Essem Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Vis meg de skoene som tåler vind og regn, og som kan brukes til dress, så kjøper jeg dem på flekken Man går jo bare i dress ved julebord og kirkelige anledninger, så jeg ser ikke problemet. Nei? Og du har vel på deg sko til og fra kirken uansett, og da er det veldig greit med kalosjer. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Vis meg de skoene som tåler vind og regn, og som kan brukes til dress, så kjøper jeg dem på flekken Man går jo bare i dress ved julebord og kirkelige anledninger, så jeg ser ikke problemet. Du burde ta å lese en bok som heter Skikk & bruk, slik at du lærer det grunnleggende om å kle seg riktig til ulike anledninger. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Vis meg de skoene som tåler vind og regn, og som kan brukes til dress, så kjøper jeg dem på flekken Man går jo bare i dress ved julebord og kirkelige anledninger, så jeg ser ikke problemet. Ja, det er jo ingen som går med dress til daglig. Tuller du eller? Er veldig få, heldigvis. Fy faen for et møkkaplagg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Vis meg de skoene som tåler vind og regn, og som kan brukes til dress, så kjøper jeg dem på flekken Man går jo bare i dress ved julebord og kirkelige anledninger, så jeg ser ikke problemet. Ja, det er jo ingen som går med dress til daglig. Tuller du eller? Er veldig få, heldigvis. Fy faen for et møkkaplagg. Få? Har du vært i Oslo klokken 8 på morgenen noen gang? Dress er da et helt normalt jobbplagg, og godt er det. Edit: Og uansett, man trenger da ikke gå med dress for å bruke sko som trenger kalosjer. Jeg går kanskje med dress annenhver måned, men sikkert 50 % av skobruken min krever kalosjer ved regn/snø/slaps. Endret 13. desember 2011 av fkm Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Er derfor man kjøper skikkelige sko og ikke noe Loake. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Du kan tydeligvis ingenting om sko, det er hvertfall sikkert... Uansett om du kjøper Loake eller Edward Green blir skoene like ødelagt av å få salt på dem, som man gjør på vinteren hvis man ikke bruker kalosjer, og de får like mye vannskader hvis det regner. Skinn er skinn, uansett hva man betaler for det. Lær deg litt mer om sko du, for det er helt opplagt at du ikke kan en dritt... 1 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Poenget er at man kjøper sko som ikke er så dyre at man ikke kan gå med dem (men ikke så billig at de ikke tåler en dritt), for da har man tapt. Endret 13. desember 2011 av Jassogitt 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Du har tydeligvis ikke mye på et moteforum å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Nei, ingen som ikke kler seg som hipstere eller eiendomsmeglere har vel det. Endret 13. desember 2011 av Jassogitt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Poenget er at man kjøper sko som ikke er så dyre at man ikke kan gå med dem (men ikke så billig at de ikke tåler en dritt), for da har man tapt. Lol. Prisen på skoene har da ingenting med saken å gjøre. Hva er det egentlig du ikke skjønner? Her, la meg stappe det grundig inn med teskje for deg: SKO LAGET AV SKINN BLIR ØDELAGTE AV SALT OG FOR MYE KONTAKT MED VANN. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Poenget er at man kjøper sko som ikke er så dyre at man ikke kan gå med dem (men ikke så billig at de ikke tåler en dritt), for da har man tapt. Du er dum. Poenget er at man kjøper sko som ikke er så dyre at man ikke kan gå med dem (men ikke så billig at de ikke tåler en dritt), for da har man tapt. Du er dum. 4 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Poenget er at man kjøper sko som ikke er så dyre at man ikke kan gå med dem (men ikke så billig at de ikke tåler en dritt), for da har man tapt. Lol. Prisen på skoene har da ingenting med saken å gjøre. Hva er det egentlig du ikke skjønner? Her, la meg stappe det grundig inn med teskje for deg: SKO LAGET AV SKINN BLIR ØDELAGTE AV SALT OG FOR MYE KONTAKT MED VANN. Men man er da ikke SÅ SPRØ AT MAN GÅR I SWIMS. Endret 13. desember 2011 av Jassogitt Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Nei, ingen som ikke kler seg som hipstere eller eiendomsmeglere har vel det. Dette er en eiendomsmegler. 8) Han hadde hatt godt av en tur hit, for å si det sånn. Endret 13. desember 2011 av DexterMorgan 2 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Man må regne med slitasje på vintersko. Og om man er av den 1% som går med dress på jobb (Oslo-fenomen), så ha finskoene på jobben, da vel. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Poenget er at man kjøper sko som ikke er så dyre at man ikke kan gå med dem (men ikke så billig at de ikke tåler en dritt), for da har man tapt. Lol. Prisen på skoene har da ingenting med saken å gjøre. Hva er det egentlig du ikke skjønner? Her, la meg stappe det grundig inn med teskje for deg: SKO LAGET AV SKINN BLIR ØDELAGTE AV SALT OG FOR MYE KONTAKT MED VANN. Men man er da ikke SÅ SPRØ AT MAN GÅR I SWIMS. Nei, for man har jo lyst til å ødelegge skoene sine, så man vasser rundt i salt-sørpe i stedet Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Poenget er at man kjøper sko som ikke er så dyre at man ikke kan gå med dem (men ikke så billig at de ikke tåler en dritt), for da har man tapt. Lol. Prisen på skoene har da ingenting med saken å gjøre. Hva er det egentlig du ikke skjønner? Her, la meg stappe det grundig inn med teskje for deg: SKO LAGET AV SKINN BLIR ØDELAGTE AV SALT OG FOR MYE KONTAKT MED VANN. Men man er da ikke SÅ SPRØ AT MAN GÅR I SWIMS. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Man må regne med slitasje på vintersko. Og om man er av den 1% som går med dress på jobb (Oslo-fenomen), så ha finskoene på jobben, da vel. Er det mulig....... Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Seriøst, hiv dere av motevogna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå