fkm Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Surret på Herring, fant disse. Tror det er de blant de styggeste skoene jeg har sett der. Du har ikke vært inne på avdelingen de har med geox, med andre ord? 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Surret på Herring, fant disse. Tror det er de blant de styggeste skoene jeg har sett der. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Borrelås er praktisk da. e: Hun sperret øynene litt opp når tvillingen kommer tilbake iført et fullstendig nytt antrekk. *brofist* Å være tvilling er morro. Endret 25. november 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Satser på at dette er riktig tråd å spørre i. Er en fattig student som trenger nye sko til en svart dress. Tips? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Prisklasse? Du finner nok noen greie svarte pensko på eBay. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Haha, my man. Hvis vi sier opp til tusenlappen, skal helst være mulig å få tak i butikk. Får lønning sent i desember og chancer ikke på nettbutikker. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Du finner ikke sorte pensko (fine eller noe som holder) for 1000 kroner i en norsk butikk. Det kan hende du er heldig på fretex, men jeg ville anbefalt deg å handle på nett. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Aah, ok Hvis man strekker seg opp til to høvdinger da? Får jeg kanskje litt penger av mor når hun ser hvor flink jeg er på å bruke penger på å se fin ut! Tar selvfølgelig mot tips til nettbutikker også hvis dere anbefaler det Greia var at jeg er litt redd for å ikke få de før juletider rett og slett. Er vel en ganske big impact på posten på den tida og vel? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Hvor bor du? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Du kan jo ta deg en tur innom Agnar Hagen, men anbefaler deg å kjøpe på nett. Man burde ha svarte sko til svart dress, anbefaler disse. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 De så jo drit klasse ut! Nesten for klasse for min generelle shabby stil Ser at de får inn i min størrelse i desember, så da har jeg jo muligheten. Skal også ta en tur innom Agnar Hagen Takk! Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Skal på salg her til onsdag: http://www.sebago.se/allen-edmonds/allen-edmonds.aspx?pid=1517 Mye snadder. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Hva syns folket? 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Smukke sko. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Jeg hadde likt de bedre som oxfords... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Hva syns folket? Blir litt for kjedelige for min del. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Er enig, men leita etter en unnskyldning til å kjøpe noe nytt. Er på salg også nå. Har Reading, som er ganske like - bare oxford. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Lite spørsmål: Hva tenker dere om chelsea boots til dress? Vurderer nå å slå to fluer i en smekk og unngå å både kjøpe et par nye vintersko og et par oxfords før nyttår. Har per dags dato et par med eurosko-dressko, dette fordi jeg er 17 år og har ikke brukt dress siden konfirmasjon. Et par med chelsea boots er selvsagt bedre enn eurosko-alternativet, men hvor akseptabelt er det? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Synes blå, semsket skinn wingtip er kult. Vet ikke om du har slike. Lite spørsmål: Hva tenker dere om chelsea boots til dress? Vurderer nå å slå to fluer i en smekk og unngå å både kjøpe et par nye vintersko og et par oxfords før nyttår. Har per dags dato et par med eurosko-dressko, dette fordi jeg er 17 år og har ikke brukt dress siden konfirmasjon. Et par med chelsea boots er selvsagt bedre enn eurosko-alternativet, men hvor akseptabelt er det? Kommer an på det. Kan fint bruke det på julebord og nyttårsaften da ting kan gå over stokk og stell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå