Xtra Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Trenger forslag til casualsko, kriteriene er: lave, enkle, hvite og tøysko.Er nesten umulig å finne pene hvite sko som passer til både shorts og chinos føler jeg. Kikket litt på et par enkle fra LV, men det mer mokkasiner egentlig, og ikke det jeg er hovedsaklig ute etter, men kan godt hende jeg ender opp der viss ingen har noen gode forslag. Selv har jeg sett på disse etter tips her på forumet. De er veldig enkle, men de matcher kanskje ikke kriteriene dine på utseende fronten. Veldig nøytrale. Har lagt inn bestilling på de selv. Endret 6. juli 2008 av Xtra Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Kanskje ikke helt din stil, men jeg prøver likevel.http://www.footlocker.com/catalog/productd...495/sport--all/ Aye, stilige. Får ein dei over disk her? Endret 6. juli 2008 av KimNK Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Venter spent på at dette paret skal komme jeg nå Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Trenger forslag til casualsko, kriteriene er: lave, enkle, hvite og tøysko.Er nesten umulig å finne pene hvite sko som passer til både shorts og chinos føler jeg. Kikket litt på et par enkle fra LV, men det mer mokkasiner egentlig, og ikke det jeg er hovedsaklig ute etter, men kan godt hende jeg ender opp der viss ingen har noen gode forslag. Selv har jeg sett på disse etter tips her på forumet. De er veldig enkle, men de matcher kanskje ikke kriteriene dine på utseende fronten. Veldig nøytrale. Har lagt inn bestilling på de selv. De der var pene og enkle. Om jeg ikke husker feil så har vel også kawasaki en del sko av den typen? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Xtra: Har allerede 5 par plimsolles, både dem fra Asos og whiteplimsolles.com, så er ute etter noe annet Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Trenger forslag til casualsko, kriteriene er: lave, enkle, hvite og tøysko.Er nesten umulig å finne pene hvite sko som passer til både shorts og chinos føler jeg. Kikket litt på et par enkle fra LV, men det mer mokkasiner egentlig, og ikke det jeg er hovedsaklig ute etter, men kan godt hende jeg ender opp der viss ingen har noen gode forslag. Har disse i svarte Mitt forslag Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Le Coq Sportif? Da ligger de på rundt 1000-lappen? Endret 10. juli 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 De paret der koster 499 hos formatshop.no. Blir 599 med frakt. Ikke dyrt i det hele tatt... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg synes det. Nesten, men bare nesten som LV Monte Carlo mokkasinene mine Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nesten er nok Når du sammenligner med Monte Carlo. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Ja, enhver sammenligning med LV burde holde i massevis :!: EDIT: Og da spesielt Monte Carlo. Jeg synes det er de beste skoene LV har til dags dato. Endret 10. juli 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har bare gode erfaringer med Tommy Hilfiger-sko. Hadde et par tøfler, dritgode. Kjøpte faktisk også et par her forleden dag, til latterlige $30. Det var ikke akkurat den modellen, men uansett kan Tommy Hilfiger anbefales. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Når vi snakker om tøfler. Ralph Lauren har de beste tøflene, synes nå jeg da De er dritgode å gå i, men et par tøfler kan være gode å gå i, og et par sko fra samme merke kan være døden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Må ha tråden i mine innlegg. Har nettopp kjøpt meg et nytt par med converse, og har ellers en syk, syk greie for sko. Mmh. Et nytt skopar = Happy Eplefe. ^_^ Lenke til kommentar
Mai Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kjøpte nettopp disse Nike Shox ZAR skoene:) Veldig fornøyd:D Hehe moren min har make Hun tvinger meg til å bruke de også,men det er ikke akkurat min type sko.Liker ikke hælen men ellers er de egentlig litt kule Jeg sparer opp for disse; de er helt plain men så kule=] Men disse er nok på toppen av listen av sko jeg ønsker meg(er ikke helt sikker på fargen ennå): Beklager for mange bilder=/ Lenke til kommentar
Mai Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 ^^ skal se hvordan jeg får kjøpt de du skjønner,de befinner seg nok å Japan nå hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå