edge Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Du kan få kjøpe mine Har dog blitt noen massive hull i sømmene der stoffet møter sålene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, jeg har noen flotte hull hist og her jeg også. Og masse sorte flekker etter at jeg har bomma på sålen når jeg skulle stumpe røyken i fylla Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen som kan anbefale noen gode amerikanske webshops? For sko, altså. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tenkte å kjøpe meg et par sko ganske kjapt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Der dem selger klær uten kvalitet. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Jeg kjøpte disse Bjørn Borg skoene (bare i gule. som var mye finere enn disse) til 17 mai. Er utrolig fornøyd med de^-^ Eneste er at jeg har kun brukt de den ene dagen og alikevel har jeg klart i "ripe" de opp skikkelig. Har blitt masse "hull i lakken" eller noe /: Det var sykt kjipt. JAJA. Endret 15. juni 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Kjopte meg disse igaar, til $110: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fargerike var dem i hvertfall Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Nokon som har forslag til litt rocka sko som faktisk er gode å gå i? Converse er litt ræva å gå i på jobb, men adidas joggesko er liksom ikkje så forbanna fett. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Tja, jeg fikk akkurat disse skoene her som faktisk er gode å gå i:Leather Island Skulls Var desverre en størrelse for store, så har bestilt meg et nytt par. : Endret 23. juni 2008 av flogieboogie Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Uh. Dei må forresten sjå bra ut i tillegg til å vere litt rocka. Vurderer nesten å køyre superstars igjen. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kunne kanskje sett på alternativer til Converse, for eksempel Nike og Puma, som også har high-tops som kan se litt rocka ut. Jeg har nylig kjøpt et par Nike high-tops som jeg syntes er helt ok å gå i Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Spurte i motekafeen, men der var det intet å hente. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne typen sko? Enten i Trondheim eller Oslo. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Fargerike var dem i hvertfall Forste gang jeg har et par sko som ikke er rode eller sorte. =P Gode aa gaa i ogsaa. Lenke til kommentar
l-soer2 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Kjøpte disse 3 nye parene jeg for 2250,- inkl frakt og toll moms. Endret 27. juni 2008 av l-soer2 Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kjøpte disse 3 nye parene jeg for 2250,- inkl frakt og toll moms. Sko er ikke tollbelagt i Norge, så du gjør det lurt i å få selger til å skrive på sendingen at den inneholder sko. Lenke til kommentar
louielou Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 jeg slenger meg på. jeg kommer til å rocke disse i sommer Acne strollers. drit fine. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg kjøpte disse Bjørn Borg skoene (bare i gule. som var mye finere enn disse) til 17 mai. Er utrolig fornøyd med de^-^ Eneste er at jeg har kun brukt de den ene dagen og alikevel har jeg klart i "ripe" de opp skikkelig. Har blitt masse "hull i lakken" eller noe /: Det var sykt kjipt. JAJA. Jeg elsket disse, spesielt i gult! de er kule i rødt og, også er de så pass lave at man trenger ikke bekymre seg for å få vondt i bena heller ^^ Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Trenger forslag til casualsko, kriteriene er: lave, enkle, hvite og tøysko. Er nesten umulig å finne pene hvite sko som passer til både shorts og chinos føler jeg. Kikket litt på et par enkle fra LV, men det mer mokkasiner egentlig, og ikke det jeg er hovedsaklig ute etter, men kan godt hende jeg ender opp der viss ingen har noen gode forslag. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Trenger forslag til casualsko, kriteriene er: lave, enkle, hvite og tøysko.Er nesten umulig å finne pene hvite sko som passer til både shorts og chinos føler jeg. Kikket litt på et par enkle fra LV, men det mer mokkasiner egentlig, og ikke det jeg er hovedsaklig ute etter, men kan godt hende jeg ender opp der viss ingen har noen gode forslag. Kanskje ikke helt din stil, men jeg prøver likevel. http://www.footlocker.com/catalog/productd...495/sport--all/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå