M4RKU5 Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Noen som vet om en butikk i Dublin som fører loake? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Hva i alle dager skal det der bety? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Hva i alle dager skal det der bety? Mista meg også med det bildet Satt å venta på at det skulle bevege på seg, men neida. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Den beveger seg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Beveger seg hos meg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Nå ja, gjorde ikke det før! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Gjorde ikke det i stad hos meg heller :/ Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Er ikke grunnregelen brune sko før kl 18 og sorte sko etter? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Hvem i alle dager bryr seg om slike regler? Endret 22. november 2011 av thrice Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Er ikke grunnregelen brune sko før kl 18 og sorte sko etter? Ganske klein regel akkurat det der da. Er jo ikke meningen at du skal løpe bort og skifte sko klokken 18. Generelt kan man si at sorte sko er greit i formelle anledninger på kvelden, mens brune er fint ellers. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Er ikke grunnregelen brune sko før kl 18 og sorte sko etter? Ganske klein regel akkurat det der da. Er jo ikke meningen at du skal løpe bort og skifte sko klokken 18. Generelt kan man si at sorte sko er greit i formelle anledninger på kvelden, mens brune er fint ellers. Regel som i retningslinje/veiledning, you name it... Og for å presisere: selskaper som begynner før/etter kl 18. Jeg har alltid pleid å bruke sorte sko til dress på kveldstid, og det har passet anledningene bedre enn brune føler jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Går i det jeg syns selv ser best ut, jeg. Så om jeg skal en plass klokken 19:00 - så gir jeg en lang faen i den der regelen der - og bruker de skoene jeg vil bruke. Men er vel kanskje bare jeg som er så badass :!: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Hvis du lever i 1892 er det regelen ja. Edit: Bare for å være litt seriøs så er jo det en regel som er i samme gate som at man ikke skal bruke brune sko i byen osv... Det er ingen som tillegger det noe betydning lenger. Velg sko ut i fra anledning, ikke tidspunkt. Skal du på ball har du gjerne på deg sorte sko, men skal du på juleselskap hos onkelen din tar du på deg akkurat det du vil. Endret 22. november 2011 av fkm Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Hvem i alle dager bryr seg om slike regler? noen tar sånne regler VELDIG seriøst! Hørte om en som måtte tilbake til hotellet for å skifte og masse styr Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Hvem i alle dager bryr seg om slike regler? noen tar sånne regler VELDIG seriøst! Hørte om en som måtte tilbake til hotellet for å skifte og masse styr Det var vel det damen på Ferner trodde når jeg skulle bytte en v-hals for min tvillingbror en snau halvtime etter at han hadde kjøpt den. Hun sperret øynene litt opp når tvillingen kommer tilbake iført et fullstendig nytt antrekk. Endret 23. november 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 17 år, stilen er en blanding av streetwear og klassisk, på utkikk etter sko til vinteren. Chelsea boots blir det ikke den sesongen her, ei heller brogue boots. Så er vel egentlig på utkikk etter et par mer casual chukkas/desert boots som kan brukes til hverdag i en rotasjon med sneakers. Noen å anbefale? Størrelse 40,5-41,5. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Noen som vet om noen butikker i Oslo, lillestrøm området som fører sko opptil Str. 50-51? De fleste jeg har vært innom stopper på str. 47... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 De har en avdeling for store størrelser på Grændsens Skotøimagazin ellers har du butikken Store Sko ved Grünnerløkka. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Surret på Herring, fant disse. Tror det er de blant de styggeste skoene jeg har sett der. Endret 25. november 2011 av Henrik C 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Lol, wut? Sprezz med double munk boots da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå