Gjest Slettet+987123897 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hva med 42,5? Med vintersko vil jeg anbefale å gå opp i størrelse. Da får du plass til et ekstra sokkepar. Ingen ser at du bruker for store sko, og 43 er ikke en spesielt stor skostørrelse, så du skal ikke bekymre deg for akkurat det. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ikke noe stress! Det varierer visst veldig mellom leverandørene. Jeg fant ingen halve str i dag, desverre. Derimot så fant jeg hele str. som passet meg! Jippi! De var ikke så fete som de jeg hadde sett meg ut men de duger så da er jeg fornøyd. :/ Gikk for timbaland, btw. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ikke noe stress! Det varierer visst veldig mellom leverandørene. Jeg fant ingen halve str i dag, desverre. Derimot så fant jeg hele str. som passet meg! Jippi! De var ikke så fete som de jeg hadde sett meg ut men de duger så da er jeg fornøyd. :/ Gikk for timbaland, btw. Hørt om Timberland. Det var ikke disse? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Dæven, gutten har peil! Det var akkurat disse, men med brun reim øverst. Hva synes dere, fine vintersko, sant? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Spør du meg, så er svaret nei.. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 De er nok gode å bruke når det blir skikkelig kaldt, men ellers var de ikke spesielt fine. Praktiske, men mindre fine. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har de og brukte de gjennom hele forrige vinter. Ser ikke særlig bra ut, men fortsatt bedre enn vinterskoene til den gjengse nordmann. For min del blir det nok å kjøpe nye vinterboots som ser bedre ut og heller bruke de der til turer og arbeid. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fitpic? Får se om jeg får gjort det i morgen. De er hvertfall dritfete med jeans. Ikke for å mase eller noe sånt, men du hadde vel ikke mulighet til å poste et bilde med skoene på? Synes de var ganske stilige, men jeg så et bilde av modellen hvor jeg rett og slett ikke synes den så ut. Det var vel og merke i en annen farge.. Så jeg blir liksom ikke helt klok på hva jeg skal synes om dem. De så deilige ut når det blir kaldere i luften. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jøsses.. Takk skal dere ha ... Hva med disse da? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Likte ikke dem heller. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hjelp meg å lage boots. Beste forslag får krumkake. http://www.timberlandonline.co.uk/on/demandware.store/Sites-TBLGB-Site/default/Link-Product?pid=2050977&showConfigurator=true Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Rimelig fornøyd med disse badboys'a 4 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Hef10! edit: Jeg tror jeg slår deg med disse: Endret 25. september 2011 av Noburu Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Fitpic? Får se om jeg får gjort det i morgen. De er hvertfall dritfete med jeans. Ikke for å mase eller noe sånt, men du hadde vel ikke mulighet til å poste et bilde med skoene på? Synes de var ganske stilige, men jeg så et bilde av modellen hvor jeg rett og slett ikke synes den så ut. Det var vel og merke i en annen farge.. Så jeg blir liksom ikke helt klok på hva jeg skal synes om dem. De så deilige ut når det blir kaldere i luften. Skal se om jeg får gjort det i løpet av dagen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Clarks Desert Mali Boot Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Trenger et nytt par vintersko, valgene blir ikke akkurat lettere. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg har lyst på de svarte, så jeg har noen jeg ikke trenger å behandle så pent.. Tror det blir et par neste lønning siden prisen var så rimelig. 750,- er ikke en dum pris. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Absolutt ikke! Men samtidig har jeg veldig lyst på et par Wolverine 1000 Mile eller liknende. Hmmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå