McMuffin Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Kjøper de ikke i Norge uansett, takk Rankiz. Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 9. desember 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Lol. 14 Lenke til kommentar
reid91 Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Noen som vet hvilket merke disse skoene på bildet er? Link Takker for svar. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Det er ikke akkurat samme skoen, men den likner nå veldig på denne fra Filippa eller denne fra Vagabond. Endret 9. desember 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
reid91 Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Det er ikke akkurat samme skoen, men den likner når veldig på denne fra Filippa eller denne fra Vagabond. Ja fant ut at det må være vagabond. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe de? Helst i brun eller i den fargen på bildet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Hos Brandos, kanskje? Ellers så er google en nyttig hjelp. Lenke til kommentar
reid91 Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Hos Brandos, kanskje? Ellers så er google en nyttig hjelp. Har vært innom Brandos ja og fant noen eksemplarer der, og googlet har jeg(Er nok bare de fra Brandos osm er tilgjengelig pdd.) Hva synes forresten folket her inne om skoen(Vagabond Inca)? Trenger noen nye sko for vinteren.. Andre forslag? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Hva med fra internettsiden jeg postet? Lenke til kommentar
reid91 Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Hva med fra internettsiden jeg postet? Ja, så den, og takker for det Skulle helst hatt den i mørk brun. Heppo har dem, men kun i str. 40.. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Lol. haha, kjenner meg igjen der ja. Med nye sko går jeg alltid og tenker på en fet beat og hvor kult det hadde vært i slow motion, MED de nye skoene. Mulig det bare er meg Endret 9. desember 2011 av flogieboogie Lenke til kommentar
kynne Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Noen tips til hvor jeg kan lete etter svarte toecap oxfords i Oslo? Har vært hos Asbjørn dagestad, men de hadde bare EG til over 6k og en italiensk sko med gummi såle. Lacrosse i Vika hadde bare den "billigserien" til Loake, og de virket litt plastikk aktig. Ferner hadde en grei modell fra Chuch, men 4k er litt i overkant for en sko jeg kommer til å bruke 3-4 ganger i året. Eneste mulighet som gjenstår er vel på Eger (C&J) Var forøvrig ute etter loake Aldwych (1880 serien) men den er utsolgt hos herring og de får den ikke inn før neste år.. Ganske rådvill nå, skulle helt hatt dem til fredag. Hmmm... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Det er en butikk til i Oslo som har Loake. Husker ikke hva den heter. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Studio G12 har C&J. Agnar Hagen har Church's bl. annet. Du kan prøve de to stedene. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Faen, glemte jo helt å stikke innom agnar hagen selv om jeg gikk forbi den i sted, lol. Får vel ta turen innom g12 også til uken. Si ifra hvis du kommer på navnet på den butikken fkm! Da hadde jeg blitt glad. Var forøvrig innom lille vinkel sko, men det virket bare som om de hadde damesko for det meste (?) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Lurer på om det er lille vinkel jeg tenkte på.. Har sett det nevnt i tråden før, så det er sikkert noen andre som vet det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Fkm, har du hatt om dummy-regresjoner? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Tror ikke det. Edit: Kanskje jeg hadde noe om det i statistikk, men husker ikke noe om det hvertfall... Endret 10. desember 2011 av fkm Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har, sitter å kjeder meg med finans, så det er bare å sende et spørsmål, kanskje jeg husker noe. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Har allerede hatt to eksamener i finansfag dette semesteret. Glad jeg er ferdig med det ass. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har, sitter å kjeder meg med finans, så det er bare å sende et spørsmål, kanskje jeg husker noe. Hvorfor er "Intercept" viktig i dummy regresjon, men ikke vanlig? Etter det jeg har lært skal verdien skrives i likningen om den er signifikant eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå