kynne Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Greier ikke å bestemme meg. Navy eller brun? Brun er kansje mer fornuftig, men de blå er meget pene (det er jo de brune og, haha) Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Personlig ville jeg gått for Herring Gosforth II. Samme (?) modell med gummisåle. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Personlig ville jeg gått for Herring Gosforth II. Samme (?) modell med gummisåle. Enig. Men hvis du skal velge mellom de to, kommer det jo an på hva du har fra før av. Sev synes jeg brunt er finest. Endret 16. september 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Lokeland: De er ikke store i str. nei. Om noe er de litt små. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Lokeland: De er ikke store i str. nei. Om noe er de litt små. Takk for svar. Bruker UK 8 i Coltham, og de er litt store, så da satser jeg på det samme med Litchfield. Setter A Fine Pair of Shoes forresten ned prisen på tolldeklarasjonen? Med gratis skotrær og 10% er det jo uansett en god deal. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Lokeland: De er ikke store i str. nei. Om noe er de litt små. Takk for svar. Bruker UK 8 i Coltham, og de er litt store, så da satser jeg på det samme med Litchfield. Setter A Fine Pair of Shoes forresten ned prisen på tolldeklarasjonen? Med gratis skotrær og 10% er det jo uansett en god deal. Du har ikke tilfeldigvis et par Docksides? Hvilken str bruker du isåfall i de? Lenke til kommentar
August. Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Noen her som har Monarch skoene fra Herring og kan si litt om hvordan de er i størrelsen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Lokeland: De er ikke store i str. nei. Om noe er de litt små. Takk for svar. Bruker UK 8 i Coltham, og de er litt store, så da satser jeg på det samme med Litchfield. Setter A Fine Pair of Shoes forresten ned prisen på tolldeklarasjonen? Med gratis skotrær og 10% er det jo uansett en god deal. Lokeland da. Sko er jo tollfrie =). Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Og? Fortsatt moms. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Moms betaler man jo gladelig. Så kan man legges inn på gamlehjem med god samvittighet når den tid kommer. 3 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fortsatt derfor noen skriver ned verdien på tolldeklarasjonen; så man skal betale mindre moms. Men ja, jeg er enig - velferdsstaten er ganske okay. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Lokeland: De er ikke store i str. nei. Om noe er de litt små. Takk for svar. Bruker UK 8 i Coltham, og de er litt store, så da satser jeg på det samme med Litchfield. Setter A Fine Pair of Shoes forresten ned prisen på tolldeklarasjonen? Med gratis skotrær og 10% er det jo uansett en god deal. Lokeland da. Sko er jo tollfrie =). No shit Sherlock! Men momsen er jeg ikke like villig til å betale. Det er ikke fordi jeg i utgangspunktet har noe i mot å betale moms, men ved tanke på at grensa har ligget på 200kr i alt for mange år blir det noe annet. Har betalt nok moms på varer jeg har kjøpt på nett hittil i år uansett. Lokeland: De er ikke store i str. nei. Om noe er de litt små. Takk for svar. Bruker UK 8 i Coltham, og de er litt store, så da satser jeg på det samme med Litchfield. Setter A Fine Pair of Shoes forresten ned prisen på tolldeklarasjonen? Med gratis skotrær og 10% er det jo uansett en god deal. Du har ikke tilfeldigvis et par Docksides? Hvilken str bruker du isåfall i de? Beklager, de er alt for brede for føttene mine, så har dessverre aldri kjøpt et par. Endret 18. september 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Er det noen som har bestilt fra Heppo før? Jeg ser at man visstnok kan bestille skoene, prøve dem hjemme, og sende tilbake om de ikke passer. Alt gratis. Er det en hake ved dette? Skoene koster nemlig 1399 på Heppo, som er helt urimelig, men det hadde vært veldig greit å prøve størrelsen gjennom den ordningen mtp. at de tydeligvis ikke er til å oppdrive i butikk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg har bestillt sko fra Heppo, og det var hvertfall gratis frakt. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Må vel betale frakten om du ikke skal ha de likevel. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 "Dessuten betaler vi frakten hjem til deg, og om det skulle være nødvendig - oselv på frakten ved bytte og returer." Lenke til kommentar
kynne Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Da var Herring Gosforth II bestillt. Har vært veldig usikker på hvilke sko jeg skulle kjøpe, men håper jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ikke dumt. Mine desert boots (nå har jo du kjøpt chukkas, men det blir jo så og si det samme) i mørkebrunt semsket skinn er kanskje de skoene jeg bruker mest, spesielt på våren og høsten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Noen her som har Monarch skoene fra Herring og kan si litt om hvordan de er i størrelsen? Små. Lokeland: De er ikke store i str. nei. Om noe er de litt små. Takk for svar. Bruker UK 8 i Coltham, og de er litt store, så da satser jeg på det samme med Litchfield. Setter A Fine Pair of Shoes forresten ned prisen på tolldeklarasjonen? Med gratis skotrær og 10% er det jo uansett en god deal. Lokeland da. Sko er jo tollfrie =). Det heter tolldeklarasjon uansett, smarting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå