Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man må regne med slitasje på vintersko. Og om man er av den 1% som går med dress på jobb (Oslo-fenomen), så ha finskoene på jobben, da vel.

Ja, det er kun i Oslo folk bruker dress på jobb. Var i banken i Tromsø idag, der satt alle i samekofter eller joggeklær. ingen i dresser gitt.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Forstår som sagt at det er nyttig med beskyttelse for skoene, men finnes det ikke noe bedre alternativ? Er jo så ufattelig stygt å gå rundt med orange "swims" at jeg heller ville tatt med meg et par ekstra sko på jobb

Øh, ja. Du kan kjøpe dem i brunt. Eller sort.

Lenke til kommentar

Man må regne med slitasje på vintersko. Og om man er av den 1% som går med dress på jobb (Oslo-fenomen), så ha finskoene på jobben, da vel.

Ja, det er kun i Oslo folk bruker dress på jobb. Var i banken i Tromsø idag, der satt alle i samekofter eller joggeklær. ingen i dresser gitt.

Det understreker jo bare poenget hans da.

:tease:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor er folk her inne så fiendtlige? :ermm:

Sorte er også stygge, og brune, og rosa og alle regnbuens farger. Finnes det noen gode alternativer?

Og hvorfor har jeg ikke sett de før i år? Har jeg ikke sett godt nok etter?

Endret av Error
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sorte er også stygge, og brune, og rosa og alle regnbuens farger. Finnes det noen gode alternativer?

Stygt eller ikke, bedre enn å ødelegge skoene sine. Og nei, det er ikke akkurat en ny oppfinnelse...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke liker de oransje, så kan jo du bare kjøpe noen som matcher fargen på skoene? Eller synes du alle farger som finnes er stygge ?

Kalosjer har jo eksistert lenge..

Lenke til kommentar

De = Swims

Endret av Error
Lenke til kommentar

Du, Jassogitt, må jo være helt komplett mongoloid idiot.

Noen av oss liker å se skikkelig ut når vi ferdes offentlig (selv om du sikkert mener Converse eller Nike joggesko er den ultimate helårsskoen fordi den ser awesome ut og tåler alt og kan hives i vaskemaskin). Ofte bruker man tiden man er vekke fra hjemmet, minus reisetiden, innendørs et sted; det kan være skole, jobb eller å henge på et kjøpesenter eller hva pokker du liker å drive med. Den tiden man bruker til og fra trikk/buss/bil/taxi tenker man mest på å ta vare på skoene sine, fordi man ikke er helt dum idiot som ødelegger ting og fordi man legaliserer det å se hakket mindre kul ut med kalosjer med at man ser ut som en person som er smart og tar vare på klærene sine.

Men seff, synes du skoene under er pen og du digger å se sjåsset ut: kjør på.

1239447210Hi2nH2.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, du er den mongoloide, for du forstår ingenting i det hele tatt av det vi sier.

Det jeg prøver å fortelle deg (i en veldig forenklet versjon): Når jeg går på skolen er jeg med få unntak inne i skolebygningen fra kl 8.15-15.45. Den tiden tar jeg meg godt ut med pene sko, mens tiden jeg bruker til/fra skolen (en time til sammen daglig) går jeg med kalosjer for å ta vare på skoene under en transportetappe.

Lenke til kommentar

Hahaha Skype-emoticons-36-giggle.gif Unnskyld at jeg ler, men det er da måte på hvor viktige sko kan være. Jeg forstår veldig godt at noen liker at skoene ser skikkelige ut og jeg forstår også dem som synes kalosjer er kolossalt stygge, men hele diskusjonen her har jo utviklet seg til personangrep mot en som mener noe annet dere. Tåpelig..

Pust rolig og argumenter på en saklig måte.

On-topic: Jeg hadde aldri selv brukt kalosjer ettersom jeg aldri har spesielt fine sko. Slitesterke og behagelige er det som gjelder for meg :)

Endret av Craxmerax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel mest fordi et bevisst provoserende troll er nettopp det - provoserende.Med fullt overlegg. Det er ikke det at han mener noe annet som er problemet. Vedkommende gnom troller i 90% av trådene han skriver i.

@Error: Enig i at Swims ikke er de peneste uansett farge. har sett langt mindre stygge kalosjer. Dvs. egentlig var de ganske kjipe de og, sevfølgelig, men i motsetning til Swims prøvde de ikke så hardt, så da feilet de ikke så hardt heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...