M4RKU5 Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Noen som vet om en fysisk butikk i Oslo som selger Loake Mitchum? Har lite lyst til å bestille på internett. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Du kan jo prøve å ringe Lacrosse i Vika, men kan ikke huske jeg så den der da jeg var der i går. Derimot har de et alternativ fra Carmina (dog dyrere enn Loake) som kan være verdt en titt. Lenke til kommentar
M4RKU5 Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Takk for svar Hvor mye mer koster de fra Carmina? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Vet ikke eksakt pris, men som sagt ligger de over Loake. De passet ikke mine føtter, så spurte aldri om pris, og han nevnte kun at de var dyrere enn Loake. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Jeg tror nok du får bedre svar i Streetwearcafèen for å være helt ærlig Det virker ikke som de er så ofte innom skotråden (bare å vise at jeg tar feil her, det er bare bra) Joda, men de svarer så skjelden i den tråden. Lite aktivitet der. Satser på dere^^, Synes Karmaloop.com har et greit utvalg av den type sko.. F.eks. Clay The Russel Sneakers Likte de, men hvordan er de om vintern tror du? Endret 11. oktober 2011 av CuteOne Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Heihei, karer! Jeg hadde lyst å kjøpe disse skoa her, men er redd for hvordan de vil reagere på den snefulle vintern i Norge. Noen som vet hvordan reaksjonen er og hvordan jeg kan forhindre skader på materialet? http://static.2.junkyard.se/Images/Dynamic/Products/500x500/25105_01_1.jpg Disse ligner litt og har sikkert også bedre kvalitet: Klikk Lenke til kommentar
Nash Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, fordi han har sikkert lyst til å gå fra 1000 til 3500 kr... 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Gud, de siste det ble linket til var bare.. feil. Nesten så stygge at de var fancy, men gjør seg antakelig best til en Moods of Norwaydress. 4 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Det var jo bare et forslag... Han sa uansett bare at han helst ville holde seg under 2000 så det er jo ikke sikkert at prisen er helt umulig. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg for min del likte de, men ikke helt værdt pengene vil jeg si. Men har lagt den i favoritter til en god dag Trenger litt mer "vinter-ish" forresten. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Hva med noe ala disse? Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Litt for classy for min smak : / Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 FOR classy?! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 For classy for en gutt som tydeligvis kjører streetwear. At mange her på forumet drømmer om et par John Lobbs til jul er én ting, men når utgangspunktet er streetwear får jo ordet "classy" en litt annen betydning i denne sammenhengen. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Gud, de siste det ble linket til var bare.. feil. Nesten så stygge at de var fancy, men gjør seg antakelig best til en Moods of Norwaydress. Litt merkelig at de ikke har dukket opp på minmote.no som ambefalte sko til akkurat det.. 2 Lenke til kommentar
flekkk Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Litt for classy for min smak : / Hva med Dr. Martens eller lignende boots? Tøffe sko som ikke er alt for "pene", men som fortsatt kan se veldig bra ut IMO. Funker bra på vintern Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Synes ikke dr.martens er så fine akkurat. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Enig med: Theodore. Veldig få sneakers er egnet til vinterbruk så hvorfor ikke se deg om etter noe annet som kan falle i smak? For inspirasjon kan du se her. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jeg kunne ikke dy meg. Dermed ble det et par nye brogues fra Crockett & Jones i dag. 3990 kr fra Studio G12, for dem som måtte lure. Endret 12. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvilken modell var det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå