dag1234 Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Jeg trenger nye finsko som skal kombineres med en koksgrå dress. Tips? Bestiller helst fra herring-shoes.com. Brune sko er også fint til koksgrå, men svart er på ingen måte feil. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Jeg heller mest mot brune. Ikke noe feil med svarte, nei. Men personlig synes jeg det er litt kjedelig med svart. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Jeg heller mest mot brune. Ikke noe feil med svarte, nei. Men personlig synes jeg det er litt kjedelig med svart. Det blir straks et mindre formelt antrekk om du bruker brune sko til grå dress. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Ja, det er for så vidt sant. Da går jeg fort for sorte Loake Aldwych. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 ohh, do like! Tror disse brått havnet på do want listen. Litt dyre riktignok, 620$ Linky: Aldon Leffot Naval Boots Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Personlig er jeg ikke så glad i sort Shell Cordovan. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Personlig er jeg ikke så glad i sort Shell Cordovan. nei, kan være litt enig i det. Form og stil liker jeg, men synes mulig de blir litt blanke ved nærmere ettertanke. Edit: Avhengig av bruk riktignok. Endret 21. november 2011 av flogieboogie Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Fant disse til rundt tusenlappen: Endret 21. november 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Hva syns folk om Loake Oban i brunt? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Og? Og hva? Dette er en skotråd og jeg postet nettopp bilder av noen sko jeg likte, samt hvor mye de kostet... Hva syns folk om Loake Oban i brunt? Ikke kjøp polerte sko, dårligere kvalitet, skokremen trekker ikke like bra inn og de er mindre holdbare. Vil du ha blanke sko burde du heller bruke sko polish. Du kan jo se på Herring Hampstead f. eks. Endret 21. november 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Hva syns folk om Loake Oban i brunt? Skinnet så helt fryktelig ut. Edit: Bare for å utbrodere litt på det rankiz sier er de laget i det som heter corrected grain. Over tid holder det seg veldig dårlig, og det er jo langt fra pent med den kunstige glansen. Edit 2: Her er et eksempel på hvordan corrected grain blir seende ut etter litt bruk. Endret 21. november 2011 av fkm Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Jeg er litt skeptisk til polished jeg også, derfor jeg følte at jeg skulle forhøre meg her inne. Noen som kjenner til Bexley som Rankiz linker til? Hadde rimelige wholecut sko hvert fall. Edit: Da skrinlegger jeg de Oban. Endret 21. november 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Hvordan får man lissene til å se så bra ut som på bexley skoene? Lissene mine bare henger og dingler nå. Er det lisser av lær eller noe sånt? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Det er vel bare helt vanlige voksede lisser... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Voksede lisser? Er det noe sted man får kjøpt det over internett? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Jeg trenger nye finsko som skal kombineres med en koksgrå dress. Tips? Bestiller helst fra herring-shoes.com. En svart oxford toecap er vel det tryggeste du kan gå for PAAH. Feks http://www.herringsh...selectedFitid=0 edit: Forresten så er nesten alt av slike sko utsolgt på Herring sin side atm De er utsolgt, ja. Kan noen anbefale noen lignende sko (som Loake Aldwych) som ikke er utsolgt? Endret 21. november 2011 av PAAH Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Det følger med på de aller fleste sko... Det er vel bare å google i vei hvis du skal ha nye. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Voksede lisser? Er det noe sted man får kjøpt det over internett? http://benjos.com/ edit: er bare fargede lisser på den siden.. Endret 21. november 2011 av kynne Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Hmm. Sliter med å finne brune sko jeg liker. Noen som har noen tips? Er ute etter brune som sagt, gjerne mørke oxfords/semi-brogue osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå