Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Vis meg de skoene som tåler vind og regn, og som kan brukes til dress, så kjøper jeg dem på flekken :roll:

Man går jo bare i dress ved julebord og kirkelige anledninger, så jeg ser ikke problemet.

Nei? Og du har vel på deg sko til og fra kirken uansett, og da er det veldig greit med kalosjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vis meg de skoene som tåler vind og regn, og som kan brukes til dress, så kjøper jeg dem på flekken :roll:

Man går jo bare i dress ved julebord og kirkelige anledninger, så jeg ser ikke problemet.

Du burde ta å lese en bok som heter Skikk & bruk, slik at du lærer det grunnleggende om å kle seg riktig til ulike anledninger.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo ingen som går med dress til daglig. Tuller du eller?

Er veldig få, heldigvis. Fy faen for et møkkaplagg.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo ingen som går med dress til daglig. Tuller du eller?

Er veldig få, heldigvis. Fy faen for et møkkaplagg.

Få? Har du vært i Oslo klokken 8 på morgenen noen gang? Dress er da et helt normalt jobbplagg, og godt er det.

Edit: Og uansett, man trenger da ikke gå med dress for å bruke sko som trenger kalosjer. Jeg går kanskje med dress annenhver måned, men sikkert 50 % av skobruken min krever kalosjer ved regn/snø/slaps.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Du kan tydeligvis ingenting om sko, det er hvertfall sikkert... Uansett om du kjøper Loake eller Edward Green blir skoene like ødelagt av å få salt på dem, som man gjør på vinteren hvis man ikke bruker kalosjer, og de får like mye vannskader hvis det regner. Skinn er skinn, uansett hva man betaler for det. Lær deg litt mer om sko du, for det er helt opplagt at du ikke kan en dritt...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget er at man kjøper sko som ikke er så dyre at man ikke kan gå med dem (men ikke så billig at de ikke tåler en dritt), for da har man tapt.

Lol. Prisen på skoene har da ingenting med saken å gjøre. Hva er det egentlig du ikke skjønner? Her, la meg stappe det grundig inn med teskje for deg:

SKO LAGET AV SKINN BLIR ØDELAGTE AV SALT OG FOR MYE KONTAKT MED VANN.

Lenke til kommentar

Poenget er at man kjøper sko som ikke er så dyre at man ikke kan gå med dem (men ikke så billig at de ikke tåler en dritt), for da har man tapt.

Lol. Prisen på skoene har da ingenting med saken å gjøre. Hva er det egentlig du ikke skjønner? Her, la meg stappe det grundig inn med teskje for deg:

Men man er da ikke SÅ SPRØ AT MAN GÅR I SWIMS.

Endret av Jassogitt
Lenke til kommentar

Nei, for man har jo lyst til å ødelegge skoene sine, så man vasser rundt i salt-sørpe i stedet :roll:

Lenke til kommentar

trumped-meme-generator-not-sure-if-trolling-or-just-stupid-ef5e0f.jpg?1303872423.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...