Eplefe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 De gamle er best. Mamma kastet det gamle paret mitt fordi det var mer hull enn sko igjen etter to år. :\ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 De gamle er best. Mamma kastet det gamle paret mitt fordi det var mer hull enn sko igjen etter to år. :\ Føler med deg. Det samme skjedde her. En trist dag. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) De skoene var elsk Overdox. Hvor, merke og pris? Endret 7. august 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er Dior Homme, men er det den gamle eller nye modellen? Hvis det er den gamle, hvor fikk du tak i dem? superfuture? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er ikke mine, syntes bare de var fine så postet de Ja, det er Dior Homme, det er alt jeg veit :/ Lenke til kommentar
radalf Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hva synes folka her om Blend? Billig crap eller faktisk kurant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Billig crap og langt i fra kurant. Hvis du kjører Volvo (og liker det), bruker rosa t-skjorter med "snedig" trykk, drikker sprit fra colaflasker og har ring i øyenbrynet så er de sikkert helt ok. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Billig crap og langt i fra kurant. Hvis du kjører Volvo (og liker det), bruker rosa t-skjorter med "snedig" trykk, drikker sprit fra colaflasker og har ring i øyenbrynet så er de sikkert helt ok. Jeg har da drukker sprit fra colaflasker, dog har jeg ingen av dem andre tinga du så pent ramser opp. Liker alikevell ikke blend sko, direkte stygge imo. Det fine med oss mennesker er da at vi alle har forskjellig smak. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hva synes folka her om Blend? Billig crap eller faktisk kurant? Goodyear ripoff? Lenke til kommentar
M..D Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Niice, Supra? Jah, supra. Kjøpt på karmaloop.com Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Var i byen og kjøpt meg disse idag Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 De var ganske kule, har ikke sett den modellen av air før. Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Så ikke akkurat sånne ut da.. Men fant ikke noe bra bilde.. Her er de: http://www.nike.com/nke6/v5/#/brand/produc...lack-black-tar/ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hallo Jeg trenger tips til kjøp av sko som passer/matcher til rutete/bestefar bukser(grå) og shorts, and maybe olabukser(kan evt kjøpe andre sko for olabukser, eller overall) Pris kan være det samme... Takk Endret 12. august 2008 av laffe Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Gikk til innkjøp av to par nye sko i går. Samme modell av Gearex, med forskjellige farger. 499,- per par. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Så noen skikkelig freshe adidas-sko på en fyr, de så ganske nye ut. Noen nettsider som har oversikter over nye adidas-sko? Kanskje litt merkelig spørsmål, men håper dere skjønner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå