EU. Produkter fra Kiwi (som jeg har helt greie erfaringer med) får du hos så og si alle skobutikker som fører tilbehør til sko. Billige produkter som fungerer helt ålreit. http://www.afinepairofshoes.co.uk/pages/using-saphir Helt nederst er det tips for sko i "suede". I tillfelle jeg bommer helt, "suede" er semsket skinn, sant? Å impregnere skoene er viktig. Semsket skinn er ikke særlig glad i regn og sørpe. Lyse farger spesielt vil få stygge flekker av regn, så impregner ofte. Husk at impregnering gjør skoene VANNAVSTØTENDE, ikke vanntette. Endret 10. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 I tillfelle jeg bommer helt, "suede" er semsket skinn, sant? Mhm Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Tror dere disse rådene som denne siden nevner er brukbare, eller bare kjerringråd? Har prøvd flere av metodene som nevnes der, og særlig eddik og vann fungerer fint. Hvis du impregnerer skoene jevnlig vil det være enklere å fjerne flekker. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Nyeste sko innkjøpet. Forferdelig lys fra iphonen da ... Endret 13. januar 2012 av fredderen 1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Pent, fredderen. Merke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå