AnewZ Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvorfor sko-tråden av alle tråder? Ta det i cafèen 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Heldigvis er det finans som i aksjer, obligasjoner, opsjoner osv., så det er litt mer spennende enn skattereduserende midlertidig forskjeller osv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hadde financal markets på mandag. Ikke så verst fag, men fortsatt ganske kjipt å sitte på biblioteket dag ut og dag inn og regne nåverdier på bond coupons. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Mark McNairy for Keds http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?id=21176839&color=041&navAction=jump&itemdescription=true Størrelse 10, 10.5, 11, 12 og 13 (US) på lager i navy. $30 for skoene, og $30 for billigste frakt fra UrbanOutfitters. Velg amerikanske siden, sender til Norge. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Jos A. Bank har 3-for-1-salg, hvorav skotrærne er en rimelig god deal. Rankiz får til og med muligheten til å kjøpe seg noen som passer! Endret 11. desember 2011 av Christian B 5 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er jeg den eneste som bare blir sendt tilbake til forsiden når jeg trykker på proceed to checkout? På gunn av dt får jeg heller ikke sett hvor mye frakten koster. Noen som kommer seg videre som kan fortelle meg? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Nei, jeg ble det og, har sendt dem en mail. Det gikk hvis jeg bare puttet to par der, tror samlede kostnader var rundt 325,- hvis jeg ikke husker helt feil. 100,-/par er ikke feil. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det samme skjedde med meg da jeg prøvde i går. Si fra hva de svarer chrizzy. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Du visste om det og fortalte ikke oss andre? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Haha, jk. Skal si ifra hva de svarer. Lenke til kommentar
fervent Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei! Ser etter Dr.Martens i skinn, bør jeg kjøpe i butikk eller bestille på nett? Evt noen som har erfaring med hvorvidt de er gode å gå i? Damemodell fyi. Takk! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Jos A. Bank har 3-for-1-salg, hvorav skotrærne er en rimelig god deal. Rankiz får til og med muligheten til å kjøpe seg noen som passer! Hva slags sjelløse begre for grenseløs ondskap er det som angir størrelsen for skotrær i S/M/L i stedet for skostørrelser? Edit: og hva slags hjerneløst beger for grenseløs idioti er det som ikke leser konversjonstabellen i produktbeskrivelsen? Henrik: Mark McNairy… Endret 11. desember 2011 av henrikwl 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei! Ser etter Dr.Martens i skinn, bør jeg kjøpe i butikk eller bestille på nett? Evt noen som har erfaring med hvorvidt de er gode å gå i? Damemodell fyi. Takk! Bestill på nettet med mindre du er redd for å bomme på størrelsen eller har andre fobier mot nettshopping. Damemodell? De er vel prikk lik enten man er gutt eller jente? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Jos A. Bank har 3-for-1-salg, hvorav skotrærne er en rimelig god deal. Rankiz får til og med muligheten til å kjøpe seg noen som passer! Må ha! Vedder på at det er samme skotrær som disse, levert av Woodlore. Endret 11. desember 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Gummilaget på helen på et par av mine sko har falt av. Jeg trenger derfor hjelp av en skomaker. Tips til hvor jeg bør gå? (Oslo) Og et estimat på hvor mye det vil kunne koste? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er på let etter vintersko, og så disse skoene fra Ugg som ble postet noen sider tilbake. Noen som vet prisen på dem her i Norge? (Tenker da på fysisk butikk). Ugg sin internettside hadde en skrekkelig fraktpris på 140$, og på Amazon.com var det ikke mulig å få fraktet skoene hit. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 De har dem på Follestad i Sandvika ihvertfall, så du kan vel ringe ditt. Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er på let etter vintersko, og så disse skoene fra Ugg som ble postet noen sider tilbake. Noen som vet prisen på dem her i Norge? (Tenker da på fysisk butikk). Ugg sin internettside hadde en skrekkelig fraktpris på 140$, og på Amazon.com var det ikke mulig å få fraktet skoene hit. 3500-3500 kroner her hjemme. Om du finner en nettbutikk med en nogenlunde rasjonell pris, så skrik ut. Vil anbefale deg å prøve dem først. De ser fine ut fra siden, men formen på dem er like runde og elefantfot som de normale Ugg modellene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Vil definitivt prøve dem først, ja. Har aldri prøvd noe fra Ugg, og vil ikke gjøre bomkjøp på såpass dyre sko. 3000 er høyt over mitt budsjett, så får vel se litt an. EDIT: De ser pene ut på nettsiden til Ugg. Er de veldig forskjellige fra bildene, fkm? Endret 12. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå