Antatra Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Var det jeg også trodde, men du får beskjed når du legger dem i handlekurven at de er utsolgt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Opplevde det samme da jeg skulle kjøpe et par Litchfield, og sendte de en mail. Fikk dette svaret: Hello Sir, sorry but we are now sold out of this size and are having supply problems from the factory. At this point we cannot say if we shall get more and when. Damn you MoV! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Opplevde det samme da jeg skulle kjøpe et par Litchfield, og sendte de en mail. Fikk dette svaret: Hello Sir, sorry but we are now sold out of this size and are having supply problems from the factory. At this point we cannot say if we shall get more and when. Damn you MoV! 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Hadde samme problemet da jeg kjøpte mine, skulle visstnok være 6-8 ukers ventetid. Jeg fikk mine en uke etter at jeg fikk mailen om at de ikke var på lager lenger Endret 29. november 2011 av Hvorre™ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Opplevde det samme da jeg skulle kjøpe et par Litchfield, og sendte de en mail. Fikk dette svaret: Hello Sir, sorry but we are now sold out of this size and are having supply problems from the factory. At this point we cannot say if we shall get more and when. Damn you MoV! Lol, du skulle bare visst hvor lenge jeg har siklet på de, men utsatt kjøp av diverse grunner. Forøvrig heter det "buys", ikke "byes". Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Opplevde det samme da jeg skulle kjøpe et par Litchfield, og sendte de en mail. Fikk dette svaret: Hello Sir, sorry but we are now sold out of this size and are having supply problems from the factory. At this point we cannot say if we shall get more and when. Damn you MoV! Lol, du skulle bare visst hvor lenge jeg har siklet på de, men utsatt kjøp av diverse grunner. Forøvrig heter det "buys", ikke "byes". Haha, var egentlig ikke ment spesielt til deg, måtte bare kommentere litchfield-bandens inntog. Har selv et par herring nailsworth, så er ikke mye bedre selv. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hehe, okey, skjønner. Er spendt på hva det blir neste gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Damn you MoV! Har generelt tenkt mye det samme i det siste, farlig å la seg friste av mange tilbud rundt om akkurat nå. e: Angående Litchfield - de vil vel være 'spesielle' som sådan i kjøpers normale omgangskrets, så fremt ikke størsteparten av de henger her inne? Eller har jeg gått glipp av noe og de er "the next big thing" i Norge akkurat nå? Endret 29. november 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tipper slips med dyremotiver. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 NEI! Milanjo: Jupp. Jeg kjenner ingen her inne personlig og den eneste jeg har møtt er Christian B i noen få minutter, så jeg bryr meg ikke så mye. Har aldri møtt på noen som har brukt de samme skoene eller klærne som meg, og skulle jeg møtt noen med f.eks. et par Loake Buckingham hadde jeg heller tenkt "yes, det er håp" fremfor "faen, jeg må brenne skoene mine". 3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skal vel litt til før man ser flere som går rundt i Loake Litchfield enn med UGGS. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kommer ikke over hvor stygt UGGS er. De burde være det neste som utslettes nå som Gaddafi er død. Jorden har ikke plass til mennesker med UGGS. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) UGGs har sin funksjon. Den originale, for surfere. Men that's it IMO. En annen ting jeg ikke kommer over er at de fleste unge gutter i dag aldri har sett et skikkelig par klassiske sko. Skinnsåle er det aldri snakk om. Lærimitasjon er det vanlige. Jeg er stolt over at jeg greier å sette pris på et par skikkelig sko. Edit: Husker jeg gikk med wingtips på et kjøpesenter da jeg overhørte en gutt på rundt 10-12 år si til sin mor "se på han med de gammelmannskoene". Snudde hodet litt og så han pekte på skoene mine. Endret 30. november 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Haha, broren min kalte semi broguesene mine for bestefarsko. Det minner meg også på han som hadde på seg et par sko med skinnsåle under vitnemålsutdelingen, men som skiftet sko før han gikk ut. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Bedre å se ut som en gammel, seriøs og stilig mann enn en uflidd, slaskete fjortiss i mine øyne! 7 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Er disse skotrærne for store? Har ikke noe problem med å dytte de nedi, må bruke litt kraft, men føler ikke at jeg må bruke såpass mye at de er for store, men at de passer veldig stramt vil jeg si ja. (Siden fjøra akkurat er presset helt ned) Endret 30. november 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 De kunne nok vært en størrelse mindre ja, men jeg ville ikke brydd meg så veldig... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Haha, broren min kalte semi broguesene mine for bestefarsko. Det minner meg også på han som hadde på seg et par sko med skinnsåle under vitnemålsutdelingen, men som skiftet sko før han gikk ut. hvorfor skiftet han sko? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Han todde sålen ble ødelagt hvis han gikk med de ute. 1 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Edit: Husker jeg gikk med wingtips på et kjøpesenter da jeg overhørte en gutt på rundt 10-12 år si til sin mor "se på han med de gammelmannskoene". Snudde hodet litt og så han pekte på skoene mine. Har hørt wingtips har blitt kalt for cowboy-sko faktisk. Og quilted jakke for hestejakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå