fkm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Her er det noen bilder av skoene i burgundy... Imo (og i de aller fleste andres, ut i fra det jeg har lest) fungerer burgundy bedre enn f.eks. mørkebrun til koksgrå. Edit: Tror koden er HSAC eller HSAB om jeg ikke husker helt feil, men det er vel bare gratis trær til sko fra Herring tror jeg... Endret 22. november 2011 av fkm Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ja, ser sånn ut. Fant også TWPT9, men det er også for sko fra Herring. Men er ikke så farlig, har jo ett par. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er jo snakk om 35/25 £... Det er litt kjipt å bare ha et par skotrær vil jeg tro... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Koster 300,- på Agnar Hagen også. Så er bare å stikke bort dit å plukke opp ett par også. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Her er det noen bilder av skoene i burgundy burgunder... Imo (og i de aller fleste andres, ut i fra det jeg har lest) fungerer burgundy burgunder bedre enn f.eks. mørkebrun til koksgrå. Trodde det var du som var opptatt av å bruke norske ord der man kan..? Uansett, er enig angående burgunder. Synd Loake Buckingham ikke kommer i samme burgunder-farge som Strand. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Jeg trenger nye finsko som skal kombineres med en koksgrå dress. Tips? Bestiller helst fra herring-shoes.com. En svart oxford toecap er vel det tryggeste du kan gå for PAAH. Feks http://www.herringsh...selectedFitid=0 edit: Forresten så er nesten alt av slike sko utsolgt på Herring sin side atm De er utsolgt, ja. Kan noen anbefale noen lignende sko (som Loake Aldwych) som ikke er utsolgt? Ettersom det haster å bestille sko før enda flere blir utsolgt, bumper jeg denne allerede nå. Endret 22. november 2011 av PAAH Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Her er det noen bilder av skoene i burgundy burgunder... Imo (og i de aller fleste andres, ut i fra det jeg har lest) fungerer burgundy burgunder bedre enn f.eks. mørkebrun til koksgrå. Trodde det var du som var opptatt av å bruke norske ord der man kan..? Uansett, er enig angående burgunder. Synd Loake Buckingham ikke kommer i samme burgunder-farge som Strand. Nå er det jo snakk om en spesiell farge fra en spesiell produsent, og ikke fargen burgunder generelt sett... Ville du f.eks. oversatt "dark leaf brown calf" til "mørk løvbrun kalv"? Jeg trenger nye finsko som skal kombineres med en koksgrå dress. Tips? Bestiller helst fra herring-shoes.com. En svart oxford toecap er vel det tryggeste du kan gå for PAAH. Feks http://www.herringsh...selectedFitid=0 edit: Forresten så er nesten alt av slike sko utsolgt på Herring sin side atm De er utsolgt, ja. Kan noen anbefale noen lignende sko (som Loake Aldwych) som ikke er utsolgt? Ettersom det haster å bestille sko før enda flere blir utsolgt, bumper jeg denne allerede nå. Det hadde kanskje vært en ide å nevne hvilken størrelse de skal være i... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ja, selvsagt. EU 42 / UK 8 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Loake Aldwych må jo være en av de skoene som er lettest å finne lookalikes til. Og hvis du ønsker å bruke relativt mye penger så kan du jo gå hit. Dessuten har de Aldwych her og det finnes nok en lookalike fra herrig her Er du ikke fornøyd med en av disse kan du jo alltids stikke på Styleforum og lete litt. Endret 22. november 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ja, selvsagt. EU 42 / UK 8 1, 2, 3, 4 og 5... Det tok meg omtrent 2 minutter. Ikke spesielt vanskelig. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Takk for hjelpen. Jeg er enda ikke overbevist om at jeg skal gå for sorte sko, og heller kanskje mer mot mørkebrune Loake Aldwych (som er på lager på herrringshoes.co.uk.). Innspill? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg ser ingen grunn til å velge sorte sko med mindre du har planer om å gå i begravelse snart... Lenke til kommentar
kynne Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Takk for hjelpen. Jeg er enda ikke overbevist om at jeg skal gå for sorte sko, og heller kanskje mer mot mørkebrune Loake Aldwych (som er på lager på herrringshoes.co.uk.). Innspill? De er veldig pene i brune (har bare sett bilde tho). Hvis du føler mer for brune så hadde jeg gått for det. Kommer vel også litt ann på hva du har fra før. Venter selv på samme modellen i svart, kommer inn igjen om 1-2 uker (i min størrelse) ble lovet gratis skotrær siden jeg bestillte og de alikevel ikke hadde dem inne. Har ikke bruk for dem før om en liten måned uansett, så greit nok for min del, hehe. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg ser ingen grunn til å velge sorte sko med mindre du har planer om å gå i begravelse snart... Det finnes en del flere anledninger enn begravelse hvor man burde ha sorte sko. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Og det er? Nå forutsetter jeg selvfølgelig at han ikke har en jobb hvor sorte sko er normen, for da ville han vel nevnt det... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Takk for hjelpen. Jeg er enda ikke overbevist om at jeg skal gå for sorte sko, og heller kanskje mer mot mørkebrune Loake Aldwych (som er på lager på herrringshoes.co.uk.). Innspill? Hvorfor ikke gå for Herring Knightsbridge? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Og det er? Nå forutsetter jeg selvfølgelig at han ikke har en jobb hvor sorte sko er normen, for da ville han vel nevnt det... Alle mulige selskaper, middager, ball osv. Jeg sier ikke at det er påkrevd, men synes man burde ha sorte sko hvis man skal på et arrangement om kvelden hvor man stiller i dress. Alt avhenger selvfølgelig av hvor formelt det er. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Joda, personlig er jeg helt enig, men man klarer seg som regel helt fint ved de anledningene i brune sko også. De eneste anledningene hvor sorte sko virkelig er påkrevd er i begravelser og til gallaantrekk, og til galla skal man jo egentlig i de fleste tilfeller bruke smoking, som jo vil kreve lakksko. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg gikk for mørkebrune Loake Aldwych. De skal i første omgang brukes i jula, nyttårsaften og en 80-årsdag. I slike anledninger ser jeg ikke noe problem med mørkebrune sko, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Joda, personlig er jeg helt enig, men man klarer seg som regel helt fint ved de anledningene i brune sko også. De eneste anledningene hvor sorte sko virkelig er påkrevd er i begravelser og til gallaantrekk, og til galla skal man jo egentlig i de fleste tilfeller bruke smoking, som jo vil kreve lakksko. Endret 22. november 2011 av -drugiS- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå