Stappi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Endelig. I dag fikk jeg Lowa tur sko. Pris: 1999,- NOK Kvalitet: udødelig god! legger ved en video om skoen: http://www.youtube.com/watch?v=kfShgwVE-k0 Ellers har jeg svarte VTY skatesko til 250 kroner Kvalitet: dårlig og det er som å gå på bakken, ikke vanntette. Brune Emerica Skatesko til 599 kroner Kvalitet: litt bra, sprekker og tiltrekker seg lett fuktighet. I teorien så har jeg også svarte Asics joggesko som kosta 899 kroner ordinær pris: 1299 kroner. Kvalitet: lette, gode, luftige, smidige som er lette å gå med. Endret 31. desember 2011 av Stappi Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Gratulerer med nye sko. Lowa er utrolig gode fjellsko, om kanskje et noe sjeldent innslag i denne tråden. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Gratulerer med nye sko. Lowa er utrolig gode fjellsko, om kanskje et noe sjeldent innslag i denne tråden. Takk, det er det andre paret jeg har av dem. Jeg klarte aldri å slite ut de gamle men jeg mista dem da jeg var i københavn. Da jeg tok dem på meg så var dem gode med en gang. Helt perfekt og ingenting som klemmer eller kjipper. Regner med å ha sko i 10 år. Kommer til å bruke dem aktivt. Trenger nødvendigvis ikke bruke dem til fjelltur men også lange turer på hard asfalt er det en fordel. Og dem puster godt. Om flere hadde visst om Lowa så tor jeg fler hadde kjøpt dem. Tror det er et litt ukjent merke i Norge. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Har selv et par tursko fra Lowa og de har aldri skuffet. Det er en del år siden de ble kjøpt, men de lever i beste velgående den dag i dag. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Så digge ut de! Me gusta. Lars Monsen brukte Lowa Tibet GTX når han var på tur i Quebec i 2010. Klikk for å høre Lars fortelle hvorfor Tibet er hans valg på denne turen. Endret 31. desember 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg leste om en som hadde gått Galdhøpiggen 700 ganger fra Juvashytta med Lowa sko. Det synes godt på skoene og de så utslitte ut men var visst fortsatt like gode. Jeg er ikke så veldig økonomisk sterk og Lowa sko er ikke de letteste skoene å få tak i heller men neste gang så vil jeg ha Tibet skoene til Lowa. Gikk min første tur i dag. Både på snø, asfalt og hardt underlag og dem er helt fantastiske. Stødige, godt feste, sklir aldri og de føles ut som de er en del av føttene mine. Ikke fullt så gode på snø men med slike sko så er det ikke vanskelig å komme seg dit man vil. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Skal til å gjøre en bestilling fra Cedarvillestore, og jeg lurer på om noen her har erfaringer med boot trees/boot shapers (aner ikke hva det kalles på norsk) i plast istedenfor i tre? Skal til å bestille disse, men ser at det også selges et par i cedartre. https://cedarvillestore.com/p-150-boot-shaper-1312-dunk.aspx Endret 31. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Skal til å gjøre en bestilling fra Cedarvillestore, og jeg lurer på om noen her har erfaringer med boot trees/boot shapers (aner ikke hva det kalles på norsk) i plast istedenfor i tre? Skal til å bestille disse, men ser at det også selges et par i cedartre. https://cedarvillest...-1312-dunk.aspx Sedetre er alltid å fortrekke fremfor plastikk, det trekker ut fuktigheten og tilfører lukt, mens plastikk bare holder på fasongen. Endret 1. januar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
WASD Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Skoene mine fikk litt hard medfart igår, holdet det med vask og en puss? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Det kommer jo helt an på hva du mener med hard medfart Lenke til kommentar
WASD Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hehe, du vet. Skitt, møkk og de selvfølgelige flekkene med diverse alkoholholdige drikkevarer. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hva slags sko er det snakk om? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Tørk av med en fuktig klut og bruk lærbalsam. Bruk voks/krem etter det om du vil etter det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Takker. Må ha meg noen loafers til sommeren og valget står mellom Loake Temple og Herring Matisse. Sistnevne må nok ha noen lag med mørkebrun skokrem for å gjøre de mørkere da jeg synes de er litt lyse. Ut i fra bildene ser det ut som Matisse har en bedre konstruksjon og passform. Loake sine bruker Loake Loafer Last, hva enn det skulle bety, mens Matisse bruker 2003 Last, 2003 har jeg hørt skal være ganske lik Church's 73 last og er en universiell last som passer de fleste. Jeg synes disse er fine. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Noen som har erfaringer med noen gode skobutikker i Trondheim? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Takker. Må ha meg noen loafers til sommeren og valget står mellom Loake Temple og Herring Matisse. Sistnevne må nok ha noen lag med mørkebrun skokrem for å gjøre de mørkere da jeg synes de er litt lyse. Ut i fra bildene ser det ut som Matisse har en bedre konstruksjon og passform. Loake sine bruker Loake Loafer Last, hva enn det skulle bety, mens Matisse bruker 2003 Last, 2003 har jeg hørt skal være ganske lik Church's 73 last og er en universiell last som passer de fleste. Jeg synes disse er fine. Har ikke størrelsen min. Bruker 40/41. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er jo mulig å kjøpe AE andre steder enn på Miinto også, finner de garantert på noen amerikanske nettbutikker. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Skotøy for varmere strøk, what to wear? Viktige at de er gode å gå i og tåler en trøkk. Hva bruker dere? Converse? Palladium? Det er ikke aktuelt å gå i Super Assassin Multikillerroundhousekickflipperboots fra SWAT Tactical 5.11. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Snakker vi asfalt, eller snakker vi jungel? På asfalt bruker jeg ihvertfall mine Jack Purcell. Hvis jeg skulle dratt i jungelen ville jeg nok gått for noe mer solid og som er høye. Endret 3. januar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå