edge Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Fikk nye sko her om dagen Fant ingen gode bilder med google, så tok et par selv i full fart: Väd tycks? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Har disse atm: http://store.nike.com/emeastore/#;stage,la...03-309103-///// Sykt deilig for foten, og øyet Lenke til kommentar
floww Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 http://www.karmaloop.com/popup/zoomtest.as...;VendorCode=SUP fikk dem igår dritdeilige Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 En liten kommentar til diskusjonen på foregående side, allstars er collegesko, forøvrig hi-top og low-top, eller fine-cut, leg-cut og mer unormale former. Så det han kjøpte var et par med Adidas Collegesko hi/lo-top. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvordan vasker man slike funky tøysko alà disse? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) I maskinen, eller for hånd. Edit: De aller fleste sko kan slenges i vaskemaskinen. Endret 24. august 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Smurf, vaskemaskin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ooh, funky. For en av de første dagene jeg brukte de, ble jeg tråkka på og nå er de ikke akkurat hvite og passer i alle fall ikke det helhvite antrekket mitt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Sjekk om det er vaskelapp inni, og hvis ikke tror jeg jeg ville kjørt de på 30 grader, for å være sikker på å ikke ødelegge dem (finvask). Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Noen som vet hvor lang tid det tar å få sko som er bestilt fra stress.no? De gangene jeg har bestilt derfra har det gått ganske raskt (godt under en uke), men nå er det jo ca. 2 år siden sist. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kjøpte disse i går, temmelig fornøyd. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Nice! Hvor kjøpte du dem? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Helt nydelige Pris? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Vans Rowley XL3? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Henrik Lied: Veldig pene sko, men skulle jeg hatt liggnende high-tops er det mange andre modeller jeg heller hadde sett på i samme prisklasse. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Liker begge to kjempe mye Endret 6. september 2008 av AnewZ Lenke til kommentar
controlled Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hey, har lett etter disse skoene i lang tid, klarer ikke huske merket, og dette er de beste bildet jeg har av dem. (har kasta de). På bildet ser det ut som den første bokstaven er en O,U eller D, den tredje bokstaven er jeg nesten sikker på er en E. Syntes skoene var digg og var relativt billige:) Er nokså sikker på at jeg kjøpte de i en sportsbutikk faktisk, har aldri sett merket etterpå. Det symbolet som er under skoen er også å finne på den andre siden av skoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå