August. Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Lacrosse har et par Chelsea Boots fra Loake de også. Ligger på 1900,- tror jeg det var. Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvor ligger Lacrosse butikken? Ved Vika? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Riktig, i Vika Terrasse. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ligger vel en i Bygdøy Allé også. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Joa, men det blir for langt for meg å springe fra fakultetet til Vika eller Bygdøy. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvordan er Herring på reparasjoner? Båndet langs kanten på den ene Torinoen jeg kjøpte i våres har løsnet på ene siden, så jeg skulle fått fikset det. Alternativet er jo å dra til en skomaker her i landet, men hvis Herring er serviceinnstilte så bruker jeg gjerne dem. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Herring betalte regningen for å sende dem til skomaker når faren min fikk problemer med lisseøynene på sine Portland. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Såpass? Det lover jo godt. Jeg skyter dem en mail senere i dag, legger ved bilde av problemet og ser hva de sier. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Samme har skjedd her, si ifra hva dem svarer. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Loake Buckingham eller Loake Strand? Irriterer meg virkelig at lesten 026 fra Loake ikke passer meg (ihvertfall ikke i chelsea boots), men fant ut at Capital-lesten sitter godt. Nå er bare spørsmålet: Wingtip eller cap-toe? Er skikkelig dårlig på å ta valg for tiden... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Strand i burgunder er frekke. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg ville valgt cap-toe, liker det best. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det kommer da helt an på hva du skal bruke skoene til. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Er det noen som har kjøpt Converse på eBay som har en selger å anbefale? Kings-2006 som har vært anbefalt tidligere ser ikke ut til å være aktiv lenger. Ja, det nærmer seg vinter, men det er en av de tingene det er greit å ha liggende. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det kommer da helt an på hva du skal bruke skoene til. Mest mulig casual. Har få formelle anledninger å delta på, så derfor tenkte jeg på wingtipene, men liker fargen på cap-toene bedre. Lenke til kommentar
FrkLynet Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) HJELP!!! Noen som vet hvor disse råstilige vinter-skolettene selges?? ALT av tips mottas med STOR takk! Endret 7. oktober 2011 av FrkLynet Lenke til kommentar
azeklor Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hva synes dere om dette skoparet? Klikky Klikky Synes kanskje glidelåsen på siden var litt stygg? Hva synes dere om den? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg tror de hadde falt fra hverandre i løpet av ganske kort tid. For øvrig var skinnimitasjonen utrolig dårlig. Legg på en tusenlapp og kjøp deg noe skikkelig, som varer. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 HJELP!!! Noen som vet hvor disse råstilige vinter-skolettene selges?? ALT av tips mottas med STOR takk! Hva i helvete? De var kjempestygg! Faktisk så stygg at jeg tror du troller. Og hvis du er seriøst: gjør deg selv en tjeneste - styr unna!!! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hva synes dere om dette skoparet? Klikky Klikky Synes kanskje glidelåsen på siden var litt stygg? Hva synes dere om den? Minner om mye av skvipet du får hos de vanlige skobutikkene rundt om. Følg lokeland sitt tips du så får du sko som holder mer enn noen få måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå