Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Da ville jeg nok godt for medium, ja. Det er det som er vanlig, av en grunn.

Jeg måtte gå ned i størrelse med Loake. Bruker 41-42 til vanlig, men mine Buckingham er i størrelse 40.

Det du kan gjøre er å besøke en butikk som fører Loake og prøve noen par der. Det er jo ingen som tvinger deg til å kjøpe et par der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er jo også et alternativ. :p

Edit: Husk også at lesten har noe å si for hvordan skoene sitter og hvordan du opplever størrelsen. Jeg valgte Buckingham nettopp fordi lesten (Capital) var den som passer mine vanskelige føtter best.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Mulig det har blitt spurt om før, men er det noen butikker i Trondheim som fører Herring Shoes? Sett flere interessante sko der, men litt usikker på å handle sko over nett. Pleier som regel å bruke 45/46 litt avhengig av merke.

Herring Shoes selges vel så vidt jeg vet kun av Herring selv. Det du kan gjøre er å finne ut hvem som har produsert skoene du er interessert i, skrive ned lesten og prøve et tilsvarende par på en tilsvarende lest i butikken.

Edit: Carmina har åpnet ny onlinebutikk.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Mulig det har blitt spurt om før, men er det noen butikker i Trondheim som fører Herring Shoes? Sett flere interessante sko der, men litt usikker på å handle sko over nett. Pleier som regel å bruke 45/46 litt avhengig av merke.

Herring Shoes selges vel så vidt jeg vet kun av Herring selv. Det du kan gjøre er å finne ut hvem som har produsert skoene du er interessert i, skrive ned lesten og prøve et tilsvarende par på en tilsvarende lest i butikken.

Edit: Carmina har åpnet ny onlinebutikk.

Dameseksjonen hos Carmina:

FapFap.png

Jeg har herved to mål i livet:

1. Få skreddersydd minst én dress.

2. Ha en kjæreste som bruker sko à la Carmina.

Pene boots! Loaks 024 lest er rimelig pen, du vil nok bli veldig fornøyd!

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Les litt i tråden før du spør, vær så snill.

Nå er det nå en gang slik at man ikke finner skikkelige vintersko i denne tråden, da.

Hva går under "skikkelige vintersko" for deg da? Du kan jo kanskje gi noen forslag.

Jeg vil si at f.eks. Red Wing Iron Rangers som er bare noen få poster over her vil være gode.

Lenke til kommentar

Les litt i tråden før du spør, vær så snill.

Nå er det nå en gang slik at man ikke finner skikkelige vintersko i denne tråden, da.

Hva går under "skikkelige vintersko" for deg da? Du kan jo kanskje gi noen forslag.

Jeg vil si at f.eks. Red Wing Iron Rangers som er bare noen få poster over her vil være gode.

De så OK ut, til en forandring. Men det meste av det som blir postet her ser for kaldt ut, glatt ut, eller ikke i stand til å motså skikkelig god vestlandssørpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...