Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Trenger forslag til casualsko, kriteriene er: lave, enkle, hvite og tøysko.

Er nesten umulig å finne pene hvite sko som passer til både shorts og chinos føler jeg. Kikket litt på et par enkle fra LV, men det mer mokkasiner egentlig, og ikke det jeg er hovedsaklig ute etter, men kan godt hende jeg ender opp der viss ingen har noen gode forslag.

Selv har jeg sett på disse etter tips her på forumet.

De er veldig enkle, men de matcher kanskje ikke kriteriene dine på utseende fronten. Veldig nøytrale. Har lagt inn bestilling på de selv.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nesten umulig å finne pene hvite sko som passer til både shorts og chinos føler jeg. Kikket litt på et par enkle fra LV, men det mer mokkasiner egentlig, og ikke det jeg er hovedsaklig ute etter, men kan godt hende jeg ender opp der viss ingen har noen gode forslag.

Selv har jeg sett på disse etter tips her på forumet.

De er veldig enkle, men de matcher kanskje ikke kriteriene dine på utseende fronten. Veldig nøytrale. Har lagt inn bestilling på de selv.

De der var pene og enkle. Om jeg ikke husker feil så har vel også kawasaki en del sko av den typen?

Lenke til kommentar

Har disse i svarte :p Mitt forslag :)

post-78419-1215459377_thumb.jpg

post-78419-1215459383_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Kjøpte nettopp disse Nike Shox ZAR skoene:)

71tir8.jpg

Veldig fornøyd:D

Hehe moren min har make :p

Hun tvinger meg til å bruke de også,men det er ikke akkurat min type sko.Liker ikke hælen men ellers er de egentlig litt kule ;)

Jeg sparer opp for disse;

nike_airforce1_mid_white.jpg

de er helt plain men så kule=]

Men disse er nok på toppen av listen av sko jeg ønsker meg(er ikke helt sikker på fargen ennå):

cocolulublakyf6.pngcocoluluwhitepr6.png

cocolulugreendo8.pngcocoluluyellowig6.pngcocolulubluezd7.png

Beklager for mange bilder=/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...