Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvem var det som "fant opp" den fasongen? Alt av Converse som ikke er Allstar er jo fake.

Det er ikke Converse! Må du ha det inn med teskjer? Det er formet som en Converse-sko, i den fasongen som opprinnelig ble lansert av Converse og brukt av mainstream-markedet! Det blir som å si at Polo sine piqueer er fake siden det opprinnelig var Lacoste som lanserte de første populære piqueene.

Lenke til kommentar
Håper du ikke mener det?

 

Ja, ja, ja, glemte meg helt bort. Converse er jo selvfølgelig merket, men Allstar er en type sko. Ble forvirret av diskusjonen der Converse blir omtalt som en type sko. Eller var det ikke det du mente?

 

Det er ikke Converse! Må du ha det inn med teskjer? Det er formet som en Converse-sko, i den fasongen som opprinnelig ble lansert av Converse og brukt av mainstream-markedet! Det blir som å si at Polo sine piqueer er fake siden det opprinnelig var Lacoste som lanserte de første populære piqueene.

 

Men jeg ville heller ikke kalt en Polo pique for Polo Lacoste.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Dette ble jo feil. Det er ingen sko fra Adidas som heter Adidas Converse. Jeg tror han som har kjøpt skoene mener at han har kjøpt Adidas sko som ligner Converse i fasongen.

 

Og nei, jeg er ikke hissig :)

 

Det blir da ikke feil på noen som helst måte, for det var nettopp Adidas Converse som ble brukt lenger opp her i tråden. Men det var som sagt ikke ment seriøst på noen måte, så syns vi kan legge den ballen død. No hard feelings?

Lenke til kommentar
Det blir da ikke feil på noen som helst måte, for det var nettopp Adidas Converse som ble brukt lenger opp her i tråden. Men det var som sagt ikke ment seriøst på noen måte, så syns vi kan legge den ballen død. No hard feelings?

Jo, jeg kommer aldri til å diskutere med deg lengre.

 

Selvfølgelig ikke, ubetydelig diskusjon. Han som nevnte "Adidas Converse" har helt sikkert bare feilformulert seg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...