Brap Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 Det du skrev etterpå? Isåfall spurte du et spørsmål som jeg svarte på.. Hva påfører du renovatoren fra Saphir med? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 Hæ? Etter hva da? Du spurte hvilke produkter du trengte. Jeg svarte. Det sto ingenting om såpe der. Herregud ass... 1 Lenke til kommentar
Brap Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 Hehe gidder ikke bli med på noen slitsom diskusjon. Renovator fra Saphir, i get it. 1 Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Hvordan er Litchfield i størrelsen? Jeg har Goodwood i UK 9, og kan fint gå ned en halv størrelse. Tenker at UK 8.5 vil passe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Vil påstå de er true to size. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Fysj det er vanskelig å finne noen gode vintersko... Noen som har forslag til vintersko til rundt 1200,- kr. +/- som tåler vestlandsk vinterklima. Jeg går en del i bymiljø i tillegg til frem og tilbake til jobb og buss. Jeg setter pris på om noen har et godt forslag eller to Endret 15. november 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Fysj det er vanskelig å finne noen gode vintersko... Noen som har forslag til vintersko til rundt 1200,- kr. +/- som tåler vestlandsk vinterklima. Jeg går en del i bymiljø i tillegg til frem og tilbake til jobb og buss. Jeg setter pris på om noen har et godt forslag eller to Eurosko har rimelige Timberland sko som visstnok skal tåle regn og sørpe. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Er helkappen (eller hva det nå heter) på Loake 758 en annen farge enn resten av skoen? Eller er det bare den dårlige skjermen her som lurer meg? Edit: Noen som vet om andre sko som ligner på Herring Reading, er ute etter det. Reading er utsolgt i min størrelse (7,5) og kommer ikke inn igjen før om 10-12 uker. Endret 15. november 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Det er nok bare bildet. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Til toppen av ønskelista. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Ja. Jeg har da ingen grunn til å lyve til deg, fkm. 1 Lenke til kommentar
Vet Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Syns det var et par helt greie boots! Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Noen som har erfaring med kvaliteten til Rokin sko? Så noen fine par hos Vinci i dag, men de kostet "bare" 1800 kr, så er litt skeptisk til kvaliteten. Hjelper ikke så veldig på følelsen at det er en klesbutikk og ikke en skobutikk, men de har finere sko enn samtlige skobutikker her i byen... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Noen som vet hvor de selger Timberland-sko? Tenker spesielt på disse: http://www.brandos.no/timberland/earthkeepers-rugged-wp-74134-copper-roughcut/a40315 Bor i Trondheim. Og hvor man kan få tak i noen OK gummistøvler til en ikke så altfor dyr penge? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Prøv Eurosko. Har ikke sett akkuratt den modellen, men de har andre Earthkeepers. Endret 19. november 2011 av henrik_s Lenke til kommentar
wmb Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Fkm: Mener å huske at du har et par Loake Temple som er laget på "loafer"-lesten til Loake. Vurderer et par sko med denne lesten og lurer dermed på hvordan de er størrelsesmessig. Bruker vanligvis 9 eller 9.5 i uk-størrelse. 9 i originale Herring Shakespeare blant annet. Fant ikke noe særlig på Google eller SF… Har i hovedsak planer om å bruke de uten eller med tynne sokker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Jeg ville gått opp en halv str. fra det du vanligvis bruker. Jeg kjøpte tts og måtte bytte dem. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Jeg trenger nye finsko som skal kombineres med en koksgrå dress. Tips? Bestiller helst fra herring-shoes.com. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) En svart oxford toecap er vel det tryggeste du kan gå for PAAH. Feks http://www.herringsh...selectedFitid=0 edit: Forresten så er nesten alt av slike sko utsolgt på Herring sin side atm Endret 19. november 2011 av kynne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå