Rankiz Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 I am sorry to say that the Goodwoods are not being reordered. Var vel den første som kjøpte Goodwood og er veldig fornøyd med dem. Skulle gjerne hatt de i mørkebrun også. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen her som har Herring Canterbury eller Herring Campden, og har noen formeninger? Skulle egentlig gå for Goodwood, men de tar ikke lenger inn størrelsen jeg trenger. Skal brukes som "vintersko". Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg har Loake Pimlico og er veldig fornøyd med dem. Fra AFPS får du også med skotrær, så den totale prisen ender på noe rundt Herring Campden. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Hvorfor? Finnes jo mange penere bals som koster mindre. I den prisklassen ville jeg gått for shell. (Har det norske vokabularet ett ord for shell cordovan? Hesterumpelær?) Endret 4. november 2011 av Christian B Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Shell-sko har da ingenting med saken å gjøre, disse er jo i hjorteskinn. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke kunne tenkt meg et par shell-sko fra f.eks. Alden. Edit: Stemmer for hesterumpelær. Endret 4. november 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) I am sorry to say that the Goodwoods are not being reordered. Var vel den første som kjøpte Goodwood og er veldig fornøyd med dem. Skulle gjerne hatt de i mørkebrun også. Jeg er rimelig sikker på at jeg slo deg på de, og jeg er så heldig at jeg bestilte i mørkebrun. Godt fornøyd mdd mine jeg også. Endret 4. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 I am sorry to say that the Goodwoods are not being reordered. Var vel den første som kjøpte Goodwood og er veldig fornøyd med dem. Skulle gjerne hatt de i mørkebrun også. Jeg er rimelig sikker på at jeg slo deg på de, og jeg er så heldig at jeg bestilte i mørkebrun. Godt fornøyd mdd mine jeg også. Kjøpte dem i beige, egentlig fornøyd med det, har ikke sett beige chukkas noe annet sted. Mørkebrun kan jo godt la seg kjøpes i andre modeller og merker. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvordan er Herring Coltham i størrelsen? Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Syns de er litt store jeg. Tror jeg har 45 i samtlige sko bortsett fra disse som jeg har i 44,5 Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Pittelitt store er også min følelse Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg er forelsket. 6 Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som vet hvor i Bergen sentrum jeg kan få tak i Hunter støvler for menn? Tror nok jeg bestiller fra utlandet, men har lyst til å prøve størrelsen først. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen av disse skobutikkene som kan anbefales? http://www.simon.com/m/i/stores.aspx?cid=6&mid=1262 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg er forelsket. Hvor kan disse kjøpes!? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Da var Herring Shakespeare II på vei til meg. Har også bestilt ett par Litchfields(mainstream, I know, men trengte ett par boots med gummisåle), men de var visst ikke på lager før om 6 uker ish, så da blir det en gledelig overrakselse rundt nyttår..Imponert over servicen til Herring allikevel, fikk ett par gratis skotrær som plaster på såret Lenke til kommentar
kynne Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er skoene fra Loake i 1880 serien greie mtp kvalitet? Tenker å gå for Loake Aldwych. De andre alternativene fra Herring er utsolgt i min størrelse. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Fikk et par Litchfield og Gosforth i posten idag. Litchfieldsa er større i størrelsen føler jeg. Begge 9.5 uk. Endret 8. november 2011 av Einaar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Mener å ha lest at det er vel de som gjennomgående holder høyest kvalitet av Loake sine serier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå