Need44speed Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Takk for oppklaringen. Det blir da "Brown" Fine, PatSharp! Jeg bestiller et par Herring Goodwood i kveld Men det ville kanskje være en fordel med vanlig lær i stedet for semsket skinn mtp regn, vann og slaps? Eller er semsket like bra som vanlig lær? Jeg tror og håper at hvis man tar godt vare på de så går det greit med semsket i regn. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Regn går helt fint hvis man impregnerer dem, men hvis de først blir skitne er det vanskelig å få dem rene igjen. Jeg ville ikke hatt et par semskede sko som mitt eneste par vintersko, men har du noen andre å velge mellom går det helt greit, for da kan du bruke dem på de dagene hvor det ikke er mest slaps osv... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Herring sender også med et par skortær gratis edit - hvis du tar spørreundersøkelsen. Endret 13. oktober 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Ikke feil. Noen her som greier å matche? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Personlig liker jeg denne bedre. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Brown er mørkebrunt og ginger er ganske lys brunt med et rødlig skjær på min skjerm. Regner med at det er ganske riktig... Det er nok det. Slik det ser ut her og, og iom. at fargen heter Ginger, stemmer nok det ganske bra. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg kan bekrefte at den brune er mørkebrun. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Personlig liker jeg denne bedre. Innholdet var særdeles lekkert, men likte fremførelsen på det første bildet Må virkelig skaffe meg et slikt skap før jeg dør. Skulle likt å visst inntekten til mennesker som har slike skoskap... Endret 13. oktober 2011 av lokeland Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Regn går helt fint hvis man impregnerer dem, men hvis de først blir skitne er det vanskelig å få dem rene igjen. Jeg ville ikke hatt et par semskede sko som mitt eneste par vintersko, men har du noen andre å velge mellom går det helt greit, for da kan du bruke dem på de dagene hvor det ikke er mest slaps osv... Jeg or i Bergen. Har faen meg flaks om det er to dager i uken UTEN større mengder slaps eller møkkete sølepytter man må vasse gjennom midtvindters... Men jeg har et annet par, et par skikkelige vinterstøvler som jeg har hatt i årevis. Har bare lyst på noe litt penere, går som regel med stygge sko om vinteren. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Kjøpte meg Sebago Drake i dag. Håper de gjør susen i vinter. De er semsket btw, ikke så lett å se. Nice, tenker jeg kjøper samme snart (eller Sebago Malden). Hva lå prisen på forresten? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg bare lurer. Hva er aldersgrensen på å bruke chelsea boots? Eller er det noen i det hele tatt? Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg synes det kan brukes av alle, så lenge du har en passende stil selvsagt. Kommer litt mer an på om du bryr deg om hva som er "sosialt akseptert" av miljøet der du bor. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 De færreste under 16 ser bra ut med chealse boots. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Ikke feil. Noen her som greier å matche? Personlig liker jeg denne bedre. Personlig liker jeg denne bedre 1 Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Kjæresten har snart bursdag, og øverst på ønskelisten står "vintersko" i form av disse, eller disse. Damesko blir jo sjelden diskutert her, men noen som har noen meninger om de allikevel? Selv synst jeg de ser fine ut, men er litt skeptisk siden de er fra en "klesprodusent". Som generell "regel" styrer man jo unna sko produsert av klesprodusenter, fordi man som regel får bedre kvalitet fra rene skoprodusenter. Er derfor usikker på om de er verd prisen? Hva tenker dere? Kom gjerne med forslag til andre sko i samme sjanger som ser bedre ut, og har bedre kvalitet. Håper noen har innspill Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) 3,8k for Acne-sko? Jeg ville aldri brukt så mye penger på sko fra som du sier selv, en klesprodusent. Whyred-linken fungerer ikke. Endret 13. oktober 2011 av thrice Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) 3,8k for Acne-sko? Var det jeg òg sa til madammen Tips til lignende sko da? Gjerne en smule billigere ^^ Edit: Merkelig, Whyred linken fungerer her. Skoen heter i alle fall Coroline Women's Shoe viss du vil søke den opp Endret 13. oktober 2011 av Nemaid Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Ikke akkurat i samme sjanger, men de har et par fete chelsea boots fra Loake til damer hos Asbjørn Dagestad. De hadde en del andre damesko der også, men jeg kikket ikke så veldig nøye. Regner med at det de selger der holder ganske høy kvalitet... 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Nice, tenker jeg kjøper samme snart (eller Sebago Malden). Hva lå prisen på forresten? Hyggelig pris vil jeg si. Ga ca 1500,- for mine. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Synspunkter på Herring Louth? Er redd de blir litt lyse i vinter. Har også sett på det Diemme Roccia Vet som ble nevnt noen sider tilbake, rett og slett fordi de er litt mer funksjonelle. Litt sent å begynne å tenke på vintersko når det allerede har begynt å snø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå