fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jo. Originalt blir det brukt til smoking når man er vert i sitt eget hjem, men det er ikke ekstremt ukorrekt uansett... Personlig syns jeg det fort kan bli litt i overkant trendy. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Noen som har en bra side som selger skolisser av bra kvalitet? Lissene har røket for tredje gang på jobbskoene, så nå er det rett og slett ikke mulig å knyte de lenger Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Noen som har erfaringer og kan anbefale noen av disse butikkene til skokjøp? http://www.shopdolphinmall.com/shopping/shoes Interessert i klassiske pene sko. IKKE interessert i converse. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Florsheim er vel det eneste. Helt OK. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Y/N? E: Var vel ikke så pene, er vel bare avlsaget som fristet meg. Endret 16. oktober 2011 av Christian B Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Y, jeg synte sde var litt kule. Ville ikke stått langt foran på lista riktignok. Endret 16. oktober 2011 av multisync Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er nettopp det, må prioritere vintersko først. Noen som har noen andre tips enn Wolverines 1K's? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Man kan vel bruke chelsea boots på kalde vinterdager med noen gode sokker ? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Joda, men har allerede et par. Leter generelt etter et par boots til rundt 2k. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har falt veldig for disse fra diemme. Viss du ikke liker kontrastlissene er det jo mulig å bytte de. Mener de kostet 2200,- når jeg så de på retro i Bergen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ved tanke på at han linket til et par chelsea boots tror jeg ikke hiking boots er hva han er ute etter. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Jo, som sagt leter jeg etter sko lignende Wolverine's 1K's. Greier ikke å bestemme meg. Takk for forslag, Nemaid, men Diemme er litt fjellstøvel for meg. Endret 16. oktober 2011 av Christian B Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er nettopp det, må prioritere vintersko først. Noen som har noen andre tips enn Wolverines 1K's? Ved tanke på at han linket til et par chelsea boots tror jeg ikke hiking boots er hva han er ute etter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Diemme Roccia Vet er imo mye fetere i semsket skinn enn i vanlig skinn. Mye mindre turaktige. Skjønner dog ikke hvorfor du ikke bare kjøper 1000 mile boots, så mye som du skriver om dem Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ja, jeg vipper selv veldig frem og tilbake på semsket/vanlig skinn. Vet du om de blir laget i mørkebrun i semsket? Fant de semskede kun i lysebrun i Bergen og det synes jeg ble altfor lyst for en vinterstøvel. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Dette er vel fargene de tilbyr... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Diemme Roccia Vet er imo mye fetere i semsket skinn enn i vanlig skinn. Mye mindre turaktige. Skjønner dog ikke hvorfor du ikke bare kjøper 1000 mile boots, så mye som du skriver om dem Haha, det er sant, jeg kan mer om de skoene enn folka som eier dem! Men jeg har ikke falt helt for dem, og leter derfor etter andre som kanskje er bedre/penere/watheva. Helt enig ang. Diemmene, ser mye bedre ut i semsket. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har fått et nytt par sko på toppen av ønskelisten min: 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Ja, de kommer du nok til å få mye bruk for Edit: Men jævlig fete da! Endret 16. oktober 2011 av fkm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå