fkm Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Hmm. Sliter med å finne brune sko jeg liker. Noen som har noen tips? Er ute etter brune som sagt, gjerne mørke oxfords/semi-brogue osv. Disse får du jo for en ganske god pris f.eks. Hvis ikke har de jo haugevis på herring, a fine pair of shoes og lignende... Hvis du ikke finner i en farge du liker kan du jo velge en av modellene de tilbyr og bestemme farge og patina selv for 50 euro ekstra ved å følge oppskriften her. De har en del eksempler på sko de har laget her. Selvfølgelig trenger man jo ikke å gjøre det så ekstremt som noe av det man finner på eksempelsiden, men det er uansett et fint tilbud om man har problemer med å finne noe man liker... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Oh, takk for tipset. Skal sjekkes ut. Vært gjennom herring å har ikke funnet noen som jeg blir gira på. Eller hadde veldig lyst på Herring Reading, men de har de seff ikke i min størrelse. Har jo en forkjærlighet for semsket skinn jeg. Men blir kanskje litt uformelt til penstasen. Edit: Fant Bexley Carnegie hyggelig pris på de. Men virker som om de er litt rare i størrelsen i følge Styleforum. Endret 21. november 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Er det noen her som kunne tenke seg et par Shakespeare II i redwood som ikke har bestilt/kjøpt? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Oh, takk for tipset. Skal sjekkes ut. Vært gjennom herring å har ikke funnet noen som jeg blir gira på. Eller hadde veldig lyst på Herring Reading, men de har de seff ikke i min størrelse. Har jo en forkjærlighet for semsket skinn jeg. Men blir kanskje litt uformelt til penstasen. Edit: Fant Bexley Carnegie hyggelig pris på de. Men virker som om de er litt rare i størrelsen i følge Styleforum. Det er noe som ikke stemmer med de skoene der... Rar fasong. Er det noen her som kunne tenke seg et par Shakespeare II i redwood som ikke har bestilt/kjøpt? Størrelse 6.5 UK eller 7 UK? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Jeg må si at de fleste av skoene fra Bexley så rimelig stygge ut. Av de jeg har sett til nå var de Rankiz postet de peneste, og det sier sitt, for jeg liker ikke desert boots særlig godt... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Størrelse 6.5 UK eller 7 UK? Hakket større. 8.5 UK. Endret 21. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Hvordan er de i størrelsen og har du noen bilder? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Generelt sett er de en halv størrelse større enn resten av skoene mine. Lesten passer ikke foten spesielt godt, så de har bare blitt prøvd i to minutter. Boks og alt annet som fulgte med da da de ble levert i september er urørt frem til nå. Endret 21. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Blir nok en smule små da dessverre Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Skrev jeg mindre? Mente større, disse i 8.5 tilsvarer 9 i det meste andre jeg har. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Haha, hadde du sagt fra to uker tidligere hadde jeg slått til, men mine står pent plassert på rommet mitt i skoposene nå..Sitter som om foten min var formet etter skoen og ikke omvendt i akkurat den størrelsen der Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Kan ikke skjønne hvordan jeg ikke tenkte på det da du spurte om størrelsen, jeg kan ikke ha vært mye tilstede mentalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Når man kjøper skotrær, selges de i par eller må jeg velge to stykker? e: Tenker på både hos Herring og Loake. Endret 21. november 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Generelt sett er de en halv størrelse større enn resten av skoene mine. Lesten passer ikke foten spesielt godt, så de har bare blitt prøvd i to minutter. Boks og alt annet som fulgte med da da de ble levert i september er urørt frem til nå. Synd de ikke er UK8 … Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Når man kjøper skotrær, selges de i par eller må jeg velge to stykker? e: Tenker på både hos Herring og Loake. I par. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Noen som har erfaring med http://www.brogueshoes.co.uk ? De har Loake Strand i brunt i min størrelse ser jeg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Har ingen erfaring med dem, men de har Loake Strand inne i en del størrelser her ser det ut som, og Pediwear er absolutt til å stole på. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Har ingen erfaring med dem, men de har Loake Strand inne i en del størrelser her ser det ut som, og Pediwear er absolutt til å stole på. Har sjekket pediwear også, men de har den i fler størrelser ja, men ikke 7.5 som er min Edit: De har de i 'Burgundy Calf' hos herring, men er litt småskeptisk til den fargen. Hvordan funker det med koksgrå feks? Prøvde å finne bilder av noen som faktisk hadde på seg skoene i den fargen uten å få noen vittige treff. Endret 22. november 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Personlig liker jeg burgundy calf bedre enn de fleste andre fargene Loake tilbyr. Hvorfor skulle de ikke fungert til koksgrått? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Er vet bare jeg som ikke klarer å se det for meg. Funker jo også fint til en marineblå dress også, så det er jo også ett pluss. Da tror jeg at jeg at jeg går for de. Fargen er jo absolutt fin. Og for min del er det positivt at det er litt annerledes. Var det noen som hadde kode for gratis skotrær fra Herring? Prøvde å søke, men fant ikke noe. Endret 22. november 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå