Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forbinder bare Fred Perry med casuals o.l =/

 

Jeg også, dessverre. Fred Perry, Ben Sherman... er ganske generaliserende på akkurat det punktet, men det burde jeg egentlig ikke være. Var i Italia tidligere denne sommerferien, og der gikk samtlige menn i piquè, og da gikk det mest i Lacoste og Fred Perry. Ikke mange casuals, akkurat. Tilbake til sko: jeg synes de hvite skoene var ganske pene, men de er som sagt ikke det mest originale valget.

Lenke til kommentar

Fins det egentlig noen kule rocka sko som kan brukes hele året her i Nord-Norge? Må være litt varme og ha litt mønster under så man ikke sklir på isen :p , og ikke være så store sånn at det ser rart ut når de brukes sammen med slimfit-jeans/drainpipes. Om noen dager er jeg i Oslo, så hvis noen har noen forslag til butikker med spesifikke modeller der hadde jeg blitt kjempeglad.

Lenke til kommentar

Hva for en tråd er det jeg snublet over fra siste 24 timer, og samtidig nettop har bestilt nye sko.

 

43116866vg9.png

 

I contain no animal byproducts or even regular animal products. I am a vegan friendly and veggie friendly shoe.

I have washed certified organic cotton/linen uppers

I am bamboo lined

I have a cushioned felt heel pad

I have a rubbahyde rand

I have a molded latex outsole

I have jute laces

I have unfinished brass hardware

I have a removable natural latex pedbed with a cotton canvas cover

I have a natural crepe rubber midsole

I am held together water based cements

I have 100% post consumer paper pulp foot forms

I ship in a totally state-of-the-art/back-to-the-future post-consumer recycled box

I am part of the Best category

Lenke til kommentar

Uff uff uff jeg innrømmer nederlag :(

Jeg har begynt å like å gå med Converse :nei: ikke bra

 

Conversene mine er alminnelige svarte, kjøpte dem for 200,-! Ville aldri kjøpt til full pris :p

 

Jeg har alltid hatt en liten "barriere" mot Converse, de ble kjøpt mest fordi det var dyr sko til billig penge. Ble ve kjøpt for et år siden, men begynte ikke å bruke dem før i sommer. Etterhvert har jeg funnet ut at de er ganske gode sko ETTER at du har gått dem inn! Greia er vel at de fleste sier at når Converse er begynt å bli behagelige, er det like før de faller fra hverandre.. For la oss være ærlige:

Skoen er jo bare gummi og tøy, og aldeles ikke verdt 600,-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Converse koster jo kun 499kr på striiiiten :p Jeg skal si meg enig i at de er best etter at de har blitt brukt i noen mnder. Kjøpte nye for et par dager siden, og jeg klarer ikke å gi slipp på det gamle paret mitt som har et gigantisk hull i siden på skoen :(

Endret av Barbie og Ken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...