Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ærlig talt ikke på den logoen som et problem uansett. Er heller prisen her i Norge som avskrekker meg. Miinto.no har den til 3400 kroner. Tanken på at du kan få disse skoene til 1350 i USA.

Om et par uker så er vel disse skoene å finne på Ebay, forhåpentligvis :)

2799,- hos eshoes. De virker forholdsvis seriøse. Forresten så likte ikke jeg skoene heller, etter å ha sett et par bilder fra follestadbloggen.

Lenke til kommentar

Beklager hvis det har blitt tatt opp før, send meg gjerne til relevant side.

Ser mange går rundt med "gummibeskyttelse" i grelle farger utenpå skoene sine i Oslo for tiden. Virker som det er det nye hippe blant slitne businessmenn på vei inn i 40-åra. Forstår at det er praktisk å beskytte skoene mot sludd, snø og annet faenskap, men synes likevel at man faktisk skal vise og bruke skoene sine når man har brukt penger på dem.

Hva synes dere om dette opplegget?

Edit:

Tenker på noe sånt som disse:

swims.jpg

Endret av Error
Lenke til kommentar

Det heter kalosjer, og de du la ut bilde av er fra merket Swims. Det er jo vel og bra å vise fram de nye skoene sine, men i kraftig regn, snø eller slaps er jo det bare et lite problem med det. Skoene dine har ikke godt av det i det hele tatt. Hvis du har lyst til å ødelegge skoene dine på et par måneder er det bare å sette i gang, men hvis ikke er kalosjer en ganske god ide..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...