lokeland Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Da ville jeg nok godt for medium, ja. Det er det som er vanlig, av en grunn. Jeg måtte gå ned i størrelse med Loake. Bruker 41-42 til vanlig, men mine Buckingham er i størrelse 40. Det du kan gjøre er å besøke en butikk som fører Loake og prøve noen par der. Det er jo ingen som tvinger deg til å kjøpe et par der. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tviler meget sterkt på at slikt finnes i Rogaland Et alternativ er jo å gjøre som deg, bestille fra Brandos for så og returnere de etterpå, haha. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Ja, det er jo også et alternativ. Edit: Husk også at lesten har noe å si for hvordan skoene sitter og hvordan du opplever størrelsen. Jeg valgte Buckingham nettopp fordi lesten (Capital) var den som passer mine vanskelige føtter best. Endret 21. oktober 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 ... Hør hør, alle skoene jeg har kjøpt fra Herring har vært store i størrelsen. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Nokon som veit om det finst importbutikker som tar inn red wings i norge? Eventuelt butikker som selger sko som ligner og har like god kvalitet? Tar ikkje sjansen på å bestille red wings over nettet uten å ha prøvd dei. Red Wing Iron Rangers: Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 De har Red Wing IR hos Grændsens Skotøimagazin. 2.800,- hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Mulig det har blitt spurt om før, men er det noen butikker i Trondheim som fører Herring Shoes? Sett flere interessante sko der, men litt usikker på å handle sko over nett. Pleier som regel å bruke 45/46 litt avhengig av merke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Mulig det har blitt spurt om før, men er det noen butikker i Trondheim som fører Herring Shoes? Sett flere interessante sko der, men litt usikker på å handle sko over nett. Pleier som regel å bruke 45/46 litt avhengig av merke. Herring Shoes selges vel så vidt jeg vet kun av Herring selv. Det du kan gjøre er å finne ut hvem som har produsert skoene du er interessert i, skrive ned lesten og prøve et tilsvarende par på en tilsvarende lest i butikken. Edit: Carmina har åpnet ny onlinebutikk. Endret 22. oktober 2011 av lokeland Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Da var disse bestilt: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?style_id=1442&shoeid=5240&brandid=6&catid=42&oldcolid=2743&seconds=&overlay=0# Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Lyst på noen andre vintersko en puma-sneakersa mine nå, noen som har lyst til å poste noen forslag? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Les litt i tråden før du spør, vær så snill. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Les litt i tråden før du spør, vær så snill. Nå er det nå en gang slik at man ikke finner skikkelige vintersko i denne tråden, da. Endret 23. oktober 2011 av Jassogitt Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Mulig det har blitt spurt om før, men er det noen butikker i Trondheim som fører Herring Shoes? Sett flere interessante sko der, men litt usikker på å handle sko over nett. Pleier som regel å bruke 45/46 litt avhengig av merke. Herring Shoes selges vel så vidt jeg vet kun av Herring selv. Det du kan gjøre er å finne ut hvem som har produsert skoene du er interessert i, skrive ned lesten og prøve et tilsvarende par på en tilsvarende lest i butikken. Edit: Carmina har åpnet ny onlinebutikk. Dameseksjonen hos Carmina: Jeg har herved to mål i livet: 1. Få skreddersydd minst én dress. 2. Ha en kjæreste som bruker sko à la Carmina. Da var disse bestilt: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?style_id=1442&shoeid=5240&brandid=6&catid=42&oldcolid=2743&seconds=&overlay=0# Pene boots! Loaks 024 lest er rimelig pen, du vil nok bli veldig fornøyd! Endret 23. oktober 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Les litt i tråden før du spør, vær så snill. Nå er det nå en gang slik at man ikke finner skikkelige vintersko i denne tråden, da. Hva går under "skikkelige vintersko" for deg da? Du kan jo kanskje gi noen forslag. Jeg vil si at f.eks. Red Wing Iron Rangers som er bare noen få poster over her vil være gode. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Les litt i tråden før du spør, vær så snill. Nå er det nå en gang slik at man ikke finner skikkelige vintersko i denne tråden, da. Hva går under "skikkelige vintersko" for deg da? Du kan jo kanskje gi noen forslag. Jeg vil si at f.eks. Red Wing Iron Rangers som er bare noen få poster over her vil være gode. De så OK ut, til en forandring. Men det meste av det som blir postet her ser for kaldt ut, glatt ut, eller ikke i stand til å motså skikkelig god vestlandssørpe. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 De så OK ut, til en forandring. Men det meste av det som blir postet her ser for kaldt ut, glatt ut, eller ikke i stand til å motså skikkelig god vestlandssørpe. For min del er sørpe = kalosjer.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Da var disse bestilt: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?style_id=1442&shoeid=5240&brandid=6&catid=42&oldcolid=2743&seconds=&overlay=0# Vær klar over skoene har lærsåle, så ikke noe å satse på når det blir glatt ute. Hvis ikke du liker å slå deg fordervet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå