fkm Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg syns de var ganske stygge irl. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 De har så vidt jeg husker en voldsom UGG-logo på hælen. Spørs jo om man kan leve med det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Klarer nok å overleve det, så vidt det er Logoen er ikke mulig å sprette av? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Den er sydd på med tynn tråd, så burde ikke være største problemet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Ser ærlig talt ikke på den logoen som et problem uansett. Er heller prisen her i Norge som avskrekker meg. Miinto.no har den til 3400 kroner. Tanken på at du kan få disse skoene til 1350 i USA. Om et par uker så er vel disse skoene å finne på Ebay, forhåpentligvis Endret 12. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Hvis jeg var deg ville jeg dratt i en butikk som har skoene og sett dem før du kjøper... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Pennyloafers til marineblå dress - go or no go? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Det kommer da helt an på hvordan de ser ut, men generelt sett liker jeg ikke loafers til dress så godt. Tassle loafers er det jeg som oftest syns funker best. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 De ser rimelig lik ut som disse her: http://www.torquato.net/mall/1/pic/it171900353.jpg Det er forøvrig et kjempeuformellt event - juleavslutning med skolen. Konferansieren (aka meg) er den eneste som går i dress. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Personlig ville jeg ikke brukt dem til dress (personlig ville jeg egentlig ikke brukt dem i det hele tatt, men det er jo en annen diskusjon). Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Ser ærlig talt ikke på den logoen som et problem uansett. Er heller prisen her i Norge som avskrekker meg. Miinto.no har den til 3400 kroner. Tanken på at du kan få disse skoene til 1350 i USA. Om et par uker så er vel disse skoene å finne på Ebay, forhåpentligvis 2799,- hos eshoes. De virker forholdsvis seriøse. Forresten så likte ikke jeg skoene heller, etter å ha sett et par bilder fra follestadbloggen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Pennyloafers til marineblå dress - go or no go? No go. Men nå synes jeg alt av loafers som ikke er i semsket skinn er sykt gamlis. Endret 12. desember 2011 av thrice Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Beklager hvis det har blitt tatt opp før, send meg gjerne til relevant side. Ser mange går rundt med "gummibeskyttelse" i grelle farger utenpå skoene sine i Oslo for tiden. Virker som det er det nye hippe blant slitne businessmenn på vei inn i 40-åra. Forstår at det er praktisk å beskytte skoene mot sludd, snø og annet faenskap, men synes likevel at man faktisk skal vise og bruke skoene sine når man har brukt penger på dem. Hva synes dere om dette opplegget? Edit: Tenker på noe sånt som disse: Endret 13. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Det heter kalosjer, og de du la ut bilde av er fra merket Swims. Det er jo vel og bra å vise fram de nye skoene sine, men i kraftig regn, snø eller slaps er jo det bare et lite problem med det. Skoene dine har ikke godt av det i det hele tatt. Hvis du har lyst til å ødelegge skoene dine på et par måneder er det bare å sette i gang, men hvis ikke er kalosjer en ganske god ide.. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Er best å kjøpe sko som tåler litt vind og regn. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Er best å kjøpe sko som tåler litt vind og regn. Gummistøvler passer jo feks ikke til dress akkuratt... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Vis meg de skoene som tåler vind og regn, og som kan brukes til dress, så kjøper jeg dem på flekken Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Det heter kalosjer, og er selvfølgelig veldig praktisk når det er dårlig vær. Det er jo omtrent uunnværlig i Norge om vinteren. Selv har jeg bare bruk for sorte. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Vis meg de skoene som tåler vind og regn, og som kan brukes til dress, så kjøper jeg dem på flekken Man går jo bare i dress ved julebord og kirkelige anledninger, så jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Vis meg de skoene som tåler vind og regn, og som kan brukes til dress, så kjøper jeg dem på flekken Man går jo bare i dress ved julebord og kirkelige anledninger, så jeg ser ikke problemet. Ja, det er jo ingen som går med dress til daglig. Tuller du eller? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå