fkm Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Det er bedre enn Eurosko. Ikke så mye mer enn det... Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Lite spørsmål: Hva tenker dere om chelsea boots til dress? Vurderer nå å slå to fluer i en smekk og unngå å både kjøpe et par nye vintersko og et par oxfords før nyttår. Har per dags dato et par med eurosko-dressko, dette fordi jeg er 17 år og har ikke brukt dress siden konfirmasjon. Et par med chelsea boots er selvsagt bedre enn eurosko-alternativet, men hvor akseptabelt er det? Det burde sikkert gå fint det, men det kan være vanskelig å finne et par sko som både funker som vintersko samt til dress. Ofte kan resultatet bli litt halveis av begge deler og det er ikke alltid pent. Har ikke så mye tips akkurat nå, men kan se om jeg kan finne et par. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Skoene kommer til å bli brukt på et kleint rave/fest i regi av skolen i stedet for skoleball og så på nyttårsaften. Regner med jeg har kjøpt meg et par oxford til neste gang dressen skal fram. Men så lenge det ikke er helt uakseptabelt kommer jeg nok til å kjøpe meg et par mørkebrune Herring Coltham, om ingen har noen bedre forslag til chelsea boots? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Jeg skal ikke utelukke at det kan se tøft ut, men jeg ville ikke tatt utgangspunkt i å kjøpe chelsea boots som dressko. Legg mellom en tusenlapp og to i sko, og noen femtilapper i skokrem, så vil du en gang om mange år takke deg selv for at du investerte i et par pene, gode sko som har holdt seg lenge. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Tar ikke heller utgangspunkt i at det skal bli brukt som dressko, men om det gikk an å bruke det disse to gangene frem til nyttår. Ikke det at selskapet jeg kommer til å være med kunne brydd seg mindre, men dog. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Kjøp Coltham du.. Du kommer antagelig til å ha penest sko uansett. 4 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Skoene mine fra Herring kommer til landet i morgen! Har UPS gjort om på rutinene sine? Nå må jeg betale fortollingsgebyret og momsen før de leverer skoene til meg. Husker forrige gang fikk jeg skoene også en uke senere kom det faktura fra UPS. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Skal på salg her til onsdag: http://www.sebago.se/allen-edmonds/allen-edmonds.aspx?pid=1517 Mye snadder. Stilig, allen har mye fint! Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Er på jakt etter noen nye sko, og står mellom disse 3. Herring Campden Herring Gosforth II Loake Kempton Skal brukes nå i vinter, så kanskje best med såle av plast, dog er jo det meste plast på Herring Campden uansett. Innspill? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Jeg liker best Gosforth II - men ingen av de er optimale vintersko. 2 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Optimale er de på ingen måte, men så lenge det ikke er søle vær eller veldig vått bør det gå greit. Enten fordi det er kaldt eller tørt. Selvfølgelig åpen for andre forslag. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Liker fargen på Gosforth II best, så personlig ville jeg valgt dem. Sålen er av gummi, ikke plast, forresten. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Fikk forresten komplimenter på Loake Litchfield her om dagen i en butikk, to ansatte som beundret skoene mine og lurte på hvilket merke det var og om de var engelske - hehe. Venter også på et par Sanders i posten nå, poster nok bilde når jeg får de. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Jeg ville også vurdert Gosforth II, Antatra. Om ikke disse er på lager ville jeg valgt det tilsvarende skoparet fra Loake. Endret 29. november 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Jeg har Loake Pimlico, og jeg ville gått for de kun på grunn av den herlige Capital-lesten. (Obs, store i størrelsen, jeg ville gått ned en halv størrelse. Jeg er et sted mellom UK 7.5 og UK 8, har sko fra Herring på 026-lesten i 8 som er litt for store, og kjøpte disse i 8 som ble enda større. Dog, med to innlegg i hver sko sitter de rimelig bra.) 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Jeg har Loake Pimlico, og jeg ville gått for de kun på grunn av den herlige Capital-lesten. (Obs, store i størrelsen, jeg ville gått ned en halv størrelse. Jeg er et sted mellom UK 7.5 og UK 8, har sko fra Herring på 026-lesten i 8 som er litt for store, og kjøpte disse i 8 som ble enda større. Dog, med to innlegg i hver sko sitter de rimelig bra.) Her er de billigere og man får med gratis skotrær, bare for å ha nevnt det... 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Ja, har sett dem der og. Kjøpte mine fra HS med en deal fra dem, men fant den ikke under Loake 1880 for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Takk for tilbakemelding De så rimelig gode ut ja. Er til vanlig ca en 8'er, så bestiller det. Får heller legge i en såle av noe slag. En i ull hadde ikke vært dumt nå som det fort kan bli kaldt. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Selvfølgelig utsolgt hos A Fine Pair of Shoes, men fikk med gratis skotre og slips fra Pediwear, så det får gå. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Utifra det jeg ser har de den inne i alle størrelser. Irriterer meg litt over at noen av skoene på Herring kan/er ofte utsolgt i flere mnd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå