feggy Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Han mener at hvis du kler deg som en dass ser det ikke bra ut med fine sko... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Det kommer jo helt ann på klesstilen din. Casual stil, ikke hettegenser og baggy klær. Men skjorte, cardigan, olabukser, chinos etc. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Da er det null problem. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Er det snakk om Loake Mitchum i brun suede er jeg enig i at det sikkert funker. Er det snakk om de i sort vil jeg nok svare nei. Føler det blir litt formelt med sorte sko for vgs, i tillegg til at de er laget i corrected grain. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 What that guy said ^ Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Noen som vet hvor jeg kan få prøvd dem? Noen butikker i Oslo som selger dem evt.? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Er herring-sko store, små eller normale i størrelsen sånn generelt sett. Vurderer å kjøpe disse, men har ikke noe spesielt å gå etter bortsett fra et par docksides i 7,5 (uk). Er det forresten slik at dersom jeg bestiller skotrær samtidig, så velger herring automatisk dem som passer best til skoene? jeg måtte gå ned en halv størrelse på 026 lesten, men ikke ta det som et fasitsvar. For å svare på skotrær størrelsen; Kjøper du sko i feks størrelse 9uk så velger du skotrær i samme størrelse. Kjøper du sko i feks 9,5uk så må du gå opp til 10uk i skotrær. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Noen som vet hvor jeg kan få prøvd dem? Noen butikker i Oslo som selger dem evt.? Kan tenkes at de har de hos Lille Vinkel sko (den nye butikken i Valkyriegaten). Evt hos Lacrosse i Vika eller Bygdøy allé. Vet at de to fører Loake hvert fall. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Fører ikke Dagestad noe av Loake også? Mener å ha sett noen Loake-esker der inne.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Jo, det gjør han. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Noen butikker i Bergen som fører Loake? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Kan sjekke Lille Vinkel Sko Lille Vinkel Sko avd. BergenTelegrafen, Starvhusgt. 4 Tlf: 55 31 37 00 Åpningstider: man - fre 9-20 lørdag 9-18 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Noen butikker i Bergen som fører Loake? Skulle akkurat til å spørre om det samme. Snødde i dag, og jeg MÅ ha vintersko. Har lyst på Litchfield, men skulle gjerne kjøpt de fysisk i butikk slik at jeg også får prøvd størrelsen. Kan gjerne kjøpe på nettet også for så vidt, men jeg må i hvert fall finne ut av størrelsen. Lille Vinkel har i hovedsak damesko, etter min erfaring, og de har ikke Litchfield på nettsiden. Med mindre dette er Litchfield? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Det er ikke Litchfield nei, men de såg varmere ut hvertfall! Selv om fargen ikke var pen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Sist jeg sjekket var ikke Litchfield verken foret eller i den fargen der. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 De blir vel også i lyseste laget for hverdagsbruk i Bergen? Jeg gikk for et par redwing iron ranger fra Lot333 i strandgaten. De er hakket mer "klumpete" men solide sko som burde holde noen sessonger om du tar vare på de. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Tar du skikkelig vare på ett par Litchfields (eller hvilke som helst andre kvalitetssko, for den saks skyld) så varer jo de lett noen sesonger de også.. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Joda, men det var fargen på skoene jeg tenkte på. Det jeg prøvde å få frem var at en så pass lys sko vil være vanskeligere å holde pen. Det er i alle fal min erfaring. Ser at akkurat det ikke kom særlig godt frem i innlegget mitt Endret 5. desember 2011 av dePt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Du skal ta ganske dårlig vare på dem om de bare holder noen sesonger. Men seriøst, det finnes andre vintersko enn Litchfields... Ingen grunn til å være så utrolig ensporede. Jostein K: Har det noe som helst å si om det er Litchfield eller ikke så lenge du liker dem? Joda, men det var fargen på skoene jeg tenkte på. Det jeg prøvde å få frem var at en så pass lys sko vil være vanskeligere å holde pen. Hva er det egentlig du gjør med skoene dine? Så lenge du børster av dem med en skobørste etter bruk holder da fargen seg utmerket. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg trakker i søle og saltet slaps. Hva behandler du skoene dine med som gjør at de overlver dette uten missfarging? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå