øl_i_tastaturet Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Yay. Hvilke er det du har avbildet? http://www.selectism.com/news/2011/12/23/edward-green-forest-green-collection/ http://www.edwardgreen.com Endret 28. desember 2011 av bjorshol Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Var det jeg gjettet. Herring har jo heldigvis hentet litt inspirasjon derifra. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Yes, hvis DHL brukes koster det rundt 450 kr ekstra, fått erfart det når jeg bestilte slips til 300kr..... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Prøver ikke å være rasshøl, men sitter å ler her. Har også gjort noen dyrkjøpte erfaring, så vet jo litt om hvordan det er. Men sto det spesifisert hva slags type gebyr det var? Var alt administrasjonsgebyr? Jeg har fått tilsendt ting via DHL tidligere, men kan ikke huske at gebyret var så høyt da. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Var jo snakk om at det var fordi det vat mer enn en vare. I Rankiz sitt tilfelle hadde det da sikkert lønnet seg å sende varene hver for seg... Tror jeg skal unngå DHL til jeg begynner å høre noe litt mer positivt om dem. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 I mitt tilfelle er det snakk om et par sko, et par skotrær og et slips, så det blir vel det samme for meg om jeg sender bestillingen. Kan jo selvfølgelig bare ringe DHL i morgen og høre. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Hvor kan jeg finne skotrær som vil passe med høye/store sko? Tenker da til mine Ugg Hannen. Har skotrær til diverse andre pensko, men noe lignende ville ikke passet skoen i høyden. Prøvde med skotreet jeg hadde i en av mine eldre pensko, og skotreet var for lavt, så det presset ikke skinnet på skoene opp. Da vil jo skrukkene komme frem, og jeg er like langt. Endret 29. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Prøvd noe slik? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Tenkte mest på tåboks-området, men burde kanskje ha noe slikt også. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 AH, misforsto totalt. Leste innlegget litt for fort. Vel, du har alltids pads du kan legge inn. Ellers er det beste å finne et nytt par skotrær. Selv prøver jeg alltid å få skotrær fra produsent som jeg vet passer skikkelig. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Hva synes dere om disse skoene? Fant de på salg hos Herring, men er usikker på hvilket bruksområde jeg ville ha kommet til å bruke de. Er de formelle nok til mørkeblå dress, til blazer og flannelbukse, eller til hverdags og jeans? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg ville ikke brukt spectators til hverdags og jeans. Jeg ville brukt dem til blazer og flanellbukse eller en odd jacket etc. Mens synes at akkurat spectators er forbeholdt litt eldre menn enn videregåendeelever/jusstudenter 3 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Takker. Må ha meg noen loafers til sommeren og valget står mellom Loake Temple og Herring Matisse. Sistnevne må nok ha noen lag med mørkebrun skokrem for å gjøre de mørkere da jeg synes de er litt lyse. Ut i fra bildene ser det ut som Matisse har en bedre konstruksjon og passform. Loake sine bruker Loake Loafer Last, hva enn det skulle bety, mens Matisse bruker 2003 Last, 2003 har jeg hørt skal være ganske lik Church's 73 last og er en universiell last som passer de fleste. Loake Temple Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 De øverste har smalere "bånd" (i mangel på bedre ord) duskene er festet på. Jeg liker det best. De nederste ser likevel litt lavere og spissere ut og virker litt mer ungdommelig i fasongen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg har loake temple. Fornøyd med dem. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg synes akkurat det der virker litt vel voksent til hverdagsbruk om sommeren. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Sa noen noe om hverdagsbruk? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Det var ihvertfall det inntrykket jeg fikk av innlegget til rankiz. Men for all del, det er nå meningen min regardless2012 av hva han sa. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Har du hook med regardless-jente? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Elsker at russebusser kommer inn i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå