cbfn Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Sant det, jeg tenkte på Økonomisko. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Noen som har tips til relativt pene vintersko? Chelsea boots er ikke helt min stil.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Selv har jeg blant annet disse. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Vel, de også blir litt for formelle for meg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Vel, de også blir litt for formelle for meg. Noe slikt? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 http://ecx.images-amazon.com/images/I/51UKMr1xfbL._AA300_.jpg[/im g] Her. Ja, der har du det. Vel, de også blir litt for formelle for meg. Noe slikt? Hmmm.. Finnes noe lignende, men ikke fullt så høy? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Selv har jeg disse. Litt annen stil en de fra Dr. Martens, da. Endret 6. desember 2011 av Haawy Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Du kunne jo sett på Wolverine 1000 mile. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Selv har jeg disse. Litt annen stil en de fra Dr. Martens, da. Der har du litt mer min stil igjen.. Men, hvis jeg omformulerer spørsmålet mitt: Finnes det ikke-formelle vintersko som heller ikke ser ut som fjellsko, hvis dere skjønner hva jeg mener? Ikke veldig pene, men ikke vanlige stygge fjell-vintersko, liksom? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg syns mine fra Timberland er ok, du kan se på de i bildetråden. Finnes i andre farger også. Ikke særlig pene, ikke særlig stygge Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Hva med de fra Ugg's som ble tatt opp oppi her...? Disse. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg syns mine fra Timberland er ok, du kan se på de i bildetråden. Finnes i andre farger også. Ikke særlig pene, ikke særlig stygge Link til bildetråden med innlegget ditt? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Hva med noe sånt som dette f.eks? Ligner litt på de du postet i den andre tråden, men ca 34545436 ganger penere... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg syns mine fra Timberland er ok, du kan se på de i bildetråden. Finnes i andre farger også. Ikke særlig pene, ikke særlig stygge Link til bildetråden med innlegget ditt? Orker ikke lete det frem, men er blant de siste 5(?) postene av bilder der inne Rekke med sko. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Liker! men, er det vintersko? Hva med noe sånt som dette f.eks? Ligner litt på de du postet i den andre tråden, men ca 34545436 ganger penere... Liker! men, er det vintersko? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Med varme sokker og kanskje en ullsåle så funker nok de fint. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Ja, det vil jeg si. De er ikke optimale i slaps osv, men hvilke sko er vel det. Jeg bruker dem hvertfall om vinteren, og jeg fryser ikke. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Trodde crepe-såler var ubrukelige om vinteren? Endret 6. desember 2011 av Jassogitt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Ikke etter det jeg har erfart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå