August. Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg synes det går helt greit egentlig. Har ikke erfart at de er særlig mye glattere enn f.eks danite såler. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Trodde crepe-såler var ubrukelige om vinteren? Please, ikke bring den diskusjonen opp igjen! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Det er uten tvil M&Vs ekvivalent til pose-diskusjonen. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Det er uten tvil M&Vs ekvivalent til pose-diskusjonen. Pose? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Den diskusjonen? Den eneste diskusjonen som har vært har da vært mellom skinnsåler og gummisåler. Så vidt jeg vet har ikke crepe vært nevnt i det hele tatt, og hvis det hadde vært det er det jo gummi, som ingen påstår at ikke egner seg for vinteren. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Det er uten tvil M&Vs ekvivalent til pose-diskusjonen. Pose? I denne tråden blusser det stadig opp diskusjoner omkring poser, og her har det etter hvert blitt mange smådiskusjoner om spesifikke såler er egnet til vinterføre. 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har lyst til å kjøpe et par til den nye dressen. Mørkebrune sko funker til mørk blå dress, ikke sant? Til fest. Kan noen anbefale meg steder å kjøpe i Oslo, eventuelt nettsider som har ekstremt kjapp leveringstid? Nevn gjerne også spesifike sko hvis dere vet om noen. Jeg har ikke så veldig høyt budsjett, men jeg vil ikke sette en pris i fare for å drite meg ut, siden jeg ikke vet så mye om hva man må ut med. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Vel. Jeg må rett og slett bare ha et par vintersko. Går for Litchfield. Hvordan er størrelsen sånn ca? Bruker US 9.5 i Converse og 9 i Clarks Desert Boots. Sistnevnte kipper dog litt. Er det A Fine Pair of Shoes dere har bestilt fra? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Jeg har lyst til å kjøpe et par til den nye dressen. Mørkebrune sko funker til mørk blå dress, ikke sant? Til fest. Kan noen anbefale meg steder å kjøpe i Oslo, eventuelt nettsider som har ekstremt kjapp leveringstid? Nevn gjerne også spesifike sko hvis dere vet om noen. Jeg har ikke så veldig høyt budsjett, men jeg vil ikke sette en pris i fare for å drite meg ut, siden jeg ikke vet så mye om hva man må ut med. Du driter deg ikke ut om du sier en pris, og det er jo uansett ganske vanskelig å anbefale noe uten å vite hvilken prisklasse du tenker på. Rent generelt kan jeg si at du antagelig må ut med i underkant av 2000 kr. for et par sko i grei kvalitet om du skal kjøpe i butikk i Norge. Bruker du mindre enn det kan du egentlig bare kjøpe det du syns ser best ut, uten å tenke på kvalitet... Endret 7. desember 2011 av fkm Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Du driter deg ikke ut om du sier en pris, og det er jo uansett ganske vanskelig å anbefale noe uten å vite hvilken prisklasse du tenker på. Rent generelt kan jeg si at du antagelig må ut med i underkant av 2000 kr. for et par sko i grei kvalitet om du skal kjøpe i butikk i Norge. Bruker du mindre enn det kan du egentlig bare kjøpe det du syns ser best ut, uten å tenke på kvalitet... Neida, det var litt for spøk. I underkant av 2k høres bra ut. Sko- eller skobutikkanbefalinger? De bør være ganske mørkt brune, right? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Vel, de har jo Loake, som er i din prisklasse på Lacrosse og Asbjørn Dagestad. Til mørkeblå dress passer det best med ganske mørke sko ja. 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Bare ikke kjøp polished sko. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 *corrected grain Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Bare ikke kjøp polished sko. Kan du utdype? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Tror fkm postet denne som svar til en som lurte på akkurat det samme. Illustrerer det godt. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Takk! Og måten jeg forsikrer meg om at jeg ikke kjøper corrected grain er bare å spørre om det? Eller synes det på forhånd? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Går du til Asbjørn Dagestad er det nok bare å spørre, men bortsett fra han tror jeg ikke det er mange ansatte i skobutikker som kommer til å skjønne hva du spør om. Det er veldig enkelt å se selv. Ser skinnet litt kunstig ut, nesten som plastikk, og er veldig blankt er det antagelig corrected grain. Bare for å ta et eksempel, dette er corrected grain, mens dette ikke er det. Fargen er så og si lik, men jeg regner med at du ser forskjellen. Edit: Her er et eksempel til, hvor det er snakk om samme modell. Dette er corrected grain, og dette er det ikke. Ganske lett å se forskjell. Endret 8. desember 2011 av fkm 1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Erfaringer med RM Williams boots? Var innom butikken deres i dag og ble litt fristet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Har mye fint de. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Erfaringer med RM Williams boots? Var innom butikken deres i dag og ble litt fristet. Yndlingsskoene mine, eneste hake er at de koster dobbelt så mye i Norge, så prøv i butikk for så å kjøpe fra Bootsonline. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå