Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg som har solgt brodder kan virkelig si deg at det ikke bare er de over 90 som kjøper brodder :p

Var vel ei helt nede i par-og-tjue som jeg husker ;)

Ikke det at jeg sier at man burde kjøpe det, de ser jævelige ut, kan nok redde deg på glattisen, men den sjansen tar jeg.

Liker å være kverulant når noen kommer med så bastante påstander :roll:

Endret av multisync
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste måte å gå på is på? Seriøst? Jeg har aldri hatt på meg brodder og så vidt jeg kan huske har jeg bare falt hardt en gang på isen i løpet av livet mitt.

Du skal være ganske treg om du ikke skjønner at det var en overdrivelse.

Lenke til kommentar

Nå var det snakk om skinnsåler. Så enten har du kun hatt det på en gang i løpet av vinterføre i løpet av ditt liv, eller så sitter du her å juger.

Lol. Jeg bruker sko med skinnsåler 5-6 dager i uken året rundt, og har aldri hatt på meg brodder. Det du sier tyder vel egentlig på at du aldri har hatt på deg sko med skinnsåler på vinteren, for da hadde du visst at de ikke er nevneverdig glattere enn gummisålene man får på sammenlignbare sko.

Du skal være ganske treg om du ikke skjønner at det var en overdrivelse.

No shit sherlock, fortsatt en påstand. En meget overdrevet påstand :roll:

Overdrevet, ja. Bastant, ikke spesielt.

Lenke til kommentar

Kjøp Renovateur til daglig vedlikehold, Wax Polish til polering av tåboks og hæl og Cream Polish til polering av resten av skoen. Renovateur kan du bruke ganske ofte, og de to andre bruker du når du polerer en gang i blant.

Pusseklut trenger du ikke, det holder med en gammel t-trøye eller lignende. Du trenger en børste, men det er ikke nødvendig å kjøpe fra Saphir. Så lenge den har hestehår går det greit. Aplicator brush trenger du ikke, det kan du bruke kluten til.

Endret av fkm
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...