Bebeluv Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Om du bruker 40 eller større ser det ut som klovnesko. Klovnesko? Converse er mer klovnesko. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Må si meg veldigt skeptisk til www.krudle.com Men fete sko, det hadde de:DSry for double post people:P Vel, hele siden virker jo litt lurings. Har kjøpt tre par derfra, to av de samme siden jeg var så fornøyd med de. Når jeg sammenligner de med dunks jeg har kjøpt fra butikk i Norge, ser jeg ikke noe som tyder på at de er uekte. Jeg skal uansett ikke garantere at de ikke har sko som er fake. Disse kjøpte jeg to av: http://eukicks.com/wp-content/uploads/2006/08/1156227366.jpg Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hva skjer med alle Converse skoa a ? Det har jo vært "in" lenge nå. Skjønner ikke hvorfor :/ Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har lyst på noe sko, men er virkelig usikker på hva jeg skal kjøpe! Har allerede kjøpt inn i de behagelige åpne sommerskoene, men har lyst til å ha noen som egner seg litt mer til å gå med, i byen for eksempel. Jeg liker Converse, syntes de er tøffe, men det er så fryktelig mange av dem og har foreløpig ikke kommet over noen som bare må ha. Noen som vet om noen kule allstar-likende sko? Trenger nødvendigvis ikke å være converse, og de kan gjerne ha farger, men ikke overdrevet. Noen tips? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hightopsa fra Lanvin kan være aktuelle? Eller, "halv-høye" lakk-sneakers fra Common Projekts? Evn. så har Bottega Veneta faktisk et par pene tøysko i samme utførelse som Converse. Endret 27. mai 2008 av Homme Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Noe der var litt vel dyrt og virket vanskelig å få tak i? Jeg fant noen tøffe Puma-sko i butikken igår, men var så mange folk så fikk ikke sjekket dem noe mer ut. Liknet denne bare at de er helt hvite, med stripen i rødt. Noen som vet hva de heter? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg vet at disse ikke skal brukes om sommeren. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hehe, sant nok. Men om jeg ikke husker helt feil, så var de tynnere enn Nike-skoene, og jeg tror de var i stoff og ikke lær. Burde kanskje vente til etter sommeren uansett. Blir vel noe noen converse og vans. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 mkey, nå trenger jeg litt hjelp. Hadde store planer om å bestille meg et par slip ons, rettere sagt disse, Leather Island Men's Skulls, men Amazon sender tydeligvis ikke disse internasjonalt. Har heller ikke funnet noen som gjør det. kan jeg bruke Jetcarrier til å frakte varen for meg selv om Amazon ikke sender det utenlands? Noen andre løsninger på hvordan jeg kan oppdrive et slikt par? tusen takk for hjelp i hvertfall Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jobber og bor til daglig på Gardermoen. Hvor bør jeg stikke for å finne et brukbart utvalg av sko? Jessheim har vel lite vil jeg tro. Hva med Lillestrøm? Noen som bor i nærheten som har peiling? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvorfor ikke bare dra inn til Oslo? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er jo en mulighet det også, men blir fort mye mer mas og stress. Får se hva det blir til Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jobber og bor til daglig på Gardermoen. Hvor bør jeg stikke for å finne et brukbart utvalg av sko? Jessheim har vel lite vil jeg tro. Hva med Lillestrøm? Noen som bor i nærheten som har peiling? Jessheim har Jensen & Co som er en grei butikk som fører kjente merker. Lillestrøm har Enzo som er bitteliten. Drar du til Strømmen har du Follestad. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvor ligger Jensen & Co? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jobber og bor til daglig på Gardermoen. Hvor bør jeg stikke for å finne et brukbart utvalg av sko? Jessheim har vel lite vil jeg tro. Hva med Lillestrøm? Noen som bor i nærheten som har peiling? Ville satset på Strømmen framfor Lillestrøm ihvertfall. Lenke til kommentar
MST Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kjøpte nettopp disse Nike Shox ZAR skoene:) Veldig fornøyd:D Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jobber og bor til daglig på Gardermoen. Hvor bør jeg stikke for å finne et brukbart utvalg av sko? Jessheim har vel lite vil jeg tro. Hva med Lillestrøm? Noen som bor i nærheten som har peiling? Ville satset på Strømmen framfor Lillestrøm ihvertfall. Ok. Er ikke så kjent i området her, "bare" bor her i ukene Skal vel få tatt meg en tur rundt, hvis ikke får jeg se om jeg rekker det da jeg er i Oslo i morgen. Der skal jeg vel hvertfall finne noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Selges slike fancy Vans checkered med hodeskaller i sjakkrutene enda? https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=183827 Mamma vil at jeg skal kjøpe meg nye sko, men jeg er så glad i de jeg har at jeg vil ikke ha noen uten skulls Endret 12. juni 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå