Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er herring-sko store, små eller normale i størrelsen sånn generelt sett. Vurderer å kjøpe disse, men har ikke noe spesielt å gå etter bortsett fra et par docksides i 7,5 (uk). Er det forresten slik at dersom jeg bestiller skotrær samtidig, så velger herring automatisk dem som passer best til skoene?

jeg måtte gå ned en halv størrelse på 026 lesten, men ikke ta det som et fasitsvar.

For å svare på skotrær størrelsen; Kjøper du sko i feks størrelse 9uk så velger du skotrær i samme størrelse. Kjøper du sko i feks 9,5uk så må du gå opp til 10uk i skotrær.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen butikker i Bergen som fører Loake?

Skulle akkurat til å spørre om det samme. Snødde i dag, og jeg MÅ ha vintersko. Har lyst på Litchfield, men skulle gjerne kjøpt de fysisk i butikk slik at jeg også får prøvd størrelsen. Kan gjerne kjøpe på nettet også for så vidt, men jeg må i hvert fall finne ut av størrelsen.

Lille Vinkel har i hovedsak damesko, etter min erfaring, og de har ikke Litchfield på nettsiden. Med mindre dette er Litchfield?

Lenke til kommentar

Joda, men det var fargen på skoene jeg tenkte på.

Det jeg prøvde å få frem var at en så pass lys sko vil være vanskeligere å holde pen.

Det er i alle fal min erfaring. Ser at akkurat det ikke kom særlig godt frem i innlegget mitt :p

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Du skal ta ganske dårlig vare på dem om de bare holder noen sesonger.

Men seriøst, det finnes andre vintersko enn Litchfields... Ingen grunn til å være så utrolig ensporede.

Jostein K: Har det noe som helst å si om det er Litchfield eller ikke så lenge du liker dem?

Joda, men det var fargen på skoene jeg tenkte på.

Det jeg prøvde å få frem var at en så pass lys sko vil være vanskeligere å holde pen.

Hva er det egentlig du gjør med skoene dine? Så lenge du børster av dem med en skobørste etter bruk holder da fargen seg utmerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...