fkm Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det er jo helt vanlig å bruke quilted jakke når man rir, så det er jo ikke så rart. Søsteren min red før, og hun har massevis av quiltede jakker fra den tiden... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Edit: Husker jeg gikk med wingtips på et kjøpesenter da jeg overhørte en gutt på rundt 10-12 år si til sin mor "se på han med de gammelmannskoene". Snudde hodet litt og så han pekte på skoene mine. Har hørt wingtips har blitt kalt for cowboy-sko faktisk. Og quilted jakke for hestejakke Nå brukes jo quiltjakker mye til riding, så akkurat den skjønner jeg godt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Var innom Lacrosse i går, snakket med de som jobber der om sko og han ene fortalte at det kommer en 'Skandinavia edition' double monk strap fra Loake til neste år. Skal bli spennende å sjekke ut. Skulle visstnok være litt mer moderne i formen enn Loake Blackfriars med mer spredde spenner/remmer. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Spennende.. Føler egentlig at to par dobbelmonks er nok, men er de pene så kanskje det blir et par til Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Var innom Lacrosse i går, snakket med de som jobber der om sko og han ene fortalte at det kommer en 'Skandinavia edition' double monk strap fra Loake til neste år. Skal bli spennende å sjekke ut. Skulle visstnok være litt mer moderne i formen enn Loake Blackfriars med mer spredde spenner/remmer. Håper den kommer på Capital-lesten. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Var innom Lacrosse i går, snakket med de som jobber der om sko og han ene fortalte at det kommer en 'Skandinavia edition' double monk strap fra Loake til neste år. Skal bli spennende å sjekke ut. Skulle visstnok være litt mer moderne i formen enn Loake Blackfriars med mer spredde spenner/remmer. Da har jeg noe å glede meg til. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Men blir det cap-toe? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Lukter jeg nytt par med Litchfields og Arlingtons? : ) 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Vurderer å kjøpe disse fra Topman, de er på salg. Hva synes dere om disse skoene? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 En kompis har de der skoene, og de gikk nylig helt i stykker etter to måneders normalt bruk. Legg heller penger i et skopar fra noen som kun fokuserer på sko. Anbefaler deg å gå opp et hakk på prisstigen og kjøpe et par fra Clarks istedet. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Vet du om noen butikker i Oslo-området som selger Clarks? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Skulle mene at Sole Service har Clarks. edit: Det er i sentrum. Endret 1. desember 2011 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 http://www.clarks.no/store-locator/view-all-stores Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 SKal kjøpe meg et par Herring Stratford, som er på Loake 026-lesten. Noen idé om hvilke butikker i Bergen som har sko på den lesten, så jeg kan få prøvd størrelsen? Har ikke tid til å få feil størrelese og måtte returnere dem før jul, jeg trenger skoene innen 21. desember. Lenke til kommentar
Sitrux Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er herring-sko store, små eller normale i størrelsen sånn generelt sett. Vurderer å kjøpe disse, men har ikke noe spesielt å gå etter bortsett fra et par docksides i 7,5 (uk). Er det forresten slik at dersom jeg bestiller skotrær samtidig, så velger herring automatisk dem som passer best til skoene? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Lurer på om Loake Mitchum er sko som passer til en 17 år gammel ungdom som meg? Eller er Loake tilegnet for voksne menn? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det kommer jo helt ann på klesstilen din. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Om skoene er store eller små i størrelsene er avhengig av lesten, så man kan ikke gi noe fasitsvar som gjelder for alle skoene Herring selger. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det kommer jo helt ann på klesstilen din. kan du utdyype? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå