Need44speed Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jo, det kan jeg love deg at jeg har. Måtte flere ganger løpe til bussen der asfalten var dekket med is, og verken saltet eller gruset. Plasser føttene riktig, og en grei balanse. Var dog meget nærme på å gå på både trynet og ræva et par ganger. Men nå blir det jo lagt grus på de fleste veier (i hvert fall her jeg bor), og da kan man jo nesten bruke hva som helst. On-topic: Noen her som har Herring Goodwood, og som vet om de er veldig store i størrelsen? Jeg fikk mine Herring Goodwoods i posten i dag. De er store i størrelsen, jeg var overrasket over at 41 passet så perfekt når jeg ellers har brukt 42 . Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Bruker vanligvis 42 jeg også. Men ettersom jeg har tenkt til å bruke Goodwoods som vintersko, da med tykkere såle og tykkere sokker, holder jeg meg på 42. Venter nå bare på at de kommer inn på lager. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Det er lurt. Jeg hadde ikke hatt plass till tykkere såle her. men tykke sokker går greit Endret 25. oktober 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Er biletet synleg for dykk? Uansett, endeleg kom dei! Men kva skal eg kjøpe for å ta vare på dei? 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvis du ikke er så veldig opptatt av å polere dem siden det er vinterboots holder det med conditioner, f.eks. Saphir Renovateur, Lexol, Effekt eller noe annet lignende. Personlig gidder jeg sjelden å bruke noe mer enn det på vintersko, siden det fort ser litt rart ut hvis de er polerte. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Pent, Alliha! Du kan bruke skotrær, hvis det går an med sånne sko ( ? ) Endret 25. oktober 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvorfor i alle dager skulle man ikke kunnet bruke skotrær til boots? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Vet rett og slett ikke. Jeg gjør jo det selv. De så litt høye ut så jeg visste ikke om man måtte ha noen spesielle skotrær eller whatever. Ville bare ikke si noe som ikke stemmer Fint du oppklarte saken. Endret 25. oktober 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det er Herring Coltham hvis jeg ikke ser helt feil. Hvilken størrelse er det? Vil anbefale deg å anskaffe Saphir Reno, det holder i massevis. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Det er Coltham, ja. I størrelse 7. Takkar for tips om vedlikehold. Og ja, eg vil ikkje polere dei, då eg er veldig glad i matte fargar. edit: kva brukar eg for å påføre kremen? Endret 25. oktober 2011 av Alliha Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 En gammel t-skjorte eller en klut du har til overs. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kan man bruke det tørklet Herring sender med? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ikkje verre nei. Also: tørkle? Det er vel bare eit dekke, trudde eg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Nei, det bruker du til å "buffe" etter at du har latt kremen tørke noen minutter. Edit: Polere, om du vil. Husket ikke det norske ordet Endret 25. oktober 2011 av fkm Lenke til kommentar
WASD Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvor stygge er wide kontra medium fit på coltham? De har jo ikke min størrelse i medium fit igjen, så vurderer wide. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvis du ikke har unormalt brede føtter, og har problemer med å finne brede nok sko, går du ikke for wide.0 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Skal jeg la de semskede skoene tørke naturlig når de har blitt utsatt for regn? Jeg brukte impregneringsspray på dem i går. edit - dette haster Endret 26. oktober 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ja, la dem stå et tørt sted og ikke påfør noe varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå