Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det som er vanlig er å putte spikes under på vanskelig føre. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jada, det er vanlig hvis du er over 90. Edit: Og det heter brodder. Endret 2. oktober 2011 av fkm 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jeg som har solgt brodder kan virkelig si deg at det ikke bare er de over 90 som kjøper brodder Var vel ei helt nede i par-og-tjue som jeg husker Ikke det at jeg sier at man burde kjøpe det, de ser jævelige ut, kan nok redde deg på glattisen, men den sjansen tar jeg. Liker å være kverulant når noen kommer med så bastante påstander Endret 2. oktober 2011 av multisync 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva er problemet ditt egentlig? Er du virkelig så dum at du ikke forstår at dette er den enete måten å bruke slike sko på isføre? Hva ellers skulle man gjort? Putte på superlim eller skismøring? Idiot! 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Eneste måte å gå på is på? Seriøst? Jeg har aldri hatt på meg brodder og så vidt jeg kan huske har jeg bare falt hardt en gang på isen i løpet av livet mitt. Liker å være kverulant når noen kommer med så bastante påstander Du skal være ganske treg om du ikke skjønner at det var en overdrivelse. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nå var det snakk om skinnsåler. Så enten har du kun hatt det på en gang i løpet av vinterføre i løpet av ditt liv, eller så sitter du her å juger. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Liker å være kverulant når noen kommer med så bastante påstander Du skal være ganske treg om du ikke skjønner at det var en overdrivelse. No shit sherlock, fortsatt en påstand. En meget overdrevet påstand 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nå var det snakk om skinnsåler. Så enten har du kun hatt det på en gang i løpet av vinterføre i løpet av ditt liv, eller så sitter du her å juger. Lol. Jeg bruker sko med skinnsåler 5-6 dager i uken året rundt, og har aldri hatt på meg brodder. Det du sier tyder vel egentlig på at du aldri har hatt på deg sko med skinnsåler på vinteren, for da hadde du visst at de ikke er nevneverdig glattere enn gummisålene man får på sammenlignbare sko. Liker å være kverulant når noen kommer med så bastante påstander Du skal være ganske treg om du ikke skjønner at det var en overdrivelse. No shit sherlock, fortsatt en påstand. En meget overdrevet påstand Overdrevet, ja. Bastant, ikke spesielt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Mulig jeg også overdrev Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg bruker faktisk brodder på de værste dagene når jeg går til toget. Tar dem dog av med en gang jeg kommer til stasjonen. Broddene brukes bare på et par boots med helt glatt gummisåle, skinnsåle har jeg aldri falt med. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hva er problemet ditt egentlig? Er du virkelig så dum at du ikke forstår at dette er den enete måten å bruke slike sko på isføre? Hva ellers skulle man gjort? Putte på superlim eller skismøring? Idiot! oi. welcom 2 da internet Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Jeg har fått med meg at Saphir er gode produkter når det kommer til skopleie og Renovateur virker det som en del her inne har bestilt. Hvilke andre produkter ville dere bestilt i samme omgang? Bestiller fra afinepairofshoes. Trenger jeg for eksempel en pusseklut eller "applicator brush"? Endret 4. oktober 2011 av Xtra Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Kjøp Renovateur til daglig vedlikehold, Wax Polish til polering av tåboks og hæl og Cream Polish til polering av resten av skoen. Renovateur kan du bruke ganske ofte, og de to andre bruker du når du polerer en gang i blant. Pusseklut trenger du ikke, det holder med en gammel t-trøye eller lignende. Du trenger en børste, men det er ikke nødvendig å kjøpe fra Saphir. Så lenge den har hestehår går det greit. Aplicator brush trenger du ikke, det kan du bruke kluten til. Endret 4. oktober 2011 av fkm 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen som har erfaringer med kvalitetsforskjell mellom Kiwi- og Saphir-voks? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja. Det er merkbar forskjell, både på voksen og på resultatet. Kjøp en boks med Saphir og prøv selv, det er snakk om en hundrelapp. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kan tipse om Clas Ohlson sine børster. Lett å få tak i, koster vel en femtilapp for tre stk. Tror det var fkm som tipset om de for et års tid siden. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tror det er en hundrelapp, men uansett en meget god pris for tre hestehårsbørster. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Var hos Grensen sko idag og prøvde ett par Chelsea Boots fra Loake. Vil disse være like i størrelsen som disse Herring skoene? http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&style_id=89&shoeid=5251&brandid=6&catid=109&oldcolid=2751&seconds=&colour_id=435 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Var hos Grensen sko idag og prøvde ett par Chelsea Boots fra Loake. Vil disse være like i størrelsen som disse Herring skoene? http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&style_id=89&shoeid=5251&brandid=6&catid=109&oldcolid=2751&seconds=&colour_id=435 Det kommer ann på hvilken lest de er sydd over. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det var en hundrelapp, de føres ikke lenger. Personlig liker jeg litt større, 8" børster bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå