Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Borrelås er praktisk da. :cool:

e:

Hun sperret øynene litt opp når tvillingen kommer tilbake iført et fullstendig nytt antrekk. :lol:

*brofist* Å være tvilling er morro.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Aah, ok :) Hvis man strekker seg opp til to høvdinger da? Får jeg kanskje litt penger av mor når hun ser hvor flink jeg er på å bruke penger på å se fin ut!

Tar selvfølgelig mot tips til nettbutikker også hvis dere anbefaler det :)

Greia var at jeg er litt redd for å ikke få de før juletider rett og slett.

Er vel en ganske big impact på posten på den tida og vel?

Lenke til kommentar

Lite spørsmål: Hva tenker dere om chelsea boots til dress? Vurderer nå å slå to fluer i en smekk og unngå å både kjøpe et par nye vintersko og et par oxfords før nyttår. Har per dags dato et par med eurosko-dressko, dette fordi jeg er 17 år og har ikke brukt dress siden konfirmasjon. Et par med chelsea boots er selvsagt bedre enn eurosko-alternativet, men hvor akseptabelt er det?

Lenke til kommentar

Synes blå, semsket skinn wingtip er kult. Vet ikke om du har slike.

Lite spørsmål: Hva tenker dere om chelsea boots til dress? Vurderer nå å slå to fluer i en smekk og unngå å både kjøpe et par nye vintersko og et par oxfords før nyttår. Har per dags dato et par med eurosko-dressko, dette fordi jeg er 17 år og har ikke brukt dress siden konfirmasjon. Et par med chelsea boots er selvsagt bedre enn eurosko-alternativet, men hvor akseptabelt er det?

Kommer an på det. Kan fint bruke det på julebord og nyttårsaften da ting kan gå over stokk og stell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...