Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si meg veldigt skeptisk til www.krudle.com:p Men fete sko, det hadde de:D

Sry for double post people:P

Vel, hele siden virker jo litt lurings. Har kjøpt tre par derfra, to av de samme siden jeg var så fornøyd med de. Når jeg sammenligner de med dunks jeg har kjøpt fra butikk i Norge, ser jeg ikke noe som tyder på at de er uekte. Jeg skal uansett ikke garantere at de ikke har sko som er fake.

Disse kjøpte jeg to av:

http://eukicks.com/wp-content/uploads/2006/08/1156227366.jpg

Lenke til kommentar

Har lyst på noe sko, men er virkelig usikker på hva jeg skal kjøpe!

Har allerede kjøpt inn i de behagelige åpne sommerskoene, men har lyst til å ha noen som egner seg litt mer til å gå med, i byen for eksempel.

Jeg liker Converse, syntes de er tøffe, men det er så fryktelig mange av dem og har foreløpig ikke kommet over noen som bare må ha. Noen som vet om noen kule allstar-likende sko? Trenger nødvendigvis ikke å være converse, og de kan gjerne ha farger, men ikke overdrevet.

Noen tips? :)

Lenke til kommentar

Hightopsa fra Lanvin kan være aktuelle?

Eller, "halv-høye" lakk-sneakers fra Common Projekts?

Evn. så har Bottega Veneta faktisk et par pene tøysko i samme utførelse som Converse.

Endret av Homme
Lenke til kommentar

mkey, nå trenger jeg litt hjelp. Hadde store planer om å bestille meg et par slip ons, rettere sagt disse, Leather Island Men's Skulls, men Amazon sender tydeligvis ikke disse internasjonalt. Har heller ikke funnet noen som gjør det. :(

kan jeg bruke Jetcarrier til å frakte varen for meg selv om Amazon ikke sender det utenlands?

Noen andre løsninger på hvordan jeg kan oppdrive et slikt par?

tusen takk for hjelp i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Jobber og bor til daglig på Gardermoen. Hvor bør jeg stikke for å finne et brukbart utvalg av sko? Jessheim har vel lite vil jeg tro. Hva med Lillestrøm?

Noen som bor i nærheten som har peiling?

Jessheim har Jensen & Co som er en grei butikk som fører kjente merker.

Lillestrøm har Enzo som er bitteliten. Drar du til Strømmen har du Follestad.

Lenke til kommentar
Jobber og bor til daglig på Gardermoen. Hvor bør jeg stikke for å finne et brukbart utvalg av sko? Jessheim har vel lite vil jeg tro. Hva med Lillestrøm?

Ville satset på Strømmen framfor Lillestrøm ihvertfall. :)
Lenke til kommentar

Ville satset på Strømmen framfor Lillestrøm ihvertfall. :)

Ok. Er ikke så kjent i området her, "bare" bor her i ukene :p

Skal vel få tatt meg en tur rundt, hvis ikke får jeg se om jeg rekker det da jeg er i Oslo i morgen. Der skal jeg vel hvertfall finne noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...