Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite spørsmål: Hva tenker dere om chelsea boots til dress? Vurderer nå å slå to fluer i en smekk og unngå å både kjøpe et par nye vintersko og et par oxfords før nyttår. Har per dags dato et par med eurosko-dressko, dette fordi jeg er 17 år og har ikke brukt dress siden konfirmasjon. Et par med chelsea boots er selvsagt bedre enn eurosko-alternativet, men hvor akseptabelt er det?

Det burde sikkert gå fint det, men det kan være vanskelig å finne et par sko som både funker som vintersko samt til dress. Ofte kan resultatet bli litt halveis av begge deler og det er ikke alltid pent. :)

Har ikke så mye tips akkurat nå, men kan se om jeg kan finne et par.

Lenke til kommentar

Skoene kommer til å bli brukt på et kleint rave/fest i regi av skolen i stedet for skoleball og så på nyttårsaften. Regner med jeg har kjøpt meg et par oxford til neste gang dressen skal fram.

Men så lenge det ikke er helt uakseptabelt kommer jeg nok til å kjøpe meg et par mørkebrune Herring Coltham, om ingen har noen bedre forslag til chelsea boots?

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke utelukke at det kan se tøft ut, men jeg ville ikke tatt utgangspunkt i å kjøpe chelsea boots som dressko.

Legg mellom en tusenlapp og to i sko, og noen femtilapper i skokrem, så vil du en gang om mange år takke deg selv for at du investerte i et par pene, gode sko som har holdt seg lenge.

Lenke til kommentar

Jeg har Loake Pimlico, og jeg ville gått for de kun på grunn av den herlige Capital-lesten. (Obs, store i størrelsen, jeg ville gått ned en halv størrelse. Jeg er et sted mellom UK 7.5 og UK 8, har sko fra Herring på 026-lesten i 8 som er litt for store, og kjøpte disse i 8 som ble enda større. Dog, med to innlegg i hver sko sitter de rimelig bra.)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har Loake Pimlico, og jeg ville gått for de kun på grunn av den herlige Capital-lesten. (Obs, store i størrelsen, jeg ville gått ned en halv størrelse. Jeg er et sted mellom UK 7.5 og UK 8, har sko fra Herring på 026-lesten i 8 som er litt for store, og kjøpte disse i 8 som ble enda større. Dog, med to innlegg i hver sko sitter de rimelig bra.)

Her er de billigere og man får med gratis skotrær, bare for å ha nevnt det...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...