Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplevde det samme da jeg skulle kjøpe et par Litchfield, og sendte de en mail.

Fikk dette svaret:

 

Hello Sir, sorry but we are now sold out of this size and are having supply problems from the factory. At this point we cannot say if we shall get more and when.

 

Damn you MoV!

post-166602-0-77374700-1322601048_thumb.jpg

Lol, du skulle bare visst hvor lenge jeg har siklet på de, men utsatt kjøp av diverse grunner.

Forøvrig heter det "buys", ikke "byes".

Lenke til kommentar

Opplevde det samme da jeg skulle kjøpe et par Litchfield, og sendte de en mail.

Fikk dette svaret:

 

Hello Sir, sorry but we are now sold out of this size and are having supply problems from the factory. At this point we cannot say if we shall get more and when.

 

Damn you MoV!

post-166602-0-77374700-1322601048_thumb.jpg

Lol, du skulle bare visst hvor lenge jeg har siklet på de, men utsatt kjøp av diverse grunner.

Forøvrig heter det "buys", ikke "byes".

Haha, var egentlig ikke ment spesielt til deg, måtte bare kommentere litchfield-bandens inntog.

Har selv et par herring nailsworth, så er ikke mye bedre selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Damn you MoV!

Har generelt tenkt mye det samme i det siste, farlig å la seg friste av mange tilbud rundt om akkurat nå.

 

e:

Angående Litchfield - de vil vel være 'spesielle' som sådan i kjøpers normale omgangskrets, så fremt ikke størsteparten av de henger her inne? Eller har jeg gått glipp av noe og de er "the next big thing" i Norge akkurat nå?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

NEI! :cry:

 

Milanjo:

Jupp.

Jeg kjenner ingen her inne personlig og den eneste jeg har møtt er Christian B i noen få minutter, så jeg bryr meg ikke så mye. Har aldri møtt på noen som har brukt de samme skoene eller klærne som meg, og skulle jeg møtt noen med f.eks. et par Loake Buckingham hadde jeg heller tenkt "yes, det er håp" fremfor "faen, jeg må brenne skoene mine". :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

UGGs har sin funksjon. Den originale, for surfere. Men that's it IMO.

En annen ting jeg ikke kommer over er at de fleste unge gutter i dag aldri har sett et skikkelig par klassiske sko. Skinnsåle er det aldri snakk om. Lærimitasjon er det vanlige. Jeg er stolt over at jeg greier å sette pris på et par skikkelig sko.

Edit: Husker jeg gikk med wingtips på et kjøpesenter da jeg overhørte en gutt på rundt 10-12 år si til sin mor "se på han med de gammelmannskoene". Snudde hodet litt og så han pekte på skoene mine.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

 

Edit: Husker jeg gikk med wingtips på et kjøpesenter da jeg overhørte en gutt på rundt 10-12 år si til sin mor "se på han med de gammelmannskoene". Snudde hodet litt og så han pekte på skoene mine.

 

 

Har hørt wingtips har blitt kalt for cowboy-sko faktisk. Og quilted jakke for hestejakke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...