kynne Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hva synes dere om semsket skinn på chelsea boots? Er det meningen at skoene skal være "glossy" (beklager for uttrykket, kan ikke så mange fagord innenfor området)? Hvilke farger synes dere passer best til chelsa boots? Jeg har lyst på Loake Mitchum i brunt semsket skinn. Hvilke butikker i Oslo selger de? Tviler på at du finner akuratt den modellen i Oslo. Du kan jo sjekke ut lacrosse i Vika, og Lille vinkel i Bogstad vn. Ellers så skal Asbjørn Dagestad ta inn endel Loake etter nyttår. 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Er på utkikk etter et par svarte oxford cap-toes. Har funnet disse (1, 2, 3 litt usikker på om disse kan brukes til det samme som de andre?, 4). Heller mest mot Kensington II. Hva mener dere, og har dere noen andre alternativer til under £130? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Ville ikke kjøpt med gummisåle. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hadde klart å overse det. Da er de utelukket. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Er de fra Sanders corrected grain iom at det står polished? Jeg ville gått for 747, fordi de var de reneste og peneste skoene. Kensington II hadde brogues ved sømmen mellom tåen og "det andre skinnet", noe jeg regner med du ikke ønsker deg på et par med enkle, svarte, cap-toe oxfords? Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Har vært over alt i Oslo i dag for å finne Uggs til lillesøster på 14. Eneste butikken som solgte var "Grændsens skotøimagazin" og der kostet det 2100 kr. Noen steder hvor man kan få tak i billige(re) "ekte" uggs? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Det står polished på de fra Loake og. Er Pediwear like raske på å sende som Herring? Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Har vært over alt i Oslo i dag for å finne Uggs til lillesøster på 14. Eneste butikken som solgte var "Grændsens skotøimagazin" og der kostet det 2100 kr. Noen steder hvor man kan få tak i billige(re) "ekte" uggs? Nå vet ikke jeg hvorfor søsteren din vil ha uggs og jeg prøver heller ikke å være slem eller å overbevise deg om å ikke kjøpe dem, men uggstrenden blant jenter er nesten over nå(i hvertfall her jeg bor). Endret 21. desember 2011 av Von-Matterhorn Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Humm, virkelig? Kan ikke si at jeg har fulgt med så veldig mye, så du har sikkert rett. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Og takk gud for det! Men ikke helt over... for jeg så ihvertfall 4 jenter med uggs i løpet av dagen i dag. Endret 21. desember 2011 av multisync Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Humm, virkelig? Kan ikke si at jeg har fulgt med så veldig mye, så du har sikkert rett. Er ikk sikker på om trenden allerde er over for jenter i så ung alder, men i tiende klasse og på vgs er det mye mindre jenter som bruker dem (i hvertfall her). Nå har jo uggs vært "inn" i over fem år, tipper jeg, så det er på tide at den trenden går over. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Tipper det nye blir "andesko". Ser hvert fall en del av det her i Bergen. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Humm, virkelig? Kan ikke si at jeg har fulgt med så veldig mye, så du har sikkert rett. Er ikk sikker på om trenden allerde er over for jenter i så ung alder, men i tiende klasse og på vgs er det mye mindre jenter som bruker dem (i hvertfall her). Nå har jo uggs vært "inn" i over fem år, tipper jeg, så det er på tide at den trenden går over. Trenden begynner å dampe av på jentene og over til guttene. Grøss. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Uggs har også vært inn for gutter i flere år nå. Så det er ikke en veldig ny trend. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Er på utkikk etter et par svarte oxford cap-toes. Har funnet disse (1, 2, 3 litt usikker på om disse kan brukes til det samme som de andre?, 4). Heller mest mot Kensington II. Hva mener dere, og har dere noen andre alternativer til under £130? Kensington II. De andre er enten laget i corrected grain eller har gummisåle. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg syns disse er ganske kule til sneaker-brouges å være, nå som vi er inne på sneaker-brouges... Kule! Lenke til kommentar
Ariovistusii Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) * Endret 8. september 2013 av Ariovistusii Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Synes ingen av de var noe særlig pene, men om jeg måtte valgt hadde jeg tatt det nederste paret. Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Personlig liker jeg sko som har et litt renere utseende og snitt. Det ble litt for mange unødvendige detaljer, som alt i alt er "uheldig" for utseende på skoene (imo). Lenke til kommentar
Ariovistusii Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) * Endret 8. september 2013 av Ariovistusii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå